Gå til innhold

Svare på kontakt fra mannens elskerinne?


Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Ja, vi er fortsatt sammen og det fungerer bedre enn noengang, faktisk.

Ser at du har bestemt deg for å ikke kontakte henne pga. løgner hun serverer. Tror nok det er ganske vanlig ja, det gjorde den elskerinnen jeg snakket med også. Det ble derfor litt vanskelig å vite hva som var sant og ikke. Jeg ba mannen om å servere meg den hele og fulle sannhet dersom vi skulle være sammen. Han serverte da en versjon midt i mellom sin første versjon og hennes versjon. Føler jeg har fått svar på det meste nå og vi har kommet oss videre.

Sikkert like greit som du har bestemt deg for; å ikke kontakte henne, hvis hun er sånn som du beskriver. Men pump gjerne han dersom du har behov for det. Evt. kan du true med å snakke med henne om han ikke vil si den fulle sannheten. Lykke til!

Hvordan vet du hvem som serverte den mest riktige historien egentlig?

Mannen jeg hadde et forhold til har såvidt jeg forstår være veldig ærlig, og fortalt det meste - jeg har snakket med konen og da fikk hun bekreftet hans historie. Men han har fortsatt ting han ikke forteller. Vi har ikke noe forhold, men av den lille kontakten vi har, er det fremdeles noe han holder skjult for henne.... Egentlig burde han jo bare kutte meg helt ut - hvis han ønsker å være så ærlig som han påstår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest signerer

Jeg kan bare signere siste innlegg her. Tror ikke det er så mange damer og menn som klarer å presse den hele og fulle sannheten ut av partneren sin etter utroskap/affærer........ De skulle bare visst... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring henne og si hva du mener om henne, det fortjener hun. Jeg hadde ihvertfall tatt henne skikkelig for meg. :rope:

Hva hjelper det å skjelle ut elskerinnen? Det er jo mannen som har brutt sin forpliktelse til deg.

Hun har sikkert blitt løyet til hun også.

Hvis du tar kontakt, prat med henne som et medmenneske, hvis hun derimot er ufin mot deg, da kan du avreagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvem som serverte den mest riktige historien egentlig?

Ingen av dem gjorde det. Han serverte en forkortet versjon, og hun serverte en overdrevet versjon, inkludert hva hun trodde og tenkte (som ikke han nødvendigvis hadde ment eller trodd.)

Etter at jeg hadde snakket med henne innrømmet han flere ting slik hun hadde sagt, men langt ifra alt hun hadde sagt. En del av det hun hadde sagt kunne han dokumentere var løgn, bl.a. ved kontoutskrifter som viste at han flere ganger var milevis fra der hun påsto at han (de) var. Jeg "lurte" henne også et par ganger ved å spørre om han var med henne den og den helgen. Siden hun trodde dette var helger jeg hadde vært mistenksom på, svarte hun ja. Men dette var helger han faktisk var med meg. Et par av løgnene hennes var av så alvorlig karakter at han ble forbannet når han fikk høre om dem. Da ringte han til henne mens jeg hørte på, og hun innrømmet at hun hadde falt for fristelsen å lage en historie ja. Så til slutt tror jeg vi endte på sannheten. Et sted midt mellom deres første versjoner.

Jeg kan bare signere siste innlegg her. Tror ikke det er så mange damer og menn som klarer å presse den hele og fulle sannheten ut av partneren sin etter utroskap/affærer........ De skulle bare visst... :-(

Det er jeg helt enig i. Les svaret mitt ovenfor. Det var mye jobbing for å få frem den hele og fulle sannhet. Men nå er jeg ganske sikker på at vi er der. Men man klarer (som regel) ikke det bare ved hjelp av mannen. Det må nok mere til. Enten en elskerinnes versjon, eller informasjon fra andre som vet hva som har foregått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Ring henne og si hva du mener om henne, det fortjener hun. Jeg hadde ihvertfall tatt henne skikkelig for meg. :rope:

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...