Gå til innhold

Plan og tidsskjema


Kahlan

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en tidsplan og hva som skal skje når i bryllupet?

Synes det er vanskelig å sette opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Det har jeg ikke begynt og tenke på enda. Er fortsatt nesten 6 mnder til bryllupet står. Har bare planen klare for hva som skal skje dagen før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Doh. Jeg tenkte i utgangspunktet bare en grov skisse så jeg kan lage istad invitasjoner. Greit å ha litt oversikt når man avtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vet foreløpig er at vi har:

Kl 1300 vielse

Kl 1600 bedt til selskap

Kl 1700 middag

Tror vi kommer til å stjele tidsskjemaet til søstra mi, det fungerte veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser nå at vi blir alt for mange gjester og tenker at vi kanskje ber noen til kaffe... (Jeg gidder ingen diskusjon om kaffegjester, bare råd)

Er det noen som har det likt?

Vi gifter oss 13.00

Tenker selskap kl.16, mat 16.30-17ish. Men når skal vi be folk på kaffe?

Ser for meg at det er dritkjipt om de kommer alt for tidlig og folk enda sitter ved bordet, eller at de kommer for sent til kakekutting og dans osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser nå at vi blir alt for mange gjester og tenker at vi kanskje ber noen til kaffe... (Jeg gidder ingen diskusjon om kaffegjester, bare råd)

Er det noen som har det likt?

Vi gifter oss 13.00

Tenker selskap kl.16, mat 16.30-17ish. Men når skal vi be folk på kaffe?

Ser for meg at det er dritkjipt om de kommer alt for tidlig og folk enda sitter ved bordet, eller at de kommer for sent til kakekutting og dans osv...

Hmm, vanskelig den der. Hva med halv ni? Med mindre det er mer enn tre retter og mange lange taler(sett en tidsgrense på fem min f.eks) er man vel ferdig til åtte. Så har man en halvtime ekstra før kaffegjestene kommer og så kan kaffe og kaker serveres klokka ni. Kjedelig for kaffegjestene om det blir for sent kanskje. Vurderte også kaffegjester men fikk akkurat plass til alle likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er våre planer.

Vielse kl 13.00

Middag kl 16.00

Kaffegjester kommer 20.00

Kake klokka 21.oo

Nattmat kl 24.00

og så skal vi danse, synge og drikke til lysemorgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var invitert i bryllup som kaffegjester en gang, da var det klokka 20.30. Var et helt greit tidspunkt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så lurt at jeg snublet over denne! Vi skal også ha "kaffegjester", og har lurt på tisdpunkt osv for dem å komme.

20.30 høres flott ut, da middagen serveres 17.00. :) Regner ikke med at det blir så fryyyktelig mange taler, så det burde gå fint. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...