Gå til innhold

Danskebåten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer skal vi til Danmark og skal ta båt over :) Skal ha med meg vogn, så lurer på om jeg da må gå ombord, istede for å kjøre? Er jo ganske trangt nede der bilene står, om jeg husker riktig?

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan jeg ikke svare for alle ferjene, men på superspeed er det i alle fal ikke noe problem, når vi tar med vogna ombord får vi den alltids ut av bilen, har aldri gått ombord av den grunn.

Endret av TrickyCicci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna gikk fint ut av Superspeed. Nok av plass til å åpne bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna gikk fint ut av Superspeed. Nok av plass til å åpne bagasjerommet.

Vet ikke hva Superspeed er, men slik jeg husker båten er at det er veldig trangt. Båten som går fra Oslo som man må sove på.

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta vogna med i bilen :)

Anonymous poster hash: 918cf...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en small vogn så e du berga.

Å kjøpe en ny vogn skal jeg ikke. Har emmaljunga og jenta mi er 3 måneder, derfor kan jeg ikke ha en liten trille heller...

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe en ny vogn skal jeg ikke. Har emmaljunga og jenta mi er 3 måneder, derfor kan jeg ikke ha en liten trille heller...

Anonymous poster hash: 9a382...c94

 

Men det er jo ikke plass til vogna på lugaren? Eller har dere sånn superluksus commandore lugar? Vi skal også med båten i sommer og har fått beskjed om at vi ikke kan ha med vogn i lugaren eller kjøre rundt med den på båten.( Vær også obs på at de ikke selger bleier, våtservietter, nan o.l på båten.) 

Anonymous poster hash: 0636f...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke plass til vogna på lugaren? Eller har dere sånn superluksus commandore lugar? Vi skal også med båten i sommer og har fått beskjed om at vi ikke kan ha med vogn i lugaren eller kjøre rundt med den på båten.( Vær også obs på at de ikke selger bleier, våtservietter, nan o.l på båten.)

Anonymous poster hash: 0636f...192

Vi har rom for fem, så regner med at denne er større enn de vanlige. Har ikke lest at man ikke får ha med vogn inn... Kan jo ikke gå rundt å bære på ho hele tiden.

Alt av bleier osv tar jeg med meg, men takk likevel :)

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe en ny vogn skal jeg ikke. Har emmaljunga og jenta mi er 3 måneder, derfor kan jeg ikke ha en liten trille heller...

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Jeg sa ikke trille heller. Vel, ha med rolls royce vogna di og ta med en bæresele. Får du ikke plass i lugaren så gå til resepsjonen så hjelper de deg. De hjalp oss med vår super billige trestjernes søskenvogn. Var veldig fornøyd med servicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke trille heller. Vel, ha med rolls royce vogna di og ta med en bæresele. Får du ikke plass i lugaren så gå til resepsjonen så hjelper de deg. De hjalp oss med vår super billige trestjernes søskenvogn. Var veldig fornøyd med servicen.

Nei, men den smale vogna du snakka om er jeg da nødt til å kjøpe. Derfor JEG nevnte trille, da det er et billig alternativ. Jeg har ikke råd til å kjøpe vogner i fleng (og nei, jeg vet du ikke sa det, så slapp av).

Ja, jeg skal ha med emmaljunga vogna mi, men rolls royce vogn har jeg dessverre ikke. Bæresele blir med, men den skal hun ikke sitte for lenge i.

Har ikke spurt noe om lugar så skjønner ikke hvorfor du nevner det. Lurte på om man måtte gå ombord i båten, eller om det var stor nok plass til vogna så man kunne kjøre inn med den.

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har rom for fem, så regner med at denne er større enn de vanlige. Har ikke lest at man ikke får ha med vogn inn... Kan jo ikke gå rundt å bære på ho hele tiden.

Alt av bleier osv tar jeg med meg, men takk likevel :)

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Da går det sikkert greit :) men vil bare gjøre deg obs på dette, dette står på dfds sine hjemmesider:

"Barnevogn kan ikke medbringes inn på lugaren eller oppbevares i gangene. Barnevogn kan medbringes og benyttes til transport rundt på skipet, men skal oppbevares i resepsjonen når den ikke er i bruk."

Anonymous poster hash: 0636f...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det sikkert greit :) men vil bare gjøre deg obs på dette, dette står på dfds sine hjemmesider:

"Barnevogn kan ikke medbringes inn på lugaren eller oppbevares i gangene. Barnevogn kan medbringes og benyttes til transport rundt på skipet, men skal oppbevares i resepsjonen når den ikke er i bruk."

Anonymous poster hash: 0636f...192

Åja, det har jeg ikke sett :) Takk!

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, det har jeg ikke sett :) Takk!

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Dah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dah!

Hva er det nå?

Anonymous poster hash: 9a382...c94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du med stena saga kan du glemme å få en vogn ut av bilen på bildekk. Der er det så trangt at man knapt kan gå der om man er litt stor I størrelse.

Ikke er det plass til vogna på lugaren heller. Du får jo ikke snudd den for å komme fra korridoren og inn og om du hadde kunnet det får du den ikke gjennom den smale døren.

Valget blir da å gå om bord. Ring fergeselskapet å spør for å få et sikkert svar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal du med stena saga kan du glemme å få en vogn ut av bilen på bildekk. Der er det så trangt at man knapt kan gå der om man er litt stor I størrelse.

Ikke er det plass til vogna på lugaren heller. Du får jo ikke snudd den for å komme fra korridoren og inn og om du hadde kunnet det får du den ikke gjennom den smale døren.

Valget blir da å gå om bord. Ring fergeselskapet å spør for å få et sikkert svar

Takk for svar :) Hadde tenkt at hun skulle sove i bagdelen, så får se om jeg finner en annen løsning :)

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Hadde tenkt at hun skulle sove i bagdelen, så får se om jeg finner en annen løsning :)

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Det står over her at vognen skal oppbevares i resepsjonen når den ikke er i bruk, men en skulle tro at det var mulig å ta med seg bagen på lugaren. Så lenge barnet ikke ligger i den når du skal ha den gjennom døra kan du jo vri og vende på den for å få den inn. Jeg har ikke reist med den aktuelle båten, så sjekk først, dette var bare min umiddelbare tanke etter å ha lest beskrivelsene her.

Anonymous poster hash: 51621...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke trille heller. Vel, ha med rolls royce vogna di og ta med en bæresele. Får du ikke plass i lugaren så gå til resepsjonen så hjelper de deg. De hjalp oss med vår super billige trestjernes søskenvogn. Var veldig fornøyd med servicen.

Idiot! Selv om du ikke har Emma Ljunga så trenger du vel ikke ose misunnelse av den grunn?

Anonymous poster hash: 19d1d...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står over her at vognen skal oppbevares i resepsjonen når den ikke er i bruk, men en skulle tro at det var mulig å ta med seg bagen på lugaren. Så lenge barnet ikke ligger i den når du skal ha den gjennom døra kan du jo vri og vende på den for å få den inn. Jeg har ikke reist med den aktuelle båten, så sjekk først, dette var bare min umiddelbare tanke etter å ha lest beskrivelsene her.

Anonymous poster hash: 51621...7ac

Ja, men om det ikke går er det nok andre muligheter :) Skal høre med resepsjonen når jeg kommer dit, men takk for svar :)

Anonymous poster hash: 9a382...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...