Gå til innhold

Når et barn drukner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager, da har jeg undervurdert hvor raskt kvinneguiden faktisk kan aksjonere og sende politiet på døra. Anonymous poster hash: b904d...454

Jeg tror de fleste oppegående mennesker forstod at det var en skrivefeil da de leste resten av setningen.

Ingen moderatorer hadde funnet ut IP adressen din og sendt politiet på døra av den grunn (Altså åpenbar skrivefeil).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen grunn til å tro det, når noen skriver at hun var ung og dum og forgiftet sitt barn, og fortsetter å skrive om hvordan barn kan drukne. Noe av det mest creepy jeg har lest på lenge.  Anonymous poster hash: 6c1e9...f06

"Jeg forgiftet sønnen min, og har alltid gjort mitt beste for at han skal ha det bra"

Her gjorde du nok den feilen at du kun leste halve setningen og dermed gikk all fornuft ut av vinduet.

Når man så leser resten av innlegget så blir feilen enda mer åpenbar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Jeg skjønner ikke hvorfor du kondolerer, ungen druknet jo aldri?

Å beklager, da missforsto jeg innlegget. Det er jo supert at han ikke druknet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til at jeg er i mot unge mødre og synes noen voksne bør være med å oppdra barna, og passe på de. Selv om det går som oftest bra så er det mange som ikke klarer å oppdra de alene, og passe på de godt nok i så ung alder. De er alltid sånn "ingenting kan skje meg og barnet mitt". De tror jo de er udødelig. Folk må også være blinde hvis ingen merket at dette barnet var alene uti vannet uten voksne. 

 

Jeg kan ikke forstå hvor vondt det er å miste ett barn siden jeg ikke har barn selv, men jeg kan likevel føle smerte og hvor vondt det er av å tenke på det. Kondolerer. Håper alt er bra med deg nå. Dette er sånn som aldri burde skje :(

 

Hvor egnet man er som mor, kommer mer an på personlighetstrekk en på alder. Det er iallefall min erfaring. Jeg har i alle år vært veldig nervøs ovenfor barna mine, og passet på dem, kanskje mer en det som er normalt. Men det har nok sine grunner.

 

Jeg håper at vi får flere opplyst om dette med sekunder drukning, da kan mange liv bli reddet. Trist at de ikke passet bedre på barnet.

 

Jeg tror forresten det, heldigvis, gikk bra med dette barnet. Siden du kondolerer  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det man skal man faktisk ikke anta. Dersom det hadde vært reellt og TS faktisk hadde forgiftet sønnen sin jobber man mot tiden. Å være rask til å varsle er essensielt. Når det er snakk om noe så alvorlig synes jeg det faktisk er greit å ikke vurdere om det er skrivefeil eller ikke. Godt at TS oppklarte det så raskt da. 

Anonymous poster hash: 2f778...f3f

 

Er du så DUM at du tror noen hadde skrevet inn her om sine draps handlinger? Er du en som trykker raporter for dem minste ting? Slutt å lek politi da

Anonymous poster hash: d2df5...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...