Gå til innhold

Livet til en zeppelin


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest zeppelin

Labert humør igjen. Jeg er så utrolig lei av det som foregår oppi hodet mitt at jeg nesten bare vil sterilisere meg. Sånn at jeg aldri slipper å gå rundt med den konstante bekymringen. Det er kanskje dårlig sagt ovenfor de som er prøvere.. Vet ikke jeg.. Men det er sånn jeg føler det akkurat nå.

Skal ta en test i morgen tidlig. Blir nok negativ og jeg blir nok enda mer fortvilet over meg selv. Har vært i opp-og-ned- humør hele uken. Ikke hatt krefter til å gå på skolen en gang..

Snakket med sambo i sted og sa at jeg føler meg paranoid og sikkert fremstår som en idiot. Men han sa at han hadde respekt for meg. Og at jeg sikkert har mange følelser han ikke forstår.

Men jeg føler meg uansett som en dårlig kjæreste. Sur, glad, lei, stille, paranoid... U name it..

Mem uansett..om testen blir negativ i morgen klarer jeg uansett ikke å slappe av før tante rød banker på. Eller jeg blir nonne og lever i sølibat for resten av livet.

FML!!!'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Jeg tok faktisk også en test i dag morrest :ler: Visste jo at den kom til å bli negativ, og det ble den, men nå kan jeg iallefall ta meg et glass rødvin i kveld med god samvittighet :lur:

Vet at det er kjedelig å gå sånn og vente, og håpe på et uhell :sukk: Du får se på det sånn at en dag blir det din tur også! Det er svært få som er 100% sterile, og ikke får til med hjelp av alle de fine metodene man har i dag for å unnfange.

Uansett om det blir i morgen, eller om det blir om noen år. Men når har du IKM? Jeg for min del testet alt for tidlig, har egentlig ikke IKM før neste mandag :sjenert: Men håper jo at tanta ikke dukker opp da :fnise:

Hvordan gikk testen?

..Og du, om du går i sølibat blir det hvertfall ikke noe nurk, så det synes jeg var en dårlig ide! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

:troest:

Jeg tok faktisk også en test i dag morrest :ler: Visste jo at den kom til å bli negativ, og det ble den, men nå kan jeg iallefall ta meg et glass rødvin i kveld med god samvittighet :lur:

Vet at det er kjedelig å gå sånn og vente, og håpe på et uhell :sukk: Du får se på det sånn at en dag blir det din tur også! Det er svært få som er 100% sterile, og ikke får til med hjelp av alle de fine metodene man har i dag for å unnfange.

Uansett om det blir i morgen, eller om det blir om noen år. Men når har du IKM? Jeg for min del testet alt for tidlig, har egentlig ikke IKM før neste mandag :sjenert: Men håper jo at tanta ikke dukker opp da :fnise:

Hvordan gikk testen?

..Og du, om du går i sølibat blir det hvertfall ikke noe nurk, så det synes jeg var en dårlig ide! :klem:

Hei :goodbye:

Jo, altså! Jeg våknet tidligere enn enkelte fugler og tok en test. Negativ, selvsagt :fnise: Det førte jo til at jeg ble enda mer frustrert og irritert. Så jeg gikk på butikken og kjøpte chips og dip og en disney film :sjenert:

Noen timer senere fikk jeg kramper, og riktig nok, kom TR luskede.

Så nå har jeg I HVERTFALL fått et svar. Så jeg skal ikke klage :snurt:

Hånd i hånd med TR kom også humøret. Takk og lov. Så i kveld skal også jeg kose meg med..smirnof ICE! Selvom hvit vin er foretrukket. Skal på innlfyttningsfest hos noen venner. Så satser på at kvelden bli bra :fnise:

Men du? Jeg har ingen anelse på hva IKM og alle de andre forkortelsene betyr. Vet bare TR og EL..

Do you care to elaborate? :fnise:

Hehe, nei jeg kommer nok ikke til å gå i sølibat. Men i går fristet det veldig. :sjenert:

Det er i allefall veldig godt å få ut frustrasjonen min her og ikke minst at noen gir meg en liten trøst :sjenert:

Så takk for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

Hehe, det kan jeg forsåvidt skjønne. Det forlenger mitt litt akkurat nå tror jeg. Underholdende er det i allefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Huff! Fikk en liten overdose av søvn i sted :natti: . Tror jeg sov 2 timer eller noe.. Men nok om søvn.

Nå har jeg pigget til og har gjort meg klar for i kveld :sminkedokke: <--- ikke akkurat sånn, men dere skjønner. Så lange øyevipper har jeg altså ikke.

Jeg har forresten funnet noen fine klær på nettet. Men jeg tør ikke trykke på "bestill"- knappen.. har litt fobi mot store regninger :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey Zeppelin! :hoppe:

Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og må si jeg skjønner tankene du sitter igjen med etter SA. Den tiden jeg selv trodde jeg hadde SA så var det mange kjipe tanker og senarioer som fløy gjennom hodet mitt på en gang.

Men jeg synes du er flink jeg! Selv om noen dager er triste så er det viktig å være så positiv som du er. :)

Har du funnet noe kult på nettet? Jeg har aldri shoppet der før, tør ikke. :sjenert:

Ha en fiinfin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Heey Zeppelin! :hoppe:

Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og må si jeg skjønner tankene du sitter igjen med etter SA. Den tiden jeg selv trodde jeg hadde SA så var det mange kjipe tanker og senarioer som fløy gjennom hodet mitt på en gang.

Men jeg synes du er flink jeg! Selv om noen dager er triste så er det viktig å være så positiv som du er. :)

Har du funnet noe kult på nettet? Jeg har aldri shoppet der før, tør ikke. :sjenert:

Ha en fiinfin søndag!

Hei! Så koselig!

Ja, den forrige uken har vært skikkelig kjip. Men det har kommet seg nå :jepp:

Ah...jeg fant en del fine klær.. men totalbeløpet kom på 1500. Og da turde jeg ikke å bestille, hehe. Men orker ikke gå ut å handle heller. Blir bare så innmari stresset av prøvingen og folkene. Ender bare opp med svetting, høy puls og at jeg er irritert på alle andre fordi de er ute å hendler akkurat samtidig som meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hola!

Gikk hjem tidlig fra skolen i dag da jeg fikk litt panikk ang matte tentamen i morgen. Satt meg ned med godt mot og begynte å jobbe med en tentamen fra i fjor.. Men HAAAALLOO i luken. Det var IKKE lett!

Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen..men jeg klarer ting som statistikk og prosent og sånn.. men blææææ :kjefte: :kjefte:

Tenker i allefall at hvis jeg står, skal jeg være strålende fornøyd. Men nå får jeg bare vente å se da... må nok krysse litt av hvert for å få en god karakter her :sukk::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Det går sikkert bra. Hva slags matte driver du med? R1? Eller på universitetsnivå? Jeg hater matte. :sjenert: Skjønte ikke en dritt av det på vgs, og skjønner ingenting den dag i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zeppelin! :vinke:

For å svare på spørsmålet lenger bak i boka så betyr IKM Ikke Mens (tror jeg), det betyr i hvertfall den dagen man regner med at TR skal komme. TR og EL kunne du jo. En forkortelse jeg leeenge har klødd meg i hodet over er DPO. Vet ikke helt om jeg har skjønte enda, men tror det kan oversettes til engelsk med Days Past Ovulation. Det er vel mest på Gravioditetsforumet, og på prøverforumet de er veldig på å bruke mye forkortelser, men merker jeg suger dem til meg som en svamp og bruker dem jeg også :fnise:

Så flink du er å pugge matte! :hoppe: Er sikker på at mattetentamen kommer til å gå helt fint :) Så lenge man jobber med faget skal set ihvertfall ufatterlig mye til for å stryke. Lurer forsåvidt også på hva slags matte du holder på med? Jeg tok opp vgs i fjor, og syntes 1P, 2P var mer enn nok å holde styr på :sjenert:

Håper du har en hyggelig kveld i finværet, på tross av mattepugging :klem:

Og lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hei Zeppelin! :vinke:

For å svare på spørsmålet lenger bak i boka så betyr IKM Ikke Mens (tror jeg), det betyr i hvertfall den dagen man regner med at TR skal komme. TR og EL kunne du jo. En forkortelse jeg leeenge har klødd meg i hodet over er DPO. Vet ikke helt om jeg har skjønte enda, men tror det kan oversettes til engelsk med Days Past Ovulation. Det er vel mest på Gravioditetsforumet, og på prøverforumet de er veldig på å bruke mye forkortelser, men merker jeg suger dem til meg som en svamp og bruker dem jeg også :fnise:

Så flink du er å pugge matte! :hoppe: Er sikker på at mattetentamen kommer til å gå helt fint :) Så lenge man jobber med faget skal set ihvertfall ufatterlig mye til for å stryke. Lurer forsåvidt også på hva slags matte du holder på med? Jeg tok opp vgs i fjor, og syntes 1P, 2P var mer enn nok å holde styr på :sjenert:

Håper du har en hyggelig kveld i finværet, på tross av mattepugging :klem:

Og lykke til i morgen!

Aha!! ok! Nå har jeg i allefall IKM på plass! Skal prøve å suge til meg litt jeg også i håp om at det ikke er så lenge til jeg skal skrive om det :fnise::rodmer::sjenert:

Da er vi på samme side her også, faktisk! Jeg hadde 1P sist semester og 2P nå. Det er meeer enn nok, ja :fnise:

Hadde det samme på vgs. Sto akkurat og når jeg skulle ta opp igjen ETT fag, måtte jeg da ta matte i tilegg fordi det er ny reform :kjefte:

Har nå jobbet meg igjennom fjorårets tentamen og det går liiitt lettere nå. Men det blir spennende i morgen. For jeg kan ingenting om det binære tallsystem og litt annet. Satser på at at det blir en del prosent og statistikk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest zeppelin

Ja, det var jammen meg jeg også. Skjønner ikke hvorfor de skal vri og snu på reformen som var så fin. Skulle egentlig bare ta eksamen i spansk, men så ble det matte og så engelsk bare for å få stipend :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hmm. Lett å bli distrahert når man gjør noe kjedelig. Fikk lyst på fisk. Altså i en bolle. Til pynt. Type gullfisk. Hehe..

Noen som har hatt fisk? JEg er litt tilbakeholden..for jeg liker ikke når de dør.. :sjenert:

Vil jo aller helst ha katt. Men min kjære er allergisk og vi kan ikke ha husdyr her. Men fisk skader neppe noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå skjønte jeg ingenting med det samme når jeg leste at du ville ha fisk, trodde du snakket om sushi :lol:

Fisk i bolle er pene å se på, men jeg ville nok bare fått vondt av dem. Får jo liksom ikke dullet med dem noe særlig heller.

Dere kunne jo skaffet dere en sphynx (husker ikke hvordan det skrives) katt, altså nakenkatt. De er allergivennlige, og har visstnok et helt fantastisk gemytt :) Hvis huseier kan gå med på innekatt da? Jeg har bodd i flere leiligheter hvor de ikke ville ha dyr, men innekatt gikk greit siden det uansett ikke plager huseier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...