Gå til innhold

Gjenferd av Jo nesbø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor jeg skal plassere dette, men jeg trenger hjelp med en analyse.

Jeg må skrive analyse av boka ''Gjenferd'' av Jo nesbø.

Kan noen hjelpe meg med bare et kort sammendrag, er redd for å skrive feil. Helst på nynorsk ( må levere på nynorsk).

:

Men selve spørsmålet mitt er:

Er det noen som vet hvilken tid handlingen foregår? Liksom hvilket år?

takk



Anonymous poster hash: 1c69c...f69



Anonymous poster hash: c0ab8...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oleg er 18 da. Han var 14 i snømannen mener jeg, og da var året 2004. Så 2008?



Anonymous poster hash: 15611...eff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oleg er 18 da. Han var 14 i snømannen mener jeg, og da var året 2004. Så 2008?

Anonymous poster hash: 15611...eff

Ok, tusen takk. Men har du lest boka? Mulig om du kan skrive kort sammendrag, ca. 10 setninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk. Men har du lest boka? Mulig om du kan skrive kort sammendrag, ca. 10 setninger?

Har du ikke lest boka? ;)

Anonymous poster hash: 16e4c...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør leksene dine selv. Dette er juks! Håper læreren din finner dette!



Anonymous poster hash: 372d7...f7d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

r viktig å ha med og hva som ikke er viktig,

Har du ikke lest boka? ;)

Anonymous poster hash: 16e4c...2a8

Joda, eller så hadde jeg ikke valgt den boka. Men det er det at jeg leste den for lenge siden + at jeg har skrevet sammendrag, men jeg vet ikke hva som er viktig å ha med og hva som ikke er viktig,.. :-)

Anonymous poster hash: c0ab8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør leksene dine selv. Dette er juks! Håper læreren din finner dette!

Anonymous poster hash: 372d7...f7d

Unnskyld meg, men jeg har aldri spurt om svar, liksom jeg skal heller ikke kopiere hele greia å lime inn. Jeg vil bare få med det viktigste, slik at jeg ikke har glemt noe. Uansett så gjør jeg leksene mine. Ikke tro at du er så perfekt, tror ikke du er Eisten heller. Dette kalles heller ikke juks, og ikke bland deg inn om du ikke har noe pent å si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, dette kalles juks! Juksemakerpipelort. Les boken selv. Forøvrig heter han Einstein, ikke Eisten.



Anonymous poster hash: 372d7...f7d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, dette kalles juks! Juksemakerpipelort. Les boken selv. Forøvrig heter han Einstein, ikke Eisten.

Anonymous poster hash: 372d7...f7d

Woow, sykt barnslig. Det er slikt jeg kunne ha sagt i barnehagen. Har du noen gang hørt om skrivefeil? Uansett så er ikke dette juks, men hjelp. Er du den samme som spurte om jeg hadde lest boka, eller er dere to forskjellige?

Anonymous poster hash: c0ab8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Hole blir tilkalt for å forhandle ved en gisselsituasjon i en bank. Til slutt kommer alle gislene ut, men det er ingen spor av ranerne noe sted. Hole finner ut at gisseltakerne har gjemt seg blant gislene, og må avhøre en og en av gislene for å finne ut hvem av dem som er ekte gisler, og hvem som er ranere.



Anonymous poster hash: 0a8b0...2ae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Hole blir tilkalt for å forhandle ved en gisselsituasjon i en bank. Til slutt kommer alle gislene ut, men det er ingen spor av ranerne noe sted. Hole finner ut at gisseltakerne har gjemt seg blant gislene, og må avhøre en og en av gislene for å finne ut hvem av dem som er ekte gisler, og hvem som er ranere.

Anonymous poster hash: 0a8b0...2ae

Hæ nei? Jeg tror du har lest en annen bok....

Anonymous poster hash: c0ab8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Hole blir tilkalt for å forhandle ved en gisselsituasjon i en bank. Til slutt kommer alle gislene ut, men det er ingen spor av ranerne noe sted. Hole finner ut at gisseltakerne har gjemt seg blant gislene, og må avhøre en og en av gislene for å finne ut hvem av dem som er ekte gisler, og hvem som er ranere.

Anonymous poster hash: 0a8b0...2ae

Det er vel Sorgenfri du beskriver der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er lenge siden du har lest boken, så får du lese den på nytt.

Å herregud da! Hvorfor reagerer alle så rart? Hvis dere ikke kan hjelpe så stikk... Det er over 450 sider, og jeg må levere den på fredag. Er ferdig med hele analyse, men lurer bare på om jeg har glemt noe..

Anonymous poster hash: c0ab8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Å herregud da! Hvorfor reagerer alle så rart? Hvis dere ikke kan hjelpe så stikk... Det er over 450 sider, og jeg må levere den på fredag. Er ferdig med hele analyse, men lurer bare på om jeg har glemt noe..

Anonymous poster hash: c0ab8...708

Du spør om et kort sammendrag på ti setninger, da skal det godt gjøres å glemme noe viktig om man har lest boken. Så jeg tror ikke du trenger å være redd for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å søke på analyse av Gjenferd på google? :)

Jo, men det er så mange forskjellig. Og det står helt forskjellig på alle, kan ikke ta fra alle, fordi jeg må bare skrive en halv side :-)

Anonymous poster hash: c0ab8...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry ser en flaks med øl. Harry drikker opp ølet. Harry blir full. Harry ser på Hotel Cæsar hvor Juni og Christian Borchmann planlegger vinter-OL i Oslo. De er fulle begge to. Harry koser seg.

Anonymous poster hash: a1e1d...7d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry ser en flaks med øl. Harry drikker opp ølet. Harry blir full. Harry ser på Hotel Cæsar hvor Juni og Christian Borchmann planlegger vinter-OL i Oslo. De er fulle begge to. Harry koser seg.

Anonymous poster hash: a1e1d...7d6

Haha, good one:)

Ts: gjør leksene selv, du. Ikke kast bort tiden på kg.

Anonymous poster hash: 8a804...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er så mange forskjellig. Og det står helt forskjellig på alle, kan ikke ta fra alle, fordi jeg må bare skrive en halv side :-)

Anonymous poster hash: c0ab8...708

De er forskjellige fordi det ikke finnes noe fasitsvar på en sånn oppgave. Såpass bør du ha lært. Bruk kunnskapen du har fått i timene til å plukke ut det du mener et viktig i et sammendrag.

Anonymous poster hash: 61552...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...