Gå til innhold

Hva leker gutter 7-9 år med nå for tida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å gi noen julegaver til et julearrangement her i byen. Det er for de som kanskje ikke har så mye å rutte med, så det har vært innsamling av julegaver. Nå er det litt mangel på gaver til gutter 7-9 år, men hva driver gutter 7-9 år med da?

Hva kan man kjøpe? Hva leser de?

(Kan ikke være så alt for dyrt for jeg har ikke så god råd selv...)

Tusen takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å gi noen julegaver til et julearrangement her i byen. Det er for de som kanskje ikke har så mye å rutte med, så det har vært innsamling av julegaver. Nå er det litt mangel på gaver til gutter 7-9 år, men hva driver gutter 7-9 år med da?

Hva kan man kjøpe? Hva leser de?

(Kan ikke være så alt for dyrt for jeg har ikke så god råd selv...)

Tusen takk for hjelpa :)

Dataspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataspill.

Ikke dumt forslag, men det blir nok litt for dyrt for meg, desverre..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt forslag, men det blir nok litt for dyrt for meg, desverre..

TS

Er jo godt mulig mange av disse barna ikke har tilgang til pc. Dataspill er dessuten ikke det billigste en kan kjøpe så skjønner godt det blir dyrt.

Har ikke barn selv i den alderen men venninnen min har en sønn på 8 som ønsker seg bakugan i alle farger til jul. Samme ønsket han seg forrige jul. Tror en slik koster 50-60 kroner. Min nevø ønsket seg i år...ja husker ikke hva det het. Er slike bittesmå rullebrett som han driver skifter hjul på og styrer med. Kjøpte en slikt og la med noe annet, det kostet ca 80 mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego :) Finnes esker i mange forskjellige prisklasser. Bakugan og beyblades er også populært for gutter i denne alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego :) Finnes esker i mange forskjellige prisklasser. Bakugan og beyblades er også populært for gutter i denne alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakugan - finner masse på slag på BR leker

Beyblade

Sånne hamstere - husker ikke hva de heter - salg på BR leker det også.

Fotballkort

Snill du er!! Vi har donert bot masse brukte, men like fine leker her i huset også!!

God Jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Tusen takk for gode svar! Lego er jo en klassiker, at jeg ikke tenkte på det :)

Må ta en tur på BR leker i morgen å se etter Bakugan og alt det andre som jeg ikke aner hva er! Tusen takk! :)

Tar gjerne imot flere tips!

God jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballkort!

Edit: tok litt lang tid fra jeg trykte på "svar" til jeg faktisk fikk postet, så noen andre har foreslått det samme. Men lar det stå, siden jeg vet at fotballkort virkelig er en stor hit i aldersgruppen!

Endret av Malibulita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å gi noen julegaver til et julearrangement her i byen. Det er for de som kanskje ikke har så mye å rutte med, så det har vært innsamling av julegaver. Nå er det litt mangel på gaver til gutter 7-9 år, men hva driver gutter 7-9 år med da?

Hva kan man kjøpe? Hva leser de?

(Kan ikke være så alt for dyrt for jeg har ikke så god råd selv...)

Tusen takk for hjelpa :)

Min 9 år gamle gutt er opptatt av beyblade for tida. Det er den store slageren på skolen her. Egentlig er deet bare litt avanserte snurrebaser, men det er utrolig så mye tid han bruke på det der....Prisen er omtrent 180,- kroner for en tror jeg.

Ellers blir lego aldri feil. Det er litt dyrt, men det finnes jo lego i ulike prisklasser.

Veldig bra tiltak, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 7 åring ved siden av meg nå og han roper entusiastisk ut "prompeslim" :sjenert:

Vet de selger det til 30kr. på leketøysbutikken.

Det er også veldig populært å samle på disse strikkene som er formet som figurer...ligger rundt 30kr. i pris på disse også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Ok, denne tråden er fra i fjor, men jeg lurer på omtrent det samme..

Altså hva leker 8-9 år gamle gutter med NÅ for tiden?

Beyblade og Bakugan? Eller er det helt ute igjen nå i 2011? (aner ikke hva disse tingene er..) Eller Lego, det slår vel aldri feil?

Trenger julegaveforslag til en gutt på 8 1/2, og jeg vet ikke hvilke interesser han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marianne

Ok, denne tråden er fra i fjor, men jeg lurer på omtrent det samme..

Altså hva leker 8-9 år gamle gutter med NÅ for tiden?

Beyblade og Bakugan? Eller er det helt ute igjen nå i 2011? (aner ikke hva disse tingene er..) Eller Lego, det slår vel aldri feil?

Trenger julegaveforslag til en gutt på 8 1/2, og jeg vet ikke hvilke interesser han har.

Prompeslim er fremdeles en god ide :P

Biler, lego, starwars, data/tv spill, fotballkort osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...