Gå til innhold

Menn og barbering nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har ikke så mye å si for meg om han har hår på kroppen eller ikke, men jeg synes definitivt IKKE at det er mer "mann" å ha masse hår.

Nedentil foretrekker jeg at det er stusset godt (max. 1 cm) eller barbert, men som sagt - ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca28

Hei!

Jeg har alltid trodd at de fleste menn barberer seg nedentil, på lik linje med oss damer.

Alle jeg har ligget med, og vært sammen med, har gjort det.

Forige gang jentegjengen snakket om sex, var det flere av jentene som sa at kjærestene dems ikke barberer seg nedentlig, og at det er unormalt at gutter gjør det.

Lurer egentlig bare på hva som er normalt?

Tror det å barbere seg nedentil for menn er blitt mer og mer normalt de siste årene. Er vel en motegreie det og.

Og bra er det at det begynner å bli mer og mer vanlig. Utrolig ekkelt med full skog der nede hos en mann, om du suger han da så blir det jo som å bruke tanntråd samtidig. Yuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Har null problemer med å suge min veldig hårete kjæreste. Ikke får jeg noe særlig hår i munnen heller, selv om det forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Har null problemer med å suge min veldig hårete kjæreste. Ikke får jeg noe særlig hår i munnen heller, selv om det forekommer.

Deg om det. Jeg takler det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest24

Deg om det. Jeg takler det ikke

Bra!

Det man trenger er nettopp flere som deg, Bianca.

Om etterhvert flere og flere damer etterhvert ikke bare forventer, men forlanger at typen ikke bare lar skogen der nede får stå urørt, så tenker jeg at gutta boys etterhvert våkner opp og gjør noe med det. Hadde altså vært en utrolig effektiv holdningskampanje om alle damene bare gikk ut i "streik" til forholdene er bedret.

Dessverre er det en god del mennesker der ute som fortsatt går med full dusk og ser på barbering nedentil som noe som bare "unge, umodne og usikre mennesker gjør", det er inntrykket mitt i den andre tråden: "Hvor vanlig er intimbarbering?", da noen bl.a. presterte å kalle intimbarbering for risikosport..!

Noen av dem mot intimbarbering argumenterer kanskje med farene for inngrodde hår, nupper/irritabel hud, etc. Som veldig lett kan unngås eller ihvertfall bøtes om man tar sine forhåndsregler og vet hva man driver med, mye av dette handler om å bruke de rette hudpleiemidlene (unirens, aloe vera, etc.) Jeg plages ikke med slike bivirkninger. Ergo så står denne argumentasjonen temmelig svakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages ikke med slike bivirkninger. Ergo så står denne argumentasjonen temmelig svakt.

Dagens! "Jeg har ikke dette problemet, derfor er det ikke reellt!" :skratte:

Det er veldig mange som sliter med slike bivirkninger på tross av at de har forsøkt alle de gode tipsene, du kan jo for eksempel begynne med å søke her på forumet om du vil lese mer om det. Det du nevner funker absolutt ikke for alle, men fint at det funker for deg da, siden hårløst understell er så viktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eventyr3

Bra!

Det man trenger er nettopp flere som deg, Bianca.

Om etterhvert flere og flere damer etterhvert ikke bare forventer, men forlanger at typen ikke bare lar skogen der nede får stå urørt, så tenker jeg at gutta boys etterhvert våkner opp og gjør noe med det. Hadde altså vært en utrolig effektiv holdningskampanje om alle damene bare gikk ut i "streik" til forholdene er bedret.

Dessverre er det en god del mennesker der ute som fortsatt går med full dusk og ser på barbering nedentil som noe som bare "unge, umodne og usikre mennesker gjør", det er inntrykket mitt i den andre tråden: "Hvor vanlig er intimbarbering?", da noen bl.a. presterte å kalle intimbarbering for risikosport..!

Hahahahha, morsomste jeg har lest på lenge, du får det til å virke som om det er stort,globalt og seriøst problem :laugh:

vi mennesker kan finne oss i at det finnes mye dritt her i verden, men ikke pubes! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest24

Dagens! "Jeg har ikke dette problemet, derfor er det ikke reellt!" :skratte:

Det er veldig mange som sliter med slike bivirkninger på tross av at de har forsøkt alle de gode tipsene, du kan jo for eksempel begynne med å søke her på forumet om du vil lese mer om det. Det du nevner funker absolutt ikke for alle, men fint at det funker for deg da, siden hårløst understell er så viktig for deg.

"Jeg har ikke dette problemet, derfor er det ikke reèllt!"

Forstår at dette kunne misforstås, spesielt blant de som liker å bedrive stråmannsargumentasjon.

Jeg mener at de fleste problemene kan elimineres/bøtes. Jeg er selv en av de med sart hud, så jeg er på ingen måte mer heldig enn andre! Men jeg tar mine forhåndsregler, noe jeg ikke gjorde de første gangene jeg barberte meg nedentil. Som selvsagt førte til de typiske plagene som alle andre får.

Hahahahha, morsomste jeg har lest på lenge, du får det til å virke som om det er stort,globalt og seriøst problem :laugh:

Om det var inntrykket du fikk, så deg om det...

vi mennesker kan finne oss i at det finnes mye dritt her i verden, men ikke pubes! :fnise:

Stråmann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg plages ikke med slike bivirkninger. Ergo så står denne argumentasjonen temmelig svakt.

"Jeg har ikke dette problemet, derfor er det ikke reèllt!"

Forstår at dette kunne misforstås, spesielt blant de som liker å bedrive stråmannsargumentasjon.

Og dette kaller du stråmann? Det er vel litt å ta i?

Folk har forskjellig smak, jeg foretrekker friserte damer over glattbarberte f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest24

Og dette kaller du stråmann? Det er vel litt å ta i?

Folk har forskjellig smak, jeg foretrekker friserte damer over glattbarberte f.eks.

Når man bare ser på de to siste setningene, så forstås det slik, ja. "Ergo" var i dette tilfellet ment for hele avsnittet.

Jeg står uansett på mitt.

Er du selv en av de som ikke gidder å barbere seg nedentil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Når man bare ser på de to siste setningene, så forstås det slik, ja. "Ergo" var i dette tilfellet ment for hele avsnittet.

Jeg står uansett på mitt.

Er du selv en av de som ikke gidder å barbere seg nedentil?

Har veldig lite med å "gidde" å gjøre :)

Er til vanlig frisert, når jeg har vært i forhold har jeg bedt om partners preferanser da jeg ikke bryr meg så nøye. Så langt har ingen ønsket at jeg skulle være glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Bra!

Det man trenger er nettopp flere som deg, Bianca.

Om etterhvert flere og flere damer etterhvert ikke bare forventer, men forlanger at typen ikke bare lar skogen der nede får stå urørt, så tenker jeg at gutta boys etterhvert våkner opp og gjør noe med det. Hadde altså vært en utrolig effektiv holdningskampanje om alle damene bare gikk ut i "streik" til forholdene er bedret.

Dessverre er det en god del mennesker der ute som fortsatt går med full dusk og ser på barbering nedentil som noe som bare "unge, umodne og usikre mennesker gjør", det er inntrykket mitt i den andre tråden: "Hvor vanlig er intimbarbering?", da noen bl.a. presterte å kalle intimbarbering for risikosport..!

Noen av dem mot intimbarbering argumenterer kanskje med farene for inngrodde hår, nupper/irritabel hud, etc. Som veldig lett kan unngås eller ihvertfall bøtes om man tar sine forhåndsregler og vet hva man driver med, mye av dette handler om å bruke de rette hudpleiemidlene (unirens, aloe vera, etc.) Jeg plages ikke med slike bivirkninger. Ergo så står denne argumentasjonen temmelig svakt.

Men herregud da. Når ble det feil å ha forskjellige preferanser? Jeg vil at kjæresten min skal ha mye hår der nede, om jeg hadde foretrukket noe annet, hadde jeg da sagt ifra. Men å kreve det ville jeg ikke gjort, når det gjelder ting som dette her. Virker som du virkelig har valgt deg dette til kampsak, og det synes jeg rett og slett er tåpelig. Det er lov å ha preferanser, men man kan ikke dytte sine preferanser over på andre mennesker. Jeg har ikke noen interesse av at kjæresten min skal "bedre forholdene", da jeg synes forholdene der nede er bra. Og barbering er ikke sunt. Selv har ei venninne som fikk en infeksjon hun måtte ta antibiotika for pga intimbarbering. Sopp har jeg selv fått mer enn en gang, og lurer på om det er en sammenheng, det er visst veldig vanlig, og få ting er så ubehagelig. Må legge til at jeg har vært forsiktig med å bruke ren høvel og "gode produkter". Noen har tydeligvis ikke godt av å barbere seg, og når flere av oss klarer seg helt fint med hårete partner, hvorfor ha så mye imot det? Det påvirker jo ikke deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker det når det meste er barbert, untatt for en liten del oppe der det godt kan være hår. Men det bør for all del være frisert ;) ikke meterlange hår som vokser alle steder og i alle retninger. Har han hårete baller, blir det ingen suging der av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig synes jeg det ser komisk ut med glattbarberte, voksne menn. Har de mye hår der nede så foretrekker jeg at de stusser det, men for all del - la det være hår der! Jeg vil ha voksne menn, ikke voksne menn som ser ut som forvokste gutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Min mann får ikke lov til å barbere seg. Det ser bara komisk ut, spesiellt siden han har ganske mye hår på beina og hele veien opp til underlivet. Lo meg skakk når han forsøkte det og skulle overraske meg (alle venninnene hans snakker jo om at menn bare MÅÅ barbere seg de også, haha).

Så jeg ga han tipset om at han mer enn gjerne får stusse sveisen litt så man ikke lugger og får hår i munn og slikt, og det gjør han.

Men barbert? Nei takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her bestemmer mannen selv hva han ønsker. Hår plager meg ikke. Han barberer seg gjerne hvis han har goooood tid på badet eller kjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Bra!

Det man trenger er nettopp flere som deg, Bianca.

Om etterhvert flere og flere damer etterhvert ikke bare forventer, men forlanger at typen ikke bare lar skogen der nede får stå urørt, så tenker jeg at gutta boys etterhvert våkner opp og gjør noe med det. Hadde altså vært en utrolig effektiv holdningskampanje om alle damene bare gikk ut i "streik" til forholdene er bedret.

Dessverre er det en god del mennesker der ute som fortsatt går med full dusk og ser på barbering nedentil som noe som bare "unge, umodne og usikre mennesker gjør", det er inntrykket mitt i den andre tråden: "Hvor vanlig er intimbarbering?", da noen bl.a. presterte å kalle intimbarbering for risikosport..!

Noen av dem mot intimbarbering argumenterer kanskje med farene for inngrodde hår, nupper/irritabel hud, etc. Som veldig lett kan unngås eller ihvertfall bøtes om man tar sine forhåndsregler og vet hva man driver med, mye av dette handler om å bruke de rette hudpleiemidlene (unirens, aloe vera, etc.) Jeg plages ikke med slike bivirkninger. Ergo så står denne argumentasjonen temmelig svakt.

Ja ikke sant. Menn har i mange år allerede omtrent krevd at vi kvinner skal være glattbarberte, da syns jeg at vi kvinner kan kreve det samme fra dem.

Også enig med deg i resten av det du skriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Dagens! "Jeg har ikke dette problemet, derfor er det ikke reellt!" :skratte:

Det er veldig mange som sliter med slike bivirkninger på tross av at de har forsøkt alle de gode tipsene, du kan jo for eksempel begynne med å søke her på forumet om du vil lese mer om det. Det du nevner funker absolutt ikke for alle, men fint at det funker for deg da, siden hårløst understell er så viktig for deg.

Jeg sliter heller ikke med det og typen barberer seg on nedentil og heller ikke han plages av det såh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Dagens! "Jeg har ikke dette problemet, derfor er det ikke reellt!" :skratte:

Det er veldig mange som sliter med slike bivirkninger på tross av at de har forsøkt alle de gode tipsene, du kan jo for eksempel begynne med å søke her på forumet om du vil lese mer om det. Det du nevner funker absolutt ikke for alle, men fint at det funker for deg da, siden hårløst understell er så viktig for deg.

By the way barberer man seg ofte går slike irritasjoner som regel over når huden har vent seg til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...