Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Vi hadde sex inne på badet til foreldrene mine. var alene akkurat da, før vi dusjet sammen. Jeg tissa på ham, mens jeg ridde ham over doen. det var ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kokos19

Oi, oi. Jeg kom på en til!!!!

Holy shit, dette var fælt. :sjenert:

Jeg var bare 15 år, og veldig usikker på alt som omhandlet sex. Det var med daværende kjæreste som var noe eldre enn meg og ganske erfaren. Vi hadde på svakt lys og han skulle slikke meg. Han lå lenge med hodet begravd nedentil og da han tittet opp og smilte til meg, så så jeg at han hadde blod på leppene og var rødlig på tennene.

Jeg DØDE innvendig og frika ut (innvendig her også), men klarte å skjule angsten min ved å smile tilbake og sa at jeg var kjempetørst så jeg måtte ta noen slurker brus som stod ved siden av sengen. Spurte om han også ville ha, og han drakk heldigvis rikelig. Han merket ingenting av blodgreiene, men jeg fant på en unnskyldning og stakk hjem. Dagen etter kunne jeg konstaterer ovenfor ham at jeg hadde fått mensen.

En grisete Edward Cullen.

Sånn fettglis fullt av blod :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde akkurat blitt ferdig, og rakk såvidt å kaste på oss klea før kameraten hans kom inn. Jeg rakk så vidt å kaste ei pute over den "våte flekken" i sofaen...men tror du ikke kameraten klarte å flytte på puta og sette seg rett oppi ladningen til gubben da!!!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen og jeg hadde en greie med å ha sex i bilen. En gang vi hadde parkert på en øde plass ble vi avbrutt av at noen lyste på oss med lommelykt. Det viste seg å være politiet, og de lurte på om alt var greit. Ganske pinlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde en veldig god sexakt, jeg ble så revet med så jeg også rev ned en lampe i farta. Den knuste og jeg har aldri vært så flau før ... :sjenert:

Endret av kattepuus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke akkurat superkult da lillesøster på 14 buste inn på soverommet mens jeg og eksen lå i 69, jeg med ansiktet mot døren. Det ble noen lange sekunder å stirre i øynene på hverandre mens jeg lå der med munnen full av pikk. Etterhvert spratt pikken ut med et høyt plopp og vi så på hverandre et par sekunder til med gapende munn begge to før hun fikk summet seg og kommet seg ut.

Hahahaha! :skratte: Jeg ser det for meg, uff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min skulle slikke meg. Jeg ligger der å stønner, så plutselig ser kjæresten min på meg. Jeg holder på å le meg ihjel, for munnen hans var dekket med blod. Ble ikke mer sex på meg den dagen, siden det var mensen som kom!! :sukk::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pinligste for kjæresten min må ha vært da han klarte å sprute meg i øyet. Fyyyyfaen så vondt :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å få kjæresten med meg i sengen. Så var jeg litt snytt og begynte å prate dirty talk, der jeg sa jeg ville fylle fitta hennes opp, og hun svarte med at jeg skulle bli sugd så hardt at kuken var blå dagen etterpå...og tror du faen ikke etter noen minutter hører vi en latter under senga, der kom lillebroren hennes frem og sprang ut.... GUD SÅ FLAUT

Ååååh!!! Så flaut! :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den følelsen du får når du har kjempet deg gjennom ei lang økt?

Du puster og peser mens svetten renner når du kjemper deg gjennom de siste støtene mot orgasmen...

Jeg var der, så hørte jeg en lyd, en fjern roping.

Løfta på dyna og ropingen og latteren ble tydeligere, joda, der lå jobbtelefonen...

Jeg: eeeeeeh, morn..?

Andre enden: HAHAHAHAHAHA *hikstehoste* Det er`n Jan på driftssentralen HAHAHAHAHAHAHAHAHA, er du ferdig snart?, det er strømløst på blablabla.

Det er det flaueste jeg har opplevd under sexakten.

Konge fantastisk!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke under sexakten, men etterpå.

Jeg og samboer hadde hatt en hyggestund i stua, som involverte blandt annet diverse tau, en stooooor flaska glidemiddel, flogger...

Vel, dette resulterte i at samboeren min klarte å få en muskelstrekk i ryggen. Og siden vi har en nabo som er fysioterapeut, fant vi ut av vi skulle sende en melding om han hadde noen tips til øvelser eller noe.

Dette var litt sent på kvelden, og vi antok at han kom til å svare på melding eller komme bort dagen etterpå, så vi hadde ikke hastverk med å rydde opp. Vell, vi burde...

Etter en stund banker det på døra, og samboeren min som ikke tenkte over at stua var full av sexleketøy, gjekk å åpna. Naboen kom så klart inn, han skulle jo vise disse øvelsene.

Jeg får panikk og kaster et teppe over alle tingene, som heldigvis lå samla, i håp om at alt var tildekket. Jeg var ikke i nærheten en gang. Så vi prøvde å late som ingenting. Men naboen skulle så klart ha samboeren min ned på gulvet for litt tøy og bøy, og hvor er det best plass? Så klart ved siden av de halvveis tildekka tingene (der blant annet glidemiddelflasken, tau og en buttplugg var godt synlig).

Han kommentert aldri noe der og da. Men ved senere anledninger har det vert en del små kommentarer som tilsier at både han og konen hans er fult klar over hva som skjer i nabohuset...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen var på besøk hos bestemoren hans, og halve slekta sov i forskjellige rom i huset. Vi var veldig ivrige på den tiden, og han fant ut at han skulle sette bind for øynene mine. Greit nok det, vi satte i gang og alt var bare bra. Men så skulle jeg snu meg for å bytte stilling, men jeg ser jo ingenting så jeg faller ut av sengen med et skikkelig BRAAAK!

Han lo og lo, og jeg satt kliss naken på gulvet og nesten gråt fordi jeg ble så forskremt :fnise:

Tror faktisk ikke noen i slekta fikk det med seg, men jeg var rimelig flau når jeg så dem etterpå likevel..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg har en ... jeg var vel 17 år, og ville prøve å penetrere meg selv med en halv agurk.

Dessverre sovnet jeg fra det hele, og morgenen etter kommer mamma og vekker meg, og ser den halve agurken som ligger på nattbordet ved siden av sengen ...

Mamma spør hva det er for noe, hvorpå jeg svarer i halvørska: "Jeg ble så sulten inatt..."

Mamma skjønte vel sammenhengen, men spurte heldigvis ikke mer.

FLAUT! :rodmer:

Det var så spennende, ja. :fnise:

Har ingen opplevelser annet enn den berømte fittefisen. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet den følelsen du får når du har kjempet deg gjennom ei lang økt?

Du puster og peser mens svetten renner når du kjemper deg gjennom de siste støtene mot orgasmen...

Jeg var der, så hørte jeg en lyd, en fjern roping.

Løfta på dyna og ropingen og latteren ble tydeligere, joda, der lå jobbtelefonen...

Jeg: eeeeeeh, morn..?

Andre enden: HAHAHAHAHAHA *hikstehoste* Det er`n Jan på driftssentralen HAHAHAHAHAHAHAHAHA, er du ferdig snart?, det er strømløst på blablabla.

Det er det flaueste jeg har opplevd under sexakten.

Svarte telefonen automatisk seg selv eller hva? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte telefonen automatisk seg selv eller hva? :S

Det var slik tøtsjteflon, så det var ei tå, brystvorte eller pung som hadde tøtsja borti en knapp da!

Snakket med Jan senest i dag, han blir så flirfull når vi snakkes :sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en god historie som en kompis av meg opplevde, men jeg må uansett fortelle fra mitt perspektiv.

Vel, jeg og kompisen(kall han Ola) var på en festival, vi er ikke akkurat festivalmennesker jeg og Ola, men dro likevel.

Slo opp telt og drakk oss halvskeive, hørte på musikk og nøt sommernatten sammen med tusenvis av fremmede mennesker :)

Vi kom såklart bort fra hverandre etterhvert, og utpå morgenkvisten ville jeg legge meg.

Fant omsider frem til teltet - i stupmørket...

Mørke netter, fyll og gjørme gjør ikke sikten veeeldig god :gjeiper:

Uansett, jeg dro ned glidelåsen som fungerte som dør og krabbet inn, men stanget borti ett eller annet, ble stående der og klå på det jeg stanget borti en stund før jeg kjente hva det var.

Ei hårete ræv....

"KOM DEG TIL HELVETE UT HERFRA!!"

Kjente igjen stemmen til Ola, rygget pent ut igjen og dro igjen glidelåsen uten å si et kløyva ord :gjeiper:

Hverken han eller jeg har nevnt episoden siden, tror ikke han vet om det var meg eller ikke :skratte:

edit; det er den siste festivalen jeg noensinne besøker...

Endret av Bud
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slik tøtsjteflon, så det var ei tå, brystvorte eller pung som hadde tøtsja borti en knapp da!

Snakket med Jan senest i dag, han blir så flirfull når vi snakkes :sjenert:

Genialt. :fnise: Hva sa dama?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...