Gå til innhold

Svigerforeldre kan ødelegge forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

JEG er IKKE TS!

Jeg skriver ikke at vedkommende er tilbakestående, men det vedkommende skriver synes jeg er tilbakestående.

Anonymous poster hash: b5e65...ca1

 

Endret av Anita Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du diagnostiserer folk utfra motstand du får på kg?

Du bare bekrefter min mistanke mot deg ang din jobb.

Du legger ut en tråd, og når folk stiller spørsmål ved dette, så går du til angrep.

Du mister troverdighet.

Om du bruker kunnskapen din, så finner du ut av det.

Anonymous poster hash: 149cf...df9

Endret av Anita Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du diagnostiserer folk utfra motstand du får på kg?

Du bare bekrefter min mistanke mot deg ang din jobb.

Du legger ut en tråd, og når folk stiller spørsmål ved dette, så går du til angrep.

Du mister troverdighet.

Om du bruker kunnskapen din, så finner du ut av det.Anonymous poster hash: 149cf...df9

Du blander TS og den anonyme her! Dessuten hvis noen går til angrep her er det vel du!

Kan du svare meg på hva du mener skal til for å bli kalt et løvetannbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander TS og den anonyme her! Dessuten hvis noen går til angrep her er det vel du!

Kan du svare meg på hva du mener skal til for å bli kalt et løvetannbarn?

Endret av Anita Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke på hvilken måte du mener jeg angriper folk?

Antar det er meg, som startet tråden, du sikter til.

Hvis du, eller andre føler at jeg angriper er det ikke meningen. 

 

Ignorer den anonyme brukeren ..df9. Det er åpenbart en person som ikke har noe å bidra med.

Synes at det vedkommende skriver er provoserende teit. 

 

Jeg synes du gjør rett i å stille krav. Livet er for kort til å skulle omgås fæle folk som ikke bidrar med noe som helst. Jeg hadde aldri hatt kontakt med noen jeg mente var dårlige folk. Barn hadde kun kommet på tale hvis noen klare regler var på plass.

 

Edit: jeg er også enig med deg at hvis foreldrene hans har kontakt med en seksualforbryter så er dette et big no-no. Da selfølgelig kun hvis han blir dømt eller du er overbevist om at han har gjort det. Rent personlig hvis noen jeg kjente hadde et positvt forhold til en som var dømt for foreks voldtekt eller overgrep mot barn hadde jeg brutt all kontakt med vedkommende for jeg synes det sier så utrolig mye om ens personlige standarder. 

Endret av Angry Man
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer den anonyme brukeren ..df9. Det er åpenbart en person som ikke har noe å bidra med.

Synes at det vedkommende skriver er provoserende teit. 

 

Jeg synes du gjør rett i å stille krav. Livet er for kort til å skulle omgås fæle folk som ikke bidrar med noe som helst. Jeg hadde aldri hatt kontakt med noen jeg mente var dårlige folk. Barn hadde kun kommet på tale hvis noen klare regler var på plass.

 

Edit: jeg er også enig med deg at hvis foreldrene hans har kontakt med en seksualforbryter så er dette et big no-no. Da selfølgelig kun hvis han blir dømt eller du er overbevist om at han har gjort det. Rent personlig hvis noen jeg kjente hadde et positvt forhold til en som var dømt for foreks voldtekt eller overgrep mot barn hadde jeg brutt all kontakt med vedkommende for jeg synes det sier så utrolig mye om ens personlige standarder. 

.

Endret av Anita Kristine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat dette jeg tenker selv.  Svigers HAR et positivt forhold til denne personen, og det sier mye i mine øyne!

 

Jupp. Dette er noe alle oppegående mennesker kan enes om.

Bare vær forsiktig og ikke døm han helt nord og ned før saken er avklart. :laugh:

 

Når det er sagt så hadde jeg aldri latt barnet mitt ha nær kontakt med en som var frikjent heller (med mindre jeg hadde personlig kunnskap om saken og visste at det var tull) men da kunne jeg ihvertfall oppført meg som normalt mot han og ikke stirret stygt og snerret hver gang jeg hadde gått forbi. :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Dette er noe alle oppegående mennesker kan enes om.

Bare vær forsiktig og ikke døm han helt nord og ned før saken er avklart. :laugh:

 

Når det er sagt så hadde jeg aldri latt barnet mitt ha nær kontakt med en som var frikjent heller (med mindre jeg hadde personlig kunnskap om saken og visste at det var tull) men da kunne jeg ihvertfall oppført meg som normalt mot han og ikke stirret stygt og snerret hver gang jeg hadde gått forbi. :blomst:

Endret av Anita Kristine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men prosessen med rettssak, avhør og alt + bevis som er blitt lagt frem er veldig troverdige. 

Å i det hele tatt anmeldes for å ha gjort dette, mot flere personer(som for øvrig var vedkommenes egne barn!) er vanvittig. 

Mine barn skal ikke omgås denne personen, eller de som måtte "akseptere" h*n's handlinger

 

Enig med deg og godt å høre. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, JEG MENER IKKE AT DU SKAL SMILE OG FØLE MEDLIDENHET. I NORGE ER MAN USKYLDIG HELT TIL MAN ER DØMT. DU SKRIVER SELV AT RETTSAK BLIR SENERE.

Å IKKE HILSE PÅ FOLK VITNER OM DÅRLIG OPPDRAGELSE. SÅ DA DELER DU IALLEFALL NOE MED DIN MANN.

Anonymous poster hash: 149cf...df9

Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest. Du bør virkelig passe på hva du skriver her.

Jeg ble seksuelt misbrukt i 7 år og jævelen ble aldri dømt. Betyr dette at overgrepene aldri skjedde da eller?? Fordi han ikke ble dømt?

Det er ekstremt mange seksualforbrytere som slipper unna med det!

Anonymous poster hash: 05e0b...093

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest. Du bør virkelig passe på hva du skriver her.

Jeg ble seksuelt misbrukt i 7 år og jævelen ble aldri dømt. Betyr dette at overgrepene aldri skjedde da eller?? Fordi han ikke ble dømt?

Det er ekstremt mange seksualforbrytere som slipper unna med det!Anonymous poster hash: 05e0b...093

...også mange fysiske og psykiske mishandlere av barn slipper unna!

Ja til egen barnedomstol med dommere som har kompetanse på mishandling av barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også mange fysiske og psykiske mishandlere av barn slipper unna!

Ja til egen barnedomstol med dommere som har kompetanse på mishandling av barn!

Nettopp! Er også enig i at vi bør ha egne dommere som jobber med barn.

Anonymous poster hash: 05e0b...093

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Dette tenker jeg du og mannen din bør snakke om før dere blir prøvere. Og bli enige om spilleregler ( til og med skriftlig, så slipper dere diskusjoner om hva dere ble enige om i etterkant).

Jeg er barnebarn til noen ubrukelige foreldre som ble gode besteforeldre. De mishandlet aldri direkte, men det var mye i oppveksten til mine foreldre som ville fått barnevernet til å reagere. Så det er mulig at dårlige foreldre blir gode besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anita Kristine:; hvorfor driver du og klikker sitering på alle innlegg til deg, men uten å skrive noen kommentar eller svar under? Det er litt meningsløst å sitte og klikke svar/siter-knappen og så bare la innlegget stå tomt uten svar? Innleggene du siterer er jo allerede postet en gang i original form, du trenger ikke sitte og sitere dem.

 

Håper du finner ut av det hele :) Var jeg deg, ville jeg ikke latt dårlige svigerforeldre hindre meg i å få barn med mannen i mitt liv. Men jeg ville hindret dem i å noensinne være alene med barna, det ville jeg absolutt. Aldri overnatting, aldri barnevakt. Spør de hvorfor, får du vel bare svare "På grunn av det dere gjorde i oppveksten til X".... Det er jo sannheten. Den får de tåle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble litt nysjerrig selv også. Ser ut som alle inleggene hennes er blitt editert og fjernet. Ville du ikke skrive her likevel? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, JEG MENER IKKE AT DU SKAL SMILE OG FØLE MEDLIDENHET. I NORGE ER MAN USKYLDIG HELT TIL MAN ER DØMT. DU SKRIVER SELV AT RETTSAK BLIR SENERE.

Å IKKE HILSE PÅ FOLK VITNER OM DÅRLIG OPPDRAGELSE. SÅ DA DELER DU IALLEFALL NOE MED DIN MANN.

Anonymous poster hash: 149cf...df9

 

Hvorfor roper du? Og hvorfor er du så hatefull mot TS, kjenner du til svigerforeldrene hennes/den personen som skal i rettssak? Du virker nemlig veldig bestemt på at TS overdriver/lyver. 

 

Merkelig.

Anonymous poster hash: 409d4...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...