Gå til innhold

Vaksine propaganda.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er alternativet? Skal vi lytte til magefølelsen?

Du kan jo starte med å lese om bivirkningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke feiret for tidlig... selv om barna dine er vaksinert, betyr det ikke at de ikke vil få en av sykdommene. Vaksinert er ikke det samme som immun.  Dessuten er det vel på tide å innse at det aldri vil ta slutt. Det vil alltid være sykdomstrusler du vil bli bedt om å vaksinere mot. Skal du stappe ungen din og deg selv full av alle coctailene du blir tilbudt? Var det planen ?  Anonymous poster hash: 73107...561

Halvparten er voksne. Hvor mange kjenner du forresten som har hatt eller dødd av tuberkulose, kikhoste, meslinger, eller fått forsterskader som følge av røde hunder hos mor - alle ting som skjedde jevnlig for ikke så veldig langt tilbake.

Hvor mange tilfeller har du hatt av dette i omgangskretsen de siste 30 årene?

Anonymous poster hash: ad488...c9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt bare leser jeg og hører om i mainstream media. Har for lengst innsett at det er skremselspropaganda. 

 

Det jeg har opplevd i omgangskretsen min, er godtroende foreldre som følger vaksinasjonsprogrammet og som opplever å ikke bli tatt på alvor når de melder om skader som har dukket opp i etterkant av vaksiner. Det er bare at disse tilfellene dysses ned. 

 

Interessant at det nå kommer frem at omtrent halvparten av forskningen som gjøres, ikke blir publisert. Så du det? 

 

 



Anonymous poster hash: 73107...561
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo starte med å lese om bivirkningene.

 

Ja, de er jo også bygget på vitenskap. Hvordan skal jeg stole på dem når jeg ikke skal stole på vitenskap? Jeg kan forøvrig informere om at alt som har en reell virkning også vil ha bivirkninger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er jo også bygget på vitenskap. Hvordan skal jeg stole på dem når jeg ikke skal stole på vitenskap? Jeg kan forøvrig informere om at alt som har en reell virkning også vil ha bivirkninger.

Alt handler om å innhente informasjon, veie risiko opp mot konsekvenser, og trekke egne konklusjoner. Selvsagt kan du stole på vitenskap, har aldri sagt noe annet. Men jeg stoler ikke blindt på vitenskap, der ligger forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten er voksne. Hvor mange kjenner du forresten som har hatt eller dødd av tuberkulose, kikhoste, meslinger, eller fått forsterskader som følge av røde hunder hos mor - alle ting som skjedde jevnlig for ikke så veldig langt tilbake.

Hvor mange tilfeller har du hatt av dette i omgangskretsen de siste 30 årene?

Anonymous poster hash: ad488...c9f

Det dør barn av kikhoste årlig, i den vestlige verden. Fordi folk ikke gidder revaksinere seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er folk totalt historieløs??? 

Jepp! 

 

Jeg stoler liksom på norsk folkehelseinstitutt.... Vet ikke hvorfor, assa...

Men det virker som om de har tenkt litt på oss liksom...Som om de vil ivareta folk liksom.. 

Som om de har forska eller no...

 

:ironi:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! 

 

Jeg stoler liksom på norsk folkehelseinstitutt.... Vet ikke hvorfor, assa...

Men det virker som om de har tenkt litt på oss liksom...Som om de vil ivareta folk liksom.. 

Som om de har forska eller no...

 

:ironi:

 

Ja, gjengen bortpå der vil oss vell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjengen bortpå der vil oss vell.

Ja, når folk hiver seg på konspirasjonsteorier om vaksine så vitner det bare om at folk ikke skjønner hvor godt vi har det.

 

Det ekleste er alle som ikke vaksinerer seg men lener seg tilbake pga folkeimmunitet.

I-landsarroganse på sitt verste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når folk hiver seg på konspirasjonsteorier om vaksine så vitner det bare om at folk ikke skjønner hvor godt vi har det.

 

Det ekleste er alle som ikke vaksinerer seg men lener seg tilbake pga folkeimmunitet.

I-landsarroganse på sitt verste.

 

Ja, men flokkimmunitet kan forvitres hvis for mange er late og ikke vaksinerer ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men flokkimmunitet kan forvitres hvis for mange er late og ikke vaksinerer ungene.

ja, eller faller for anti-propaganda..

 

Jeg forstår også at vaksinering av voksne er viktig. Det visste jeg ikke tidligere...

Folkeopplysning er viktig!!  :excl:  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har polio Bestemor var overbevist om at han fikk det pga en sprøyte.... ble selvsagt ikke tatt på alvor.... dessverre men for all del... fortsett å kjøp pisset ... det er jo bare barna deres dere forer til gribbene...  Skitten! skitten! industri fra ende til annen.. Hilsen en som har gjort leksa si! Anonymous poster hash: 73107...561

Hva kom først? Polio eller sprøyter?

Anonymous poster hash: 015e1...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, eller faller for anti-propaganda..

 

Jeg forstår også at vaksinering av voksne er viktig. Det visste jeg ikke tidligere...

Folkeopplysning er viktig!!  :excl:  :laugh:

 

Ja, etter ferien skal jeg kontakte legen om akkurat det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre at barnet ditt dør?



Anonymous poster hash: 8313d...391
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når folk hiver seg på konspirasjonsteorier om vaksine så vitner det bare om at folk ikke skjønner hvor godt vi har det.

 

 

Som denne mener du?

 

John Virapen, innsider fra medisinselskaper som forklarer hvor korrupt bransjen selv er, og fokus ligger kun på profitt. Det er greit å tjene penger, men det skal være redelig og folk skal ikke utnyttes eller utsettes for fare.

https://www.youtube.com/watch?v=E8YSj-kc1_M

Anonymous poster hash: 60a40...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Som denne mener du?

 

John Virapen, innsider fra medisinselskaper som forklarer hvor korrupt bransjen selv er, og fokus ligger kun på profitt. Det er greit å tjene penger, men det skal være redelig og folk skal ikke utnyttes eller utsettes for fare.

https://www.youtube.com/watch?v=E8YSj-kc1_M

Anonymous poster hash: 60a40...c2a

 

Kan du ikke finne mer relevante kilder?

 

Eksemplevis der Norsk folkehelseinstitutt har uttalt seg.....?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malificenta

Kan du ikke finne mer relevante kilder?

 

Eksemplevis der Norsk folkehelseinstitutt har uttalt seg.....?

For FHI er så upartiske .... hvem er det som styrer den skuta igjen? varsellamper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For FHI er så upartiske .... hvem er det som styrer den skuta igjen? varsellamper!!

Jeg både ler og gråter :klaske:  :fnise:  Synd jeg må la mine fremtidige barn vokse opp blant uvaksinerte barn.  

 

Hva tenker egentlig vaksinemotstanderne om at det skjer stadig flere utbrudd av f.eks meslinger i takt med at færre vaksinerer barna sine? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om å innhente informasjon, veie risiko opp mot konsekvenser, og trekke egne konklusjoner. Selvsagt kan du stole på vitenskap, har aldri sagt noe annet. Men jeg stoler ikke blindt på vitenskap, der ligger forskjellen.

Ingen stoler blindt på vitenskap, fordi den hviler på sin egen metodikk og logikk inntil denne kan falsifiseres. Forskningen er helt åpen, og man kan reprodusere resultatene i eget laboratorium om man har ressurser til det.

Derfor er det ikke nødvendig med noen blind tro, tro generelt eller tillit. Men det trengs litt kunnskap for å skjønne dette. Vitenskap handler om etterprøvbarhet og transparens.

Anonymous poster hash: 0caaf...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...