Gå til innhold

Change nothing, and nothing will change


Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Det en ikke vet har en ikke vondt av? :fnise: Jeg nekter å tro du har 40% kroppsfett, haha. Kanskje vi bare skal hoppe i det og gjøre det samtidig? :) Så kan du le av meg som definitivt har ca 0% muskelmasse :fnise:

:ler: Jeg har nok ikke 40%, nei. Men hodet mitt liker å tenke det. :fnise: Jeg ligger nok i den normalvektige delen av skalaen skulle jeg tro. Håper jeg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

:pinar:

Hallo igjen. Er dere klar for "change nothing, and nothing will change part 2"?

jeg meldte meg ut av treningssenteret da jeg begynte på studiene igjen høst 2016, hadde ikke råd til å fortsette. Nå har jeg innsett at jeg ikke har råd til å la være å trene!

Skal ha første treningsøkt i morgen siden sommeren 2016. Uæææ! Det skal sies at livet mitt er mye mer aktivt nå enn det var før. Jeg driver mye med friluftsliv og er generelt sett aktiv, men dette semesteret har jeg virkelig fått kjenne på at kroppen ikke får utfordringer. Så nå bærer det RETT tilbake på treningssenteret. Jeg har lest de to tidligere treningsdagbøkene mine her, og innser hvor ufattelig langt jeg har kommet.

I januar 2018 er det fire år siden jeg sluttet å røyke. FIRE ÅR!!!!!! Det er faen meg helt sinnsykt. Etter at jeg sluttet å røyke meldte jeg meg inn i SATS og var veldig flink i ca to år. Og så skled det ut... Nå er jeg klar for å komme tilbake på de riktige sporene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...