Gå til innhold

Treningsglad (prosjekt kutte kraftig ned på helgesnop)


Teriyaki

Anbefalte innlegg

I dag ble det en god trilletur, både på asfalt og i terreng. Turen ble på 9 km, så den er jeg fornøyd med. :)

Kostholdet har vært greit:

- Kornblanding med yoghurt og blåbær

- to brødskiver med tacokjøttdeig (hjemmelagd krydder uten sukker og salt) og litt ost

- en liten, hjemmebakt bolle med lite sukker i (endelig er vi fri for disse, så jeg ikke bare kan gå og ta ut av fryseren :P )

- Fiskesuppe med en halv brødskvie til middag

- Tre knekkebrød, ett med brunost og to med ost og skinke. Har veldig lyst på et til. :sjenert:

Det er nå på kveldstid jeg sliter mest med å holde meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det fredag og veiedag! :)

Vekt forrige fredag: 73,8. Vekt i dag: 72,9! :)

Dette går jo strålende! Er sånn at jeg blir utålmodig fram til neste fredag, for jeg håper på bra resultater da også. :fnise: Må gå ned 1 kg hvis jeg skal få se 71-tallet neste fredag, så det er litt vel mye å håpe på. Målet er 600 g. Alt over er en bonus. :)

Kostholdet har vært ganske bra. Eneste utskeielse har vært et tynt bløtkakestykke i svigermors bursdag på onsdag, og så klart ukens fredags-iskaffe! :nigo: Følte meg veldig flink i bursdagen, for vi spiste taco, og det var veldig godt! Men jeg droppet lefser, hadde bare litt nachochips til og spiste ellers tacosalat. :) Ikke spiste jeg meg mer enn normalt mett heller. Og det er godt gjort, for jeg elsker taco! Pleier å spise to fulle, store tacolefser og gjerne to mini tacotubs. Altså skikkelig overmett! :fnise:

Så må jeg bare være flink til å ikke skeie FOR mye ut i helgen. :) Har spist helt normalt i dag bortsett fra den iskaffen. I morgen skal jeg og R spise hvit pizza når J er i seng. O skal overnatte hos mamma. Vi skal grille pølse til lunsj i morgen, men jeg skal spise max to stk. :) Også blir det eventuelt litt is som godteri. :jepp:

Selv om det nå går ganske greit å ikke spise så veldig mye drit i helgene, så må jeg si at jeg gleder meg til jeg kan gå tilbake til det som er normale mengder for meg. :P Eeelsker sjokolade. ;)

Jeg følte det ble så veldig ensformig å oppdatere her hver dag, så planen er å ta en slik ukesoppdatering, også skriver jeg heller hvis det er noe speislet i tillegg. Vurderer også å skrive opp ukesmeny. Skal ta ukeshandling i morgen, så nå skal jeg tenke litt på hva vi må handle inn.

Ja forresten løpeskoene kom i dag! Det er supre sko, men de var litt store, så har nå bestilt et nytt par i en halv størrelse mindre. Så returnerer jeg bare de andre. :)

Edit: Glemte å skrive om ukens aktivitet. Det har blitt trilletur hver dag denne uken. Til sammen over 3 mil. Veldig fornøyd! Nå har jeg lett brystbetennelse, så mulig planen om å trene på senteret i morgen må utgå. Får kjenne på formen i morgen.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :)

Veiedag i dag. Ikke helt fornøyd, men har gått ned 450 g. Målet var 600. Antar det går litt tregere nå når det bare er 2,5 kg igjen til startvekt, for jeg har spist og bevegd meg likt som de tidligere ukene hvor nedgangen har vært større.

*prøve å ikke stresse med det*

Lettere sagt enn gjort. Jeg vil se startvekten nåå :P I alle fall innen 17 mai, for jeg vil inn i bunaden. Men det skal vel godt gjøres å gå ned 2,5 kg til da. Menmen. :)

Har bare gått tre av fire dager siden mandag, men det ble nå 3 mil til sammen. :) Blir ikke tur i dag eller i morgen da jeg er på hytta, men satser på ei mil på søndag så jeg når fire mil i alle fall. :)

Håper jeg klarer å ikke ta helt av i helga. Kjenner jeg er svaaak akkurat nå. Vil frotse. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en matsmell jeg har gått på i helga. Har seriøst spist fem (!) boller til kveldsmat! Hjemmelagde, så ikke slike digre man kjøper på butikken, men likevel! Har "heldigvis" bare spist to rundstykker til middag i dag i tillegg til at jeg gikk ei mil trilletur i formiddag, så håper jeg går i null i det minste. Men jeg vil jo gå NED! :P

Jaja, spist er spist. Må bare være flinkere neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...