Gå til innhold

Hazeys vektdagbok


Hazey Jane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud så flink du har vært, du er en skikkelig inspirasjon :jepp:

Ang. Fitbit, jeg skiftet ut min etter et par måneder, var overhodet ikke fornøyd. Masse tull og problemer. Jeg endte til slutt opp med Garmin sin istedet, med klokke, og er veldig fornøyd ett år etter. Bare et tips hvis du skulle ende opp med å ville bytte til noe annet ;)

Og god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk Wolfmoon! Så hyggelig skrevet :)

 

Og takk for tips om skritteller. Er veldig misfornøyd med fitbiten min, ja. Skal sjekke ut Garmin.

Får reklamere på den etter ferien... Irriterende at den slutter å virke etter så kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topptur til et fjell 1100 moh. Det var ganske bratt stigning til tider, og rart med snø midt i juli 😀

Super tur med postkort-utsikt! Kjenner det godt i lår og legger i dag, over 20000 skritt.

Superfornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Lite skritt og mye god mat. Is hver dag. 🍦😕😃

Det blir veiedag på tirsdag, denne uken tror jeg det blir litt opp..

Det får i så fall være greit.😀 Sommerferie synes jeg skal være litt ekstra kos.

Dessuten har jeg ikke tatt så mye som et glass vin det siste halve året, så litt potetgull og is må nesten til for å balansere litt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

67,5 kg. 

 

MEN det skal bort raskt igjen :) I all fall når ferien er over  :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok litt gruff som forsvant i løpet av gårsdagen, for i dag var jeg nede på 66,7 (heldigvis)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag tilbake på jobb etter ferien. Gaaad så tungt å stå opp. Døgnet er nok litt forskjøvet i ferien ja. 

 

Selve jobbdagen gikk fint, og matmessig er jeg nesten back on track.

Brødskiver til forkost med magert pålegg, salat med grønnsaker og kylling UTEN dressing, men med litt fetaost til lunsj. Skulle spise en banan og et eple etter lunsj, for jeg var skrekkelig sulten da jeg kom hjem. 

 

Til middag ble det noen brødskiver og en pølse med lompe.... Jaja. 

 

Ingen is og snop. 

 

Etter jobb var jeg så trøtt, og sovnet på sofaen litt. Derfor en meget slapp ettermiddag. 

 

Det er veiedag i dag, og jeg veide meg i dag tidlig, men kan ikke huske hva det var! Var helt i svime i dag tidlig, men mener det var noe med 66 kg, og at jeg synes det var positivt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

64,5! 

 

Jeg er så fornøyd! :) 

 

Planen fremover er å klare å holde vekten stabilt. 

Ikke gå opp, og helst ikke lenger ned heller. Jeg er fornøyd der jeg er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Wow, sykt bra jobba!

 

 

Tusen takk Wolfmoon! Er veldig fornøyd :) Nå gjelder det å opprettholde de gode vanene leeeenge.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter å gå ned i vekt, og for første gang begynner jeg å bli litt bekymret. Lurer på når det skal stabilisere seg? Jeg går ikke lenger så hardt inn får å gå ned i vekt, men holder jo fortsatt på gode vaner. Det vil si lite potetgull og annet snop, men unnder meg sjokoladeis relativt ofte. Spiser kake på jobb og i selskaper når jeg blir servert det. Spiser to skiver til frokost og to skriver til lunsj. Frukt som mellommåltid. Så spiser jeg middag, den er som oftest sunn, men spiser normale og gode porsjoner. Spiser sjelden kveldsmat. Drikker ikke alkohol, og holder meg til lettbrus.

 

Jeg har vært hos legen og tatt blodprøver, og har fått henvisning til mammografi og gynekolog. Jeg har utsatt det lenge, men jeg kjenner jeg er bekymret for noen kuler i brystet, og har forferdelig vondt hver gang jeg har eggløsning. 

 

Det er sikkert ingen ting.. (*bank i bordet), men greit å sjekke en gang for mye enn for lite. 

 

Har så mange kuler i brystet, jeg har mye kjertler, og synes det er veldig vanskelig å merke om noen er nye, om de er ruglete, osv... Det er noen som er ømme også. 

 

Jaja, et lite klageinnlegg i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vært på UL av bryst, og alt er bra.

Har et par skikkelige kjertelansamlinger som ikke hadde vært mulig å sjekke på annen måte, så glad for at jeg gjorde det.

Veiedag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...