Gå til innhold

Bloggerne 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det handler om bruddet mellom de to, at hun gruer seg til å være alene i leiligheten og sengen osv, når de egentlig skulle vært to :)

Åååååååå... Det slo meg ikke engang. Bare så det verserte sånne rykter når de gjorde det slutt i kommentarfeltet, men det handlet jo også en del om at mange sa HUN hadde vært utro..

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så på første episode av begge sesongene i går og ble helt sjokkert av hvordan venninnen takler å være rundt Sophie Elise. Sophie E. virker så vannvittig sturete og på grensen til det jeg ser på som slem mot venninnen. Kan hende forholdet blir feil fremstilt på TV, men herfra ser det ikke bra ut.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som SE bare tenker på seg selv. Hun behandler venninnen som en tjener, og jeg synes hun (venninnen) virker mer som en støttekontakt enn venninne! :P



Anonymous poster hash: 8b824...fe3
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte synes dere Eirin var spesiell og annerledes enn dere trodde? Vi fikk jo ikke sett så mye av henne, og på det lille vi så virket hun jo søt spør du meg :)

Hun har også sagt i et intervju at det blir litt tårer i serien, men at dette er noe hun sjeldent viser, så produsentene har nok prøvd/ønsket at hun skulle snakke om noe som ikke var så 'perfekt' med livet henne og skape litt drama, uten at det er noe stor del av henne som person eller livet hennes.



Anonymous poster hash: 8b824...fe3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Bloggerne sesong 2 i gang.

Hva synes dere så langt?

Jeg elsker Suzanne, føler jeg ser mye av meg selv i henne. Også stor fan av Sophie og mener hun gjør seg bra på TV. Marna er ei søt jente som jeg også relaterer litt til fordi jeg har barn.

Er derimot veldig skuffet over Eirin. Har fulgt bloggen i flere år og alltid likt henne veldig godt, men etter å ha sett hun på TV forandret jeg helt mening. Hun virket stakkarslig, sutrete og tragisk. Totalt motsatt av hva jeg har hatt inntrykk av tidligere. Kanskje det var et dårlig "førsteinntrykk", jeg håper nesten det.

Anonymous poster hash: 89b6a...4c5

Stakkars deg

Anonymous poster hash: 2f468...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SE er jo den som sutrer mest av alle.. Begynner å grine fordi hun ikke har internett på flytoget? LOL. Tror hun kommer til å se tilbake på denne tiden i livet sitt om 20 år og le av seg selv/selv synes hun var tragisk på denne tiden.

*snipp*

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

Om du ikke klarer å se dypere enn som så, så syns jeg synd på deg.. Det er ikke en hemmelighet at SE har vært psykisk nede en stund, og man ser åpenbart at hun var det når dette ble filmet. Jeg har selv vært laaangt nede, og småting som feks at det var tomt for tomater på butikken kunne få meg til å gråte. For meg ble det på en måte bare enda en ting som ble feil i livet mitt. Jeg kan garantere deg at ho ikke kommer til å le av seg selv om 20 år, for psykisk helse er ingenting å le av..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE var vel utbrent i denne perioden, noe som kan ha en sammenheng med gråtingen.

Synes Suzanne er kjedelig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Marna er så herlig! Har ikke lest bloggen hennes tidligere, men skal definitivt starte med det nå. Bloggen til Eirin leser jeg fra før av, og jeg synes hun virker som en snill og rolig jente med fine verdier, dog kanskje litt "kjedelig" til å være med på et slikt program.
Sophie Elise liker jeg også til en viss grad, men jeg klarer aldri å forstå meg helt på henne. Spent på å se hva prosjektet i Afrika (husker ikke landet?) gikk ut på.

Hun der Susanne, var det hun som skrev kritikken mot fotballfrue og bildet for et år siden? Isåfall er det jo helt tydelig at det kom av misunnelse, hun har jo ikke akkurat stor selvtillit når det kommer til hennes egen kropp. Det blir litt lavmål da, spør du meg. Hadde vært noe annet om hun faktisk var tilfreds i sin egen kropp.



Anonymous poster hash: a1eb5...868
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna: moden kvinne med hodet på rett plass.
Susanne: tilgjort 'jeg bryr meg ikke'-attitude selv om hun tydeligvis bryr seg jævlig mye...
Eirin: blir for anonym og kjedelig
Sophie: dramaqueen, sutrete, bortskjemt, BARNSLIG.



Anonymous poster hash: fbb05...589
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan sophie elise og hun fotografen anette marie ble så gode venner..

Anonymous poster hash: 9b3ec...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Marna er så herlig! Har ikke lest bloggen hennes tidligere, men skal definitivt starte med det nå. Bloggen til Eirin leser jeg fra før av, og jeg synes hun virker som en snill og rolig jente med fine verdier, dog kanskje litt "kjedelig" til å være med på et slikt program.

Sophie Elise liker jeg også til en viss grad, men jeg klarer aldri å forstå meg helt på henne. Spent på å se hva prosjektet i Afrika (husker ikke landet?) gikk ut på.

Hun der Susanne, var det hun som skrev kritikken mot fotballfrue og bildet for et år siden? Isåfall er det jo helt tydelig at det kom av misunnelse, hun har jo ikke akkurat stor selvtillit når det kommer til hennes egen kropp. Det blir litt lavmål da, spør du meg. Hadde vært noe annet om hun faktisk var tilfreds i sin egen kropp.

Anonymous poster hash: a1eb5...868

Helt enig i det siste :)

Liker Eirin veldig godt, men enig i at hun kanskje er kjedelig å ha med i en slik serie, fordi hun er så ordentlig, men det var forsåvidt Voe også. Synes faktisk hun var kjedeligere, fordi Eirin i hvert fall tar seg selv litt mer uhøytidelig og smiler og ler masse (liker forresten begges blogger og dem som personer!)..

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise har jo ødelagt seg selv fullstendig med all den sminken og alle de operasjonene.

Ja, så veldig tydelig på Senkveld nå også :/

Lurer på om hun får hjelp for depresjonene og den dårlige selvtilliten? Plastiske operasjoner er i hvert fall ikke løsningen, noe det virker som hun tror. Synes faktisk noen voksenpersoner i livet hennes bør ta ansvar, vise at de bryr seg og snakke med henne, for jeg tror operasjonene faktisk gjør alt vondt verre, både med tanke på den dårlige selvtilliten og depresjonen.

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest daisydaisy

Ja, så veldig tydelig på Senkveld nå også :/

Lurer på om hun får hjelp for depresjonene og den dårlige selvtilliten? Plastiske operasjoner er i hvert fall ikke løsningen, noe det virker som hun tror. Synes faktisk noen voksenpersoner i livet hennes bør ta ansvar, vise at de bryr seg og snakke med henne, for jeg tror operasjonene faktisk gjør alt vondt verre, både med tanke på den dårlige selvtilliten og depresjonen.

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Jeg må innrømme at jeg tar meg selv i å tenke på hvordan denne jenta muligens kan ha dårlig selvtillit. Hun legger ut lettkledde bilder av seg selv, og bilder av ansiktet sitt så og si hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg tar meg selv i å tenke på hvordan denne jenta muligens kan ha dårlig selvtillit. Hun legger ut lettkledde bilder av seg selv, og bilder av ansiktet sitt så og si hele tiden.

Det tyder vel på at hun har et veldig stort behov for å få bekreftelse fra andre. Synes ikke alle operasjonene vitner om så god selvtillit, og tror dårlig selvtillit pluss et stort utseendefokus er noe av årsaken til depresjonene hennes. Er ikke sunt å være så opptatt av utseende. Tenk når hun blir eldre og begynner å få rynker osv! Ble oppriktig lei meg når hun sa at hun kunne godt ha sterke smerter så lenge hun følte seg pen.

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tyder vel på at hun har et veldig stort behov for å få bekreftelse fra andre. Synes ikke alle operasjonene vitner om så god selvtillit, og tror dårlig selvtillit pluss et stort utseendefokus er noe av årsaken til depresjonene hennes. Er ikke sunt å være så opptatt av utseende. Tenk når hun blir eldre og begynner å få rynker osv! Ble oppriktig lei meg når hun sa at hun kunne godt ha sterke smerter så lenge hun følte seg pen.

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Bet meg også merke i denne kommentaren. Det er veldig lite annet som spiller noen rolle når man ikke har god helse, så hun greide faktisk å provosere meg som er kronisk syk. Men det er mulig hun forstår dette selv etter hvert, om hun omsider blir voksen. Det er selvfølgelig leit å se på at hun sitter og griner, men når det gjelder komplikasjoner etter en selvvalgt operasjon kjenner jeg at sympatien sitter langt inne.

Anonymous poster hash: fd4d0...741

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bet meg også merke i denne kommentaren. Det er veldig lite annet som spiller noen rolle når man ikke har god helse, så hun greide faktisk å provosere meg som er kronisk syk. Men det er mulig hun forstår dette selv etter hvert, om hun omsider blir voksen. Det er selvfølgelig leit å se på at hun sitter og griner, men når det gjelder komplikasjoner etter en selvvalgt operasjon kjenner jeg at sympatien sitter langt inne.

Anonymous poster hash: fd4d0...741

Hun provoserte meg veldig også med den kommentaren. Lå og vridde meg etter en paralgin forte i sofaen, og jeg brøt ut "PRØV Å VÆRE MEG FØR DU SIER DET IGJEN!!! PRØØØV"

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...