Gå til innhold

Bloggerne 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var Bloggerne sesong 2 i gang.

Hva synes dere så langt?

Jeg elsker Suzanne, føler jeg ser mye av meg selv i henne. Også stor fan av Sophie og mener hun gjør seg bra på TV. Marna er ei søt jente som jeg også relaterer litt til fordi jeg har barn.

Er derimot veldig skuffet over Eirin. Har fulgt bloggen i flere år og alltid likt henne veldig godt, men etter å ha sett hun på TV forandret jeg helt mening. Hun virket stakkarslig, sutrete og tragisk. Totalt motsatt av hva jeg har hatt inntrykk av tidligere. Kanskje det var et dårlig "førsteinntrykk", jeg håper nesten det.



Anonymous poster hash: 89b6a...4c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For Sophie Elise er ikke stakkarslig, sutrete å tragisk...?

Liker Marna, hun er søt :)



Anonymous poster hash: 6aa64...2bc
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel strengt tatt ikke uttale meg, siden jeg bare har sett forhåndsreklamen. Men er det noen som virker stakkarslig og sutrete ut i fra den så må det jo være SE.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun Sophie Elise fremstår som veldig umoden, uten at jeg vet nøyaktig alder. Men er vel noe hun vokser av seg kanskje, jeg tror ikke det er noe vondt i henne. Men bare det at hun er sammen med en fyr som skriver at jenter over 50 kilo ikke skal vise seg på stranden? Jeg veier over 50 kilo, men min bmi tilsvarer likevel at jeg er undervektig. Men da er jeg vel for høy til å vise meg på stranden da? Haha. Hyggelig å høre.

Nei, folk som bevisst ønsker å få andre til å føle seg dårlig, de har jeg ikke mye til overs for. Og merker at mitt inntrykk av han typen påvirker mitt syn på Sophie Elise også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første episode er jeg ikke i tvil om at Sophie Elise har verdens dårligste selvtillit. Knekker av ingenting og har sikkert 5cm med foundation i ansiktet. Tenk så søt hun kunne vært hvis noen andre enn henne selv hadde stått for hår, klær og make up.

Anonymous poster hash: a70e6...aaf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun Sophie Elise fremstår som veldig umoden, uten at jeg vet nøyaktig alder. Men er vel noe hun vokser av seg kanskje, jeg tror ikke det er noe vondt i henne. Men bare det at hun er sammen med en fyr som skriver at jenter over 50 kilo ikke skal vise seg på stranden? Jeg veier over 50 kilo, men min bmi tilsvarer likevel at jeg er undervektig. Men da er jeg vel for høy til å vise meg på stranden da? Haha. Hyggelig å høre.

Nei, folk som bevisst ønsker å få andre til å føle seg dårlig, de har jeg ikke mye til overs for. Og merker at mitt inntrykk av han typen påvirker mitt syn på Sophie Elise også.

Hun er 19, snart 20.

Anonymous poster hash: 0d8e9...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter første episode er jeg ikke i tvil om at Sophie Elise har verdens dårligste selvtillit. Knekker av ingenting og har sikkert 5cm med foundation i ansiktet. Tenk så søt hun kunne vært hvis noen andre enn henne selv hadde stått for hår, klær og make up.

Anonymous poster hash: a70e6...aaf

Ja, hun har VELDIG dårlig selvtillit og det skriver hun på bloggen også. Enig med deg.

Anonymous poster hash: 0d8e9...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Suzanne alltid skal virke så ironisk og frekk. Hun skjuler dårlig selvtillit ved å virke høy på pæra.

Sophie Elise har alltid vært den samme. Sutrete sminkedukke. Hun skuler dårlig selvtillit ved å ta operasjoner.

Eirin Kristian virker koslig, men samtidig veldig spesiell. Virker som om hun er avhengig av å ha det strøkent og strukturert. Nesten litt for mye.Hun skal planlegge ting til punkt og prikke.

Marna har så skjønn familie. Hun tar ikke seg selv så høytidelig, og kan kødde med det meste.



Anonymous poster hash: bb3d9...d9c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE virker tragisk, sutrete og negativ. Virker som hun bare tenker på seg selv (og fremtidige operasjoner), oppfører seg ikke noe hyggelig ovenfor venner (venninnen), familie og kjæresten. Alt skal handle om henne virker det som!

Synes Eirin virker kjempesøt og snill. Hun er ikke sutrete selv om hun forteller om vanskelige ting hun har opplevd, hun ønsker jo bare å være ekte, åpen og vise sin sårbare side. Noe som er positivt.



Anonymous poster hash: 8b824...fe3
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke hva som skjedde, plutselig sitter Eirin og griner fordi hun "begynte å trene og ingen av vennene hennes trente"???? Den latterlige lille historien der må hun lenger ut på landet med for å få sympati fra meg. Det hørtes bare for desperat ut.

En annen ting jeg reagerte sterkt på er at hun alltid har fremmet et sunt forbilde med moderat trening og variert kosthold og så plutselig i denne serien forteller hun om spiseforstyrrelsene sine. (snakker vi FF kopi her?)



Anonymous poster hash: 89b6a...4c5
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna syns jeg virker veldig søt og ekte :) Resten av gjengen har jeg ingen formening om



Anonymous poster hash: 5bd8f...9e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Bloggerne har jeg kun sett på reklamen, å det får holde. Er vel ikke akkurat noe menn sitter å ser på :fnise: Jaja kan være noen kåtinger som sitter å runker til det. For min del blir jeg langt i fra tent på de der. :laugh: Liker ingen av de. De virker sånn "det er kun jeg som er noe her i verden, alle andre kan bare drite å dra". Spesielt SE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke hva som skjedde, plutselig sitter Eirin og griner fordi hun "begynte å trene og ingen av vennene hennes trente"???? Den latterlige lille historien der må hun lenger ut på landet med for å få sympati fra meg. Det hørtes bare for desperat ut.

En annen ting jeg reagerte sterkt på er at hun alltid har fremmet et sunt forbilde med moderat trening og variert kosthold og så plutselig i denne serien forteller hun om spiseforstyrrelsene sine. (snakker vi FF kopi her?)

Anonymous poster hash: 89b6a...4c5

Jeg forsto det mer som at hun ikke ønsket å drikke alkohol, hun begynte trente og ha en sunn livsstil, og det ble ikke godtatt, så hun ikke ble invitert på sosiale ting (stengt uten for).

Man kan fint ha en sunn livsstil selv om man tidligere har slitt med spiseforstyrrelser!

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Marna. Synes hun er så søt og virker så koselig :)

Eirin Kristiansen derimot, har jeg aldri hatt noe for. Synes både hun, bloggen og antrekkene er dødskjedelig :rodme: Kan ikke forstå at noen følger med på bloggen hennes..



Anonymous poster hash: a186c...ff2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne har jeg kun sett på reklamen, å det får holde. Er vel ikke akkurat noe menn sitter å ser på :fnise: Jaja kan være noen kåtinger som sitter å runker til det. For min del blir jeg langt i fra tent på de der. :laugh: Liker ingen av de. De virker sånn "det er kun jeg som er noe her i verden, alle andre kan bare drite å dra". Spesielt SE.

Tror det er veldig får menn som ser på det, ja :laugh: Skjønner ikke helt selv hvorfor jeg ser på det.

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen andre enn meg som reagerte på reklamen for neste gang, hvor Sophie Elise sier: "Det er vårres leilighet, vårres seng, vårres (vet ikke ordet, mark eller noe?)" mens hun gråter veldig voldsomt?
Synes det høres ut som Mathias har vært utro i deres seng? Eller er det bare meg?



Anonymous poster hash: 31fb7...edb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SE er jo den som sutrer mest av alle.. Begynner å grine fordi hun ikke har internett på flytoget? LOL. Tror hun kommer til å se tilbake på denne tiden i livet sitt om 20 år og le av seg selv/selv synes hun var tragisk på denne tiden.

Marna virker kul og 100 % ærlig. Selv om hun Suzanne også er ærlig, så virker det litt mindre påtatt med Marna. Virker og som hennes og mannen sitt forhold er både solid og bra, og at de har det veldig morsomt sammen.

Jeg liker at Suzanne virker ærlig og ikke har noe imot å skille seg ut blant alle de glossy bloggene der ute. Synes imidlertid det blir litt vel påtatt, når hun i det ene sekundet hevder at hun driter i hva andre mener om henne og i neste innrømmer at hun egentlig er usikker og har dårlig selvtillitt liksom.

Det er bare Eirin jeg leser bloggen til av de som er med i Bloggerne. Synes hun virker veldig snill og hyggelig, både på bloggen og i den første episoden. Synes det blir dumt å si at hun må lenger ut på landet med den historien om at hun ble fryst ut. Det kan vel godt hende at hennes nye interesser gjorde at folk ikke inviterte henne på fest lenger? Det er ikke første gang jeg har hørt at folk som drikker ikke liker å ha med edru folk som kan "observere" og huske alt. Gleder meg til å se mer av henne faktisk!



Anonymous poster hash: cb6f6...bf8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt av Eirin i den episoden jeg. Sutrete? Langt i fra! Jeg har blitt fryst ut av vennegjengen 3.året på videregående selv så jeg vet hvordan det er. Det er IKKE noe gøy. Hvorfor skal hun sitte å lyve om det på tv hvis det ikke er sant?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke hva som skjedde, plutselig sitter Eirin og griner fordi hun "begynte å trene og ingen av vennene hennes trente"???? Den latterlige lille historien der må hun lenger ut på landet med for å få sympati fra meg. Det hørtes bare for desperat ut.

En annen ting jeg reagerte sterkt på er at hun alltid har fremmet et sunt forbilde med moderat trening og variert kosthold og så plutselig i denne serien forteller hun om spiseforstyrrelsene sine. (snakker vi FF kopi her?)

Anonymous poster hash: 89b6a...4c5

Nå var det ikke det Eirin sa, herregud, noen har bare vanskelig for det. Hun opplevde at hun ikke lenger ble invitert med på ting fordi hun ikke lenger ønsket å drikke alkoho blant annet. Prøv å bruk hode tneste gang du ser et program eller leser noe.

Anonymous poster hash: 18059...0df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen andre enn meg som reagerte på reklamen for neste gang, hvor Sophie Elise sier: "Det er vårres leilighet, vårres seng, vårres (vet ikke ordet, mark eller noe?)" mens hun gråter veldig voldsomt?

Synes det høres ut som Mathias har vært utro i deres seng? Eller er det bare meg?

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

Jeg tror det handler om bruddet mellom de to, at hun gruer seg til å være alene i leiligheten og sengen osv, når de egentlig skulle vært to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...