Gå til innhold

Side om side


MarianneE

Anbefalte innlegg

Generelt liker jeg ikke norsk TV eller film. Synes generelt humoren er møkk, eller at de prøver for hardt å imitere andre suksessfulle former for humor. Jeg synes generelt ikke at norske skuespillere er så veldig dyktige, da det merkes at de fleste har teaterutdanning. Noe som krever en annen form for skuespill enn på film. Da en venninne anbefalte meg Side om Side, var jeg svært skeptisk. Men jeg var i min mest uutholdelige tørke på seriefronten og var desperat etter underholdning - så da ble det til at jeg så et par episoder på nett. Og det var faktisk bra. Kvalitetsmessig er kanskje ikke serien den beste, og jeg er egentlig ikke så veldig fan av måten det filmes på, men det kan jeg lett ignorere, for humoren er min type humor. Jeg liker at det er puns med i serien (som en bruker nevnte over med "stol på meg"), jeg liker at situasjonene av og til er såpass kleine at jeg må ha pute foran ansiktet (som første episode sesong 2, da det ene paret latet som dama var gravid), jeg liker også kombinasjonen av karakterer.



Anonymous poster hash: 3ab82...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker serien godt!

Den er ikke akkurat grensesprengende, og flere av situasjonene har man jo sett før i feks "Klovn", men den er feelgood og koslig synes jeg :)

(Eneste minus er han bergenseren, jeg synes han er en dårlig skuespiller)

Anonymous poster hash: a800c...8e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Denne serien synes jeg er bra, og trenger ikke engang legge til "til å være norsk". Morsomt og underfundig :-)

Og skuespillerne snakker naturlig, ikke teatralsk - i motsetning til den Ullevål Hageby-serien. Uff, jeg får spunk i ryggmargen av å få replikkene opplest slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Den begynte bra! Gleder meg til neste episode. Den eneste jeg ikke liker og gjerne skulle sett forsvinne fra serien er Jonas.

Anonymkode: 41dbd...04b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby med spaltet personlighet og "non laughing syndrome" :hoho: Celine, altså.

Anonymkode: 41dbd...04b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Celine som promper med vilje trodde jeg vi aldri skulle få se! :sjokk: Også sånn skikkelig også. Haha.

Denne sesongen har begynt bra! Digger Celine spesielt. Hun er så teit og det er så morsomt. :ler:

Anonymkode: 41dbd...04b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget episode 1 hvor Lisbeth har en samtale med en gammel skolekamerat om at Frode hadde fått barn med Ellen. Pernille Sørensen spilte helt rått i den scenen! 🤣 Episode 2 var ikke like morsom, der må høydepunktet ha vært Celine og babyen. Fortsatt er det noe av det beste som går på norsk TV.

Anonymkode: d08ea...301

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg savner Kopperud!

Jeg også 😁.

Anonymkode: bc1a1...76e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.8.2019 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Haha, Celine som promper med vilje trodde jeg vi aldri skulle få se! :sjokk: Også sånn skikkelig også. Haha.

Denne sesongen har begynt bra! Digger Celine spesielt. Hun er så teit og det er så morsomt. :ler:

Anonymkode: 41dbd...04b

Enig! Den scenen kom som en overraskelse på meg 😂.

Anonymkode: bc1a1...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo av Celine i dag og, "ja stikk da gutta!" 😂 😂 😂 😂 

Anonymkode: 78725...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...