Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Har veldig troa på Annabelle og Vebjørn, og Anders og hun brunetta (husker ikke navnet akkurat nå).

Thomas og Camilla derimot :vetikke:

Tvilsomt en god match. Tror Thomas er kjempegira, men at Camilla bare er en skjønn person som er svært hyggelig å prøver å legge ned en innsats, men kan ikke se for meg noe fysisk tiltrekning fra hennes side gitt.

Akkurat samme her! Men med Anders og hun brunetta (som ikke jeg heller husker navnet på) virker det mer som et veldig seksuelt forhold, så jeg er spent på hvordan de vil klare seg på langt sikt, men det virker jo som de passer sammen på en måte likevel.

Og det virker absolutt som Camilla holder ut bare fordi det er på tv, og at hun egentlig angrer på hele greia. Men hva vet vel jeg :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke sett bryllupet deres! Noen som vet hvordan/hvor jeg kan se det?

Anabelle og han med skjegget er så søte. De ler masse sammen og sånn, så det virker som de er en god match hvertfall!

Tvnorge.no

Det koster 79,- i mnd, men du kan jo bare avbryte etter du har sett den du misset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Har veldig troa på Annabelle og Vebjørn, og Anders og hun brunetta (husker ikke navnet akkurat nå).

Thomas og Camilla derimot :vetikke:

Tvilsomt en god match. Tror Thomas er kjempegira, men at Camilla bare er en skjønn person som er svært hyggelig å prøver å legge ned en innsats, men kan ikke se for meg noe fysisk tiltrekning fra hennes side gitt.

Nei, T og C har jeg ikke tro på i det hele tatt. Men A og V har jeg absolutt god tro på. Det siste paret tror jeg også kommer til å holde sammen en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Tvnorge.no

Det koster 79,- i mnd, men du kan jo bare avbryte etter du har sett den du misset.

Men der blir det vel bare lagt ut de episodene som har vært vist på TV'en, og ikke de som enda ikke er blitt vist enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men der blir det vel bare lagt ut de episodene som har vært vist på TV'en, og ikke de som enda ikke er blitt vist enda?

Det var svar til meg som har gått glipp av en episode ;)

Kom på når du sa det at jeg tror jeg kan finne den på sånn ukesarkivgreier på canal digital! *krysser fingrene*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svar til meg som har gått glipp av en episode ;)

Kom på når du sa det at jeg tror jeg kan finne den på sånn ukesarkivgreier på canal digital! *krysser fingrene*

Si ifra om du finner noe sånt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk mest troen på dette paret!

De er litt forsiktige begge to, veldig søte og snille virker dem.

De som er i Berlin er jeg nok mest usikker på gitt.

Anonymous poster hash: ba568...d7f

Jeg tror det skal veldig mye til å få et solid forhold når det er så lite naturlig tiltrekning mellom dem.

Har mest tro på Vebjørn (var det riktig?) og Annabelle, de har både kompis-kjemi og kjæreste-kjemi ser det ut til. Det tredje paret som er så glad i å kline har jeg også tro på.(mulig de bare er fremstilt sånn da) Men der kan det nok storme litt etter hvert, ikke sikker på at de kommuniserer like bra som de andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme her! Men med Anders og hun brunetta (som ikke jeg heller husker navnet på) virker det mer som et veldig seksuelt forhold, så jeg er spent på hvordan de vil klare seg på langt sikt, men det virker jo som de passer sammen på en måte likevel.

Og det virker absolutt som Camilla holder ut bare fordi det er på tv, og at hun egentlig angrer på hele greia. Men hva vet vel jeg :P

Nettopp! Akkurat det jeg også tenker. Annabelle og Vebjørn er meant to be, men det er nok ikke lenge før Anders og brunetta hopper til køys sammen vil jeg tro! Vedder på at de rotet litt mer på bryllupsnatten enn de egentlig utga til kameraet også :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg fikk ikke sett i går.

Det er vel reprise en gang i helgen er det ikke?

Mener det var reprise nå på lørdag kl. 17.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders og Lene ser ut til å ha et veldig fysisk forhold. Da de viste klipp fra neste episode på slutten av episoden i går, ser man at de er uenige om valg ang. oppussing. Lene sier noe sånt som at "Du må mene noe du og, ikke bare si at alt er greit!" eller noe i den duren. Jeg syns det ser ut som at Anders bare er sykt fornøyd med å få servert en deilig dame han kan ligge med.

Annabelle og Vebjørn ser ut som de finner tonen. Syns de er kjempesøte sammen!

Camilla og Thomas... Thomas ser ut som han er strålende fornøyd med å ha funnet en som kan ta seg av han og passe på og ordne alt.

Endret av maipai
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om du finner noe sånt da! :)

Jeg fant episode 1 i TV arkivet på Canal Digitalboksen min :hoppe: Men den har jeg sett - men regner med det betyr at episode 2 kommer snart også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj jeg fikk ikke sett i går.

Det er vel reprise en gang i helgen er det ikke?

Det går reprise i kveld også, kl.22.30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som syntes vebjørn var kjekk? Annebelle har ingen grunn til å være skuffet. Synes han er kjekkere enn hun er søt.

Anonymous poster hash: 1f7e4...0fc

Kjekk? Wow...jeg ser ikke noe tiltrekkende i en liten, feminin, snodig mann med digre tenner og lys stemme

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff han Vebjørn blir litt to much, på grensa til creepy :P



Anonymous poster hash: bb309...b57
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/kjendis/giftet-de-seg-virkelig-p-ordentlig-75444

SEOGHØR.NO: Denne høsten har mange latt seg overraske over menneskene som velger å gifte seg med en vilt fremmed i TVNorge-programmet «Gift ved første blikk».

Del med vennene dine


Programmet hadde flere enn 600 søkere, som til slutt ble til tre ektepar.

Men gifter de seg på ordentlig? Kan bryllupet virkelig være helt ekte? De spørsmålene er det nok flere som har spurt seg.

- Ja, det er et helt ekte bryllup, bekrefter pressekontakt i TVNorge, Ola-Magnus Svihus, til Seoghør.no.

Gift%20ved%20f%C3%B8rste%20blikk%2C%20sePÅ BRYLLUPSREISE: Anders og Lene giftet seg, og dro på bryllupsreise til Berlin. Foto: TVNorge

I programmet har Thomas giftet seg med Camilla, Annabelle har giftet seg med Vebjørn, og Lene har giftet seg med Anders. Men selv om parene selv ikke har jobbet med bryllupsforberedelsene i like stor grad som kanskje de fleste gjør, har det vært krefter i sving i lang tid før selve bryllupene.

- Dette er det jobbet med lang tid i forveien for at man skal være helt sikker på at alt går riktig for seg. Det har vært en jurist involvert.

Selve vielsen parene har vært gjennom er borgerlig.

- Det er en borgerlig vielse. Vieren er fra et religionsnøytralt trossamfunn, og han har rett til å vie alle, sier Svihus til Seoghør.no.

Parene har inngått en juridisk avtale, der særeie blant annet inngår, og en eventuell skilsmisse vil ikke ha noen konsekvenser for deltakerne økonomisk.

- En eventuell separasjon vil også foregå på en helt vanlig måte, der parene må være separert i et år før de kan søke om å skille seg.

Mange har vært skeptiske til programmet, spesielt folk fra det kristne samfunn, og deltager Annabelle Bauer har forståelse når det kommer til skepsisen.

- Å være med på noe sånt, er ikke noe som ville passet for alle. Det forstår jeg godt. Grunnen til at jeg ville være med var håpet om å finne en kjæreste. Jeg var litt låst i mitt eget mønster, så jeg tenkte det var et bedre utgangspunkt å la ekspertene velge ut en for meg, enn at jeg skulle velge selv, har hun sagt til Seoghør.no.



Anonymous poster hash: ba568...d7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger de første 3 episodene i TV-arkivet til Canal Digital dersom noen har hull i serien :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...