Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Første episode var i hvert fall ikke nok til å danne seg en skikkelig mening om konseptet, synes jeg. Etter det jeg har sett til nå, tror jeg at kanskje et par finner tonen, og ønsker å se hvor det bærer, mens resten går hver til sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Kult program :D

Gleder meg til neste gang ^^

Denne gangen ble tv-seerne kjent med noen av deltakerne, neste onsdag gifter de seg.

Endret av SummerJudith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man matches jo kun med de som har meldt seg på? Jeg klarer ikke å forestille meg at det er så utrolig mange. Konseptet er litt for ekstremt.

Jeg tror de bare visste at det var et slags matching-/dating-program, uten helt å vite konkret konseptet når de meldte seg på. De sa det var 26 stk som var blitt plukket ut av alle påmeldte, og etter at de 26 hadde gått igjennom alle de testene, så plukket ekspertene ut de seks personene som dannet parene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er et interessant konsept, men tenkte en del på det at de skiller seg (har mulighet til det i alle fall) etter en måned hvis det ikke fungerer. Da blir det kanskje ikke så big deal tenker jeg. Alternativt vil det få dem til å gi alt nå som de har sjansen, og kanskje byr litt mer på seg selv for å få det til å fungere. Men det skal bli spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun fortelleren sa at det var 600 som hadde meldt seg på?



Anonymous poster hash: 7877d...001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Åh, jeg skulle se på med en kopp med te og så fikk jeg selgere på døren og endte opp med alarmsystem :fnise: Etter det fikk jeg satt meg ned og kjæresten begynte å støvsuge og skulle absolutt bli ferdig(kanskje han ikke likte programmet?). Noe morsomt jeg gikk glipp av? Fikk hovedsakelig bare med meg litt av slutten. "Utdrikningslagene" og etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg skulle se på med en kopp med te og så fikk jeg selgere på døren og endte opp med alarmsystem :fnise: Etter det fikk jeg satt meg ned og kjæresten begynte å støvsuge og skulle absolutt bli ferdig(kanskje han ikke likte programmet?). Noe morsomt jeg gikk glipp av? Fikk hovedsakelig bare med meg litt av slutten. "Utdrikningslagene" og etter dette.

Har du ikke Get-boks?

Anonymous poster hash: b5afc...398

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skulle se på med en kopp med te og så fikk jeg selgere på døren og endte opp med alarmsystem :fnise: Etter det fikk jeg satt meg ned og kjæresten begynte å støvsuge og skulle absolutt bli ferdig(kanskje han ikke likte programmet?). Noe morsomt jeg gikk glipp av? Fikk hovedsakelig bare med meg litt av slutten. "Utdrikningslagene" og etter dette.

Går sikkert i reprise. Opplegget var ikke så tullete som jeg så for meg..

Nå skal jeg ta meg en kopp te!

Anonymous poster hash: 21d5d...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Har du ikke Get-boks?

Anonymous poster hash: b5afc...398

Har en billig(fikk gratis gjennom borettslaget) jeg ikke får tatt opp noe på, såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant program. Jeg kunne aldri vært med på noe sånt da jeg er for kresen. Tenk å ha samleie med noen du ikke tenner på.. *grøss*



Anonymous poster hash: eea06...775
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant program. Jeg kunne aldri vært med på noe sånt da jeg er for kresen. Tenk å ha samleie med noen du ikke tenner på.. *grøss*

Anonymous poster hash: eea06...775

De må ikke ha sex, da. Alt ved dette er helt frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være det perfekte programmet for midtøsten/land hvor de ikke får velge partner selv.



Anonymous poster hash: c5638...438
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo være det perfekte programmet for midtøsten/land hvor de ikke får velge partner selv.

Anonymous poster hash: c5638...438

Klarer du virkelig ikke se forskjell på dette programmet og tvangsekteskap?? Dette gjør de totalt frivillig!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleda meg til dette programmet. Men synes det er skuffende at de er så unge. Kan man si at alt er prøvd når man er 26? Nesten ingen jeg kjenner hadde møtt partneren sin som 26-åring. Klarer ikke å engasjere meg i dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skulle se på med en kopp med te og så fikk jeg selgere på døren og endte opp med alarmsystem :fnise: Etter det fikk jeg satt meg ned og kjæresten begynte å støvsuge og skulle absolutt bli ferdig(kanskje han ikke likte programmet?). Noe morsomt jeg gikk glipp av? Fikk hovedsakelig bare med meg litt av slutten. "Utdrikningslagene" og etter dette.

Nøyaktig det samme skjedde her, og han var her i 45 min, bare at jeg kjøpte ikke alarm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det samme programmet gikk i Danmark. Der var de 4 par, etter 4 uker, var det bare 1 par som fortsatte sammen, men de har gått fra hverandre de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nysgjerrig på vitenskapen generelt sett og ser på dette med store forventningsfulle øyne. Kriteriene for match er det mest interessante, og om metoden fungerer. Kommer irrasjonelle tanker og feighet til å sette kjepper i hjulene? Vil de overbevise seg selv om at resultatet av matchen har noe for seg?Når man ser folk gifte seg over ei lav sko for så at annet hvert par skiller seg i etterkant så blir man åpen for at en slik metode er minst like god, eller bedre, enn den tradisjonelle måten. Jeg skulle gjerne fått sjekket om samboeren og jeg passer sammen, sett med vitenskapelige briller.



Anonymous poster hash: 09d5a...e52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du virkelig ikke se forskjell på dette programmet og tvangsekteskap?? Dette gjør de totalt frivillig!

Nettopp derfor. Vi gjør "tvangs"-ekteskap til underholdning. Forskjellen her er alt de kN velge å annullere etterpå eller velge å sove i separate rom....Det kan ikke de virkelige ofrene.

Anonymous poster hash: 92f92...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor. Vi gjør "tvangs"-ekteskap til underholdning. Forskjellen her er alt de kN velge å annullere etterpå eller velge å sove i separate rom....Det kan ikke de virkelige ofrene.

Anonymous poster hash: 92f92...082

Du sammenligner epler og pærer. Det er stor forskjell på tvangsekteskap og arrangerte ekteskap. Det sistnevnte fungerer for veldig mange.

Anonymous poster hash: 772d6...264

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...