Gå til innhold

Kampen for tilværelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har akkurat sett episoden der Sveinung er hos legen.. Har fulgt med og synes det har vært drøyt til tider men dette synes jeg er helt horribelt og langt utenfor alle grenser

Anonymous poster hash: 2e54a...e52

Hva var så mye mer drøyt med akkurat det?

Anonymous poster hash: 8d40c...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke fått med meg at kona til vidkun var gravid før i episoden i går. Har dette kommet fram før?

Anonymous poster hash: d3a08...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Tigeren var vel død, så betalte de for å få komme inn og ha sex med den. Slik jeg tolket det, og etter å ha sett det så lurer jeg på om Vidkun hadde sex med døde elgen også.

Veldig sært, men Vidkun ble jo også syk så da regner jeg med at det var det de gjorde.

Serien er jo grei, men det er endel sære karakterer og rare ting som skjer.

Edit: Tok feil, tigeren var ikke død, men bedøvet.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke bare litt sært, det er helt sykt synes jeg, fatter ikke hva som er vitsen med å ha dette med i historien



Anonymous poster hash: 2e54a...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

det er ikke bare litt sært, det er helt sykt synes jeg, fatter ikke hva som er vitsen med å ha dette med i historien

Anonymous poster hash: 2e54a...e52

Nei, si det. Erlend Loe har vel vært med å skrive manuset, og det meste han driver med er jo ganske sært. Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det. Erlend Loe har vel vært med å skrive manuset, og det meste han driver med er jo ganske sært.

Jepp, supersært!

Jeg likte serien i starten (og jeg er egentlig veldig kresen), men så falt jeg mer og mer av.

Du som lurte på om det tidligere har kommet frem at dama til Vidkun var gravid: Ja, man så i hvert fall magen..

Anonymous poster hash: 17111...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lest flere bøker av Erlend Loe og oppfattet han som sær ja, men aldri til utenfor alle moralske og lovlige grenser



Anonymous poster hash: 2e54a...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest flere bøker av Erlend Loe og oppfattet han som sær ja, men aldri til utenfor alle moralske og lovlige grenser

Det går over stokk og stein i denne serien ja. Lurer på hvor mange som begynte å se, som faktisk følger med på den fortsatt. En jeg hadde på besøk mens jeg så en episode lurte på hva i all verden det var for noe møl (så vi slo av tv, og jeg så reprise en annen dag).

Jeg synes serien var snodig ja, men fascinerende og den hadde noe ved seg som jeg likte. Men så ble det rett og slett for drøyt, jeg gikk glipp av litt og skjønte ikke hva som foregikk, samtidig var noen deler kjedelige.

Anonymous poster hash: 17111...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, da jeg begynte å se den synes jeg den virket nokså rar men uskyldig, men det har jo tatt helt av. Det er jo rett og slett sadistisk og grovt



Anonymous poster hash: 2e54a...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer noen i det heletatt opp med ideen om at den ene karakteren skal ha seg med døde elger osv.... Æhh..



Anonymous poster hash: 17111...1c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigeren var vel død, så betalte de for å få komme inn og ha sex med den. Slik jeg tolket det, og etter å ha sett det så lurer jeg på om Vidkun hadde sex med døde elgen også.

Tigeren var nok ikke død. Vaktene skulle jo ha ekstra betalt for å hente bedøvelsesgeværet.

det er ikke bare litt sært, det er helt sykt synes jeg, fatter ikke hva som er vitsen med å ha dette med i historien Anonymous poster hash: 2e54a...e52

Dyresex er sykt ja, men det er jo faktisk folk som driver med det og tenner på det, og det foregår jo ofte i det skjulte, så kanskje greit å ha litt fokus på det.

Anonymous poster hash: e654b...81c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så sesongavslutningen? Hva syns dere?..

Anonymous poster hash: d3a08...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Ja, jeg så den. Synes den var litt rar og stusset på et par ting.

Det der med at hun ble låst inne i bilen. Går det an? Er det ikke noen måte å komme seg ut selv om man ikke har nøkkel? Har gammel bil selv, og da går det jo ikke an å låse seg inne. Synes det var litt rart at de ikke gikk og sjekket, men det skulle kanskje illustrere hvor utenfor hun var.

Synes det var litt rart at han Tomasz (vet ikke om det skrives sånn) ikke sa nei, men han kanskje redd for han og derfor hadde sex med han. Eller følte at han skyldte han det.

Vet ikke, men synes det var litt spesielt.

Lurer på om det kommer en sesong 2, for det var ganske mange spørsmål som kom. Selv om serien er ganske sær så kommer jeg sikkert til å se videre.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigeren var vel død, så betalte de for å få komme inn og ha sex med den. Slik jeg tolket det, og etter å ha sett det så lurer jeg på om Vidkun hadde sex med døde elgen også.

Veldig sært, men Vidkun ble jo også syk så da regner jeg med at det var det de gjorde.

Serien er jo grei, men det er endel sære karakterer og rare ting som skjer.

Tigeren ble dopet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Tigeren ble dopet.

Ja, jeg har fått med meg det nå. Noen andre skrev det lenger opp. Misforstod akkurat den. Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så den. Synes den var litt rar og stusset på et par ting.

Det der med at hun ble låst inne i bilen. Går det an? Er det ikke noen måte å komme seg ut selv om man ikke har nøkkel? Har gammel bil selv, og da går det jo ikke an å låse seg inne. Synes det var litt rart at de ikke gikk og sjekket, men det skulle kanskje illustrere hvor utenfor hun var.

Synes det var litt rart at han Tomasz (vet ikke om det skrives sånn) ikke sa nei, men han kanskje redd for han og derfor hadde sex med han. Eller følte at han skyldte han det.

Vet ikke, men synes det var litt spesielt.

Lurer på om det kommer en sesong 2, for det var ganske mange spørsmål som kom. Selv om serien er ganske sær så kommer jeg sikkert til å se videre.

Ja enig. Sitter igjen med akkurat de samme spørsmålene som deg ... syns også det var rart tomasz lå med han. Og syns man sart igjen med fler spørsmål enn svar. Og selv om serien er kjempe særlig ser jeg på den bare av ren fasinasjon :P

Anonymous poster hash: d3a08...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja enig. Sitter igjen med akkurat de samme spørsmålene som deg ... syns også det var rart tomasz lå med han. Og syns man sart igjen med fler spørsmål enn svar. Og selv om serien er kjempe særlig ser jeg på den bare av ren fasinasjon :P

Anonymous poster hash: d3a08...406

* satt igjen med

Anonymous poster hash: d3a08...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror poenget med serien er at man skal tolke den som man vil, og om det kommer sesong to tipper jeg at den gir like lite/mye mening.

Jeg skjønner ikke greia med det sykkel-slanke-paret.. Men kan kanskje tolkes som at de hadde det bra, også ville de forandre på seg selv og da gikk alt galt?

Han der rike mannen som tok med seg Thomaz hjem var utrolig vemmelig :S

Anonymous poster hash: 17254...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva Tomasz egentlig forstod i den siste scenen, der han tydeligvis står og studerer bildet og det går opp noe for ham - men hva? Jeg tolket det som at han rike fyren kunne være faren hans. Gross.

Var det noen Tomasz IKKE ble utnyttet av da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva Tomasz egentlig forstod i den siste scenen, der han tydeligvis står og studerer bildet og det går opp noe for ham - men hva? Jeg tolket det som at han rike fyren kunne være faren hans. Gross.

Var det noen Tomasz IKKE ble utnyttet av da? :klo:

Ja men tror han innså at en av elevene kunne være faren hans siden han rike sa det :P for han rike var vell ikke med på den klasseturen.

Anonymous poster hash: d3a08...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...