Gå til innhold

Lukket Visning - kleint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det noe rart med ansiktet hennes?

Jeg klarte ikke å se på noe annet enn de fyldige leppene hennes.Anonymous poster hash: 4aad8...b78

Det var noe veldig rart der ja, ville du ha kjøpt skjønnhetsprodukter av henne? ( det er det hun lever av)

Anonymous poster hash: e8558...54f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her har vi walk in closet Trine

Hyggelig at du sier det Trine

Se her Trine her har vi ….osv

Kleint? ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her har vi walk in closet Trine

Hyggelig at du sier det Trine

Se her Trine her har vi ….osv

Kleint? ja

hahahah, mamma ble så irritert av at han sa Trine hele tiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahah, mamma ble så irritert av at han sa Trine hele tiden

Jeg også :murvegg: Hehe, blir unormalt mye irritert av å se dette programmet kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er interessant å se husene, men synes meglerne (og 'klientene' deres) stort sett er klein. Synes også at det er irriterende at de hopper frem og tilbake mellom husene - og musikken...ugh! :sprettoy: Rett og slett en elendig produksjon i mine øyne. Konseptet har potensiale, men jeg tror det hadde vært bedre om det var en "proff" programleder (med kunnskap om interiør og arkitektur) som stod for visningene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hele programmet er bare tull. Marita sitt selskap har gått konk flere ganger (hun cougeren som ser på leiligheter i Spania), så hun har ikke råd til feriehus til 30 mill i Spania nei.. Selskapet hennes får bare dårlige tilbakemeldinger og tjener utrolig dårlig.

Alt er skuespill

Endret av alegria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele programmet er bare tull. Marita sitt selskap har gått konk flere ganger (hun cougeren som ser på leiligheter i Spania), så hun har ikke råd til feriehus til 30 mill i Spania nei.. Selskapet hennes får bare dårlige tilbakemeldinger og tjener utrolig dårlig.

Alt er skuespill

Slappe av.

Anonymous poster hash: 3908a...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Slappe av.

Anonymous poster hash: 3908a...9f3

Slapper helt av, jeg forteller bare hvorfor programmet er kleint, og at hele opplegget er skuespill - og argumenterer hvorfor. Hadde jeg sagt at alt var skuespill uten å forklare hvorfor ville jeg fått pepper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg koser meg med det programmet! Megleren i spania er jo helt utrolig:O

Og han harry typen som skulle selge huset sitt på nordstrand. Underbygger fordommene mine mot både nordstrandfolk og meglere;)

Og den kvalme og rævslikkende skrytingen av absolutt ALT i husene. Husker en episode det var en meglerstudent som skulle gjøre jobben. Og med ham, merket man virkelig hvor falsk den skrytinga er.

Hva er det med meglere egentlig? En egen rase.

Haha, det programmet er så dårlig at jeg elsker det! Og liker å se husene.



Anonymous poster hash: 6019a...cf5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt litt med på denne serien, forrige episode var noe for seg selv, det var kelint! Det har ikke vært sånn de tidligere episodene og det er heller ikke slik i dag :P



Anonymous poster hash: 18238...1f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun Nanna ( eller hva hun heter) er den eneste av dem som fremstår halvveis normal. Alle de andre fremstår så påtatte og falske.

Det kleineste var den episoden hvor de på død og liv skulle filme han Spania-megleren på stranden, skikkelig ekkel show off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

I kveld er det premiere på sesong 2 av denne serien. Virker som de i år skal ha med seg programleder Jannicke Weeden (har jeg stavet navnet hennes riktig?) på visiningene, i steden for potensielle kunder, noe jeg er positiv til selv om hun kan være en smule "too much" noen ganger.  Flere enn meg som skal gi det en sjanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Elsker programmet! Synes Jannicke er en fin addition til programmet, hun er veldig hjemmekoselig og bygdelig, selv om det kaan bli litt mange gjentakelser som legger vekt på blant annet "er helt GREIT å våkne opp her altså" og at hun selv AALDRI kunne fått råd til noe sånt, haha. Men det er mye bedre enn de stive og kleine meglerne fra forrige sesong, selv om det er noen visninger med disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er veldig positivt overrasket over Jannecke Weeden! :) Denne sesongen har jeg faktisk kost meg med programmet i steden for å irritere meg over de stive poteniselle kundene som var med på visning i sesong 1. Tror nok jeg hadde reagert som Jannecke om jeg var med på visning - så mange utrolig fine hus/leiligheter jeg aldri kommer til å være i nærheten til å ha råd ti. Men det er utrolig gøy å se det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...