Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag startet ny sesong av fruene på tv3. Og OMG, Gunilla er helt crazy. Den nye frua virka ikke helt god hun heller, litt for mye plastic fantastic når man bor med en lege.



Anonymous poster hash: f801f...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun nye, åsa, fyrte seg jo opp over gunilla uten engang å ha møtt henne :)

Og datteren til Gunilla, stakkars, som har en mor som har fått henne til å tro at hun kan synge! Hun kan jo ikke synge noe mer en et hvilket som helst annet barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Gunilla virker jo nesten så gal at hun burde blitt vurdert av barnevernet. Hva skjer den dagen datteren går i mot hennes ønsker?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun virker faktisk gal. Veldig veldig veldig selvopptatt.

Hvorfor bor hun drr hun bor? Ser litt shabby ut. Altså, sammenlignet med de andre fruene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa ser ut som en and. Har aldri sette en så stor og stiv munn noen gang...



Anonymous poster hash: c3460...fe2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg lo godt da jeg så første episoden :D

Syntes Åsa var veldig morsom, selv om hun har tatt helt av med botoxen.. Og de små bikkjene som ikke likte "sosser", hehe.

Gunilla må det være noe galt med ja, dersom hun ikke spiller bevisst. Litt drøyt mtp datteren egentlig, hun blir jo hengt ut på en måte.

Spesiell hverdag disse folkene har, men jeg synes det er et underholdende avbrekk fra hverdagen og bekymringene her hjemme!:)

Anonymous poster hash: 0086a...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må da leve et kjedelig liv egentlig. Disse Hollywoodfruene. Deres bekymringer er i kategorien som f.eks. at de er redde for at en av venninnene kanskje har fått seg et smykke som er dyrere enn noen av dem hun har selv, at puddelen er litt løs i magen, at frisørtimen kolliderer med en avtalt shoppingrunde osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla virker helt sprø. Iallefall av det lille jeg fikk med meg av en episode der hun kalte ei for satan eller noe?

Åsa har overdrevet med restylane i leppene og Maria ser ut som hun er i slutten av 50 årene i ansiktet og har på en bimbo parykk. Ser hun ikke selv at det ikke passer I den alderen? Hun hadde vært mye finere med litt mørkere og mindre hår. Har de ikke stylister som kan hjelpe dem og fortelle dem hva de passer til?

Anonymous poster hash: cc194...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan Gunilla ble en hollywoodfrue i utgangspunktet?

Hun hadde en modellkarriere på 80-tallet, hadde vel et utseende som passet 80-talls looken. :) Hørte vel til Ford (bare å google...), deretter ble hun gift der borte og så ble hun værende. Så hun har faktisk hatt en karriere...

Anonymous poster hash: e1231...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde en modellkarriere på 80-tallet, hadde vel et utseende som passet 80-talls looken. :) Hørte vel til Ford (bare å google...), deretter ble hun gift der borte og så ble hun værende. Så hun har faktisk hatt en karriere...

Anonymous poster hash: e1231...9d2

Eksmannen har tydeligvis ikke mye til overs for henne:

http://www.expressen.se/noje/extra/gunillas-exmake-hon-forstorde-sex-ar-av-mitt-liv/

Noen som vet hvem som er faren til Erika? Gunilla sier selv det er en "hemmelig mann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunilla er så ekstrem i denne sesongen at jeg ikke kan tro annet enn at det er spill. Så gal og fjern kan ikke noe menneske være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Åsa, hun er litt småmorsom og bringer inn litt ny energi i serien.

Men Gunilla tralter jo videre, det virker som den dama lever i sin helt egen verden. Leste et sted at hun ikke har så mye penger egentlig og at hun lever av barntrygden hun får for Erica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Åsa, hun er litt småmorsom og bringer inn litt ny energi i serien.

Men Gunilla tralter jo videre, det virker som den dama lever i sin helt egen verden. Leste et sted at hun ikke har så mye penger egentlig og at hun lever av barntrygden hun får for Erica.

Komisk når hun nevner bilen sin, så starter hun med å si "my 60thousand dollar Mercedes" Eller MERSEIDEEEES som hun uttaler det.

Hva lever hun av egentlig? Det ser jo ikke ut som om hun har noen inntekt.

Anonymous poster hash: fa961...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk når hun nevner bilen sin, så starter hun med å si "my 60thousand dollar Mercedes" Eller MERSEIDEEEES som hun uttaler det.

Hva lever hun av egentlig? Det ser jo ikke ut som om hun har noen inntekt.

Anonymous poster hash: fa961...c63

Fant dette intervjuet med Gunilla

Du jobbar inte?

– Jag har inget jobb jag går till. Jag jobbar på mina projekt som jag kan tjäna stora pengar på. Jag har faktiskt inte haft ett traditionellt jobb eller någon anställning sedan jag var 20 och sålde telefonannonser på Dagens Nyheter.

Berätta om det.

– Jag satt där som spindeln i ­nätet och fick första tjing på allt som hände. Genom telefonannonserna fick jag min första lägenhet, på Fredhäll i Stockholm. Jag sa till henne som ringde att jag tar den.

– Det var likadant när en kvinna sökte sångerskor för en show i Japan. Jag fick första tjing. Jag sjukskrev mig och åkte till Japan.

Hon skrattar igen.

Hur försörjer du dig i dag?

– Jag lever av Erikas pappas pengar, och de projekt jag har.

Men har hun gebiss? Noen ganger gjør hun noe rart med ganen, og tannkjøttet hennes ser så platikk ut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det eksmannen som er faren til datteren hennes?.

Nei, det er en mann hun møtte etter at hun ble skilt som er faren til datteren. Men hun har aldri villet avsløre identiteten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nye, åsa, fyrte seg jo opp over gunilla uten engang å ha møtt henne :)

Og datteren til Gunilla, stakkars, som har en mor som har fått henne til å tro at hun kan synge! Hun kan jo ikke synge noe mer en et hvilket som helst annet barn.

De var med i svenske new York fruer sammen for noen år siden, og da hadde gunilla sagt noe stygt om henne i media:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...