Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker at fordommene mine om bergensere kommer frem her - sorry - greit nok at han er koko når det gjelder frosker, men allikevel klarer å starte intriger og dritt. STOR I KJEFTEN, MEN LITEN ELLERS..Samme med han skjeggedusten - æsj - unnasluntrer og mannssjåvinist. Ut med dem begge!!!

Du har nok litt lav intelligens.

Anonymous poster hash: e6550...b1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk motsatt inntrykk jeg. En ivrig, rettferdig type som vet å ta i et tak. Han latsabben som fant sitt snitt til å lure seg unna under den første arbeidsøkten imponerte ikke meg videre.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

En overivrig type, ja. Rart ingen flere her har klart å gjennomskue denne storbonden enda. Han er en jævla selvhenførende, smiskete fyr som var raskt ute med å få frem at han var en ledertype med diverse gode egenskaper. På det klippet som viser neste program, la jeg merke til at han nærmest gikk over arbeidet med lupe. Pirket og kontrollerte alle kriker og kroker på den nye låvebrua, som om han var ekspert. Det lyser lang vei at han er en oppblåst hane som elsker å sjefe og ta styringen. Han prøver for hardt å fremheve seg selv som en god leder, noe han slett ikke er. Og det er dette de andre deltakerne ser, og derfor kommer han til å få mange i mot seg.

Det er jo en kjent sak at folk som er høye på seg selv, er de som kan minst av alle.

Anonymous poster hash: 5940a...e91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som er storbonde første uka møter motbør, men så viser det seg gjerne senere at de er bra folk.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i det minste mot til å innrømme det, men hvorfor du velger å gjøre det i en tråd om et TV-program, nei det er ikke godt å si.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Pga de to bergenserne der som var med var korket? I den anledning så følte jeg det ble naturlig for å poengtere at de gjorde meg flau over å være bergenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga de to bergenserne der som var med var korket? I den anledning så følte jeg det ble naturlig for å poengtere at de gjorde meg flau over å være bergenser.

Du skammer deg fordi du er en av et par hundre tusen som tilfeldigvis snakker samme dialekt som noen som er på TV som er litt korket? Høres spesielt ut. Jeg skammer meg ikke av at jeg snakker samme dialekt som en tidligere svært profilert og kontroversiell Frp-politiker, hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overivrig type, ja. Rart ingen flere her har klart å gjennomskue denne storbonden enda. Han er en jævla selvhenførende, smiskete fyr som var raskt ute med å få frem at han var en ledertype med diverse gode egenskaper. På det klippet som viser neste program, la jeg merke til at han nærmest gikk over arbeidet med lupe. Pirket og kontrollerte alle kriker og kroker på den nye låvebrua, som om han var ekspert. Det lyser lang vei at han er en oppblåst hane som elsker å sjefe og ta styringen. Han prøver for hardt å fremheve seg selv som en god leder, noe han slett ikke er. Og det er dette de andre deltakerne ser, og derfor kommer han til å få mange i mot seg.

Det er jo en kjent sak at folk som er høye på seg selv, er de som kan minst av alle.

Anonymous poster hash: 5940a...e91

Om du fikk med deg kommentaren fra han med paddefobi, så var han tydelig glad for hjelp og sa at det gjorde at de kunne klare arbeidet bedre selv neste gang. Akkurat slik ser jeg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skammer deg fordi du er en av et par hundre tusen som tilfeldigvis snakker samme dialekt som noen som er på TV som er litt korket? Høres spesielt ut. Jeg skammer meg ikke av at jeg snakker samme dialekt som en tidligere svært profilert og kontroversiell Frp-politiker, hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Bergensere tror de er et eget folkeslag. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: a4aca...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skammer deg fordi du er en av et par hundre tusen som tilfeldigvis snakker samme dialekt som noen som er på TV som er litt korket? Høres spesielt ut. Jeg skammer meg ikke av at jeg snakker samme dialekt som en tidligere svært profilert og kontroversiell Frp-politiker, hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Figure of speech........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Daniel, for en sladrehank. Helt utrolig. Kristen type som tenker på seg selv som moralsk. Noe av det verste jeg noen gang har sett noen har gjort på Farmen.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes Farmen starter alt for seint på tv på onsdager? Jeg vil jo gjerne legge meg i halv 11 tiden liksom....

Denne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at deltakerne er godt opplært i dette tullete rollespillsopplegget de må kjøre hvert eneste år. Med en gang de ser noen som er kledt i gammeldagse klær, skriker de opp og er redde for tyver/kriminelle. De er så innmari med, liksom.



Anonymous poster hash: db75f...072
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydelig at deltakerne er godt opplært i dette tullete rollespillsopplegget de må kjøre hvert eneste år. Med en gang de ser noen som er kledt i gammeldagse klær, skriker de opp og er redde for tyver/kriminelle. De er så innmari med, liksom.

Anonymous poster hash: db75f...072

Haha, tenkte jeg og. Rimelig påtatt å være redd for et bryllupsfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han paddemannen var underholdende, jeg. Men langskjegget irriterer mer enn han underholder.

Liker han fra Nord også.. hm kommer vel inn i navnene etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Farmen starter alt for seint på tv på onsdager? Jeg vil jo gjerne legge meg i halv 11 tiden liksom....

Tror det bare var nå første uka det skulle starte så seint, uten at jeg er sikker. Har du ikke mulighet til å ta det opp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare var nå første uka det skulle starte så seint, uten at jeg er sikker. Har du ikke mulighet til å ta det opp da?

Det er pga. idol og semifinaler. Så blir nok så sent en uke eller to til.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...