Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver programlederen å få seg platekontrakt eller noe sånt? Hun har synget i flere episoder nå og det er så kleint! Søt dame og fin stemme men jeg blir så flau på hennes vegne :)

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver programlederen å få seg platekontrakt eller noe sånt? Hun har synget i flere episoder nå og det er så kleint! Søt dame og fin stemme men jeg blir så flau på hennes vegne :)

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Jeg har også tenkt på dette, hun har sunget mye denne sesongen... hun har da ikke gjort det de tidligere sesongene? Eller er det bare jeg som ikke kan huske det? Hun er nå hvertfall flink da :)

Gleder meg til finalen nå, samtidig som jeg gruer meg siden høstsøndagene bare ikke er det samme uten... Liker alle fire som er igjen, men håper mest på at Brandon vinner, synes han er så kul! :)

Anonymous poster hash: 4f208...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Prøver programlederen å få seg platekontrakt eller noe sånt? Hun har synget i flere episoder nå og det er så kleint! Søt dame og fin stemme men jeg blir så flau på hennes vegne :)

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Jeg har å lurt på det samme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg ikke er den eneste som stusser over syngingen :fnise:

Her er Brandon absolutt favoritten! Er bare 6 episoder i denne sesongen, har det alltid vært så få episoder i hver sesong? Følte at de første sesongene varte så mye lengre og at vi ble bedre kjent med deltakerne.

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor de befinner seg i siste episode? Syntes det kanskje var på Østlandet?

Drengsrud Gård i Asker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Prøver programlederen å få seg platekontrakt eller noe sånt? Hun har synget i flere episoder nå og det er så kleint! Søt dame og fin stemme men jeg blir så flau på hennes vegne :)

Anonymous poster hash: fd0f0...2ef

En del ganger har det absolutt vært kleint, ja. Særlig med "Jeg gikk en tur på stien." DET var pute-TV, det! :rodme: (Selv om hun synger fint.)

Tror dere hun har potensiale som en eventuell deltager i IDOL, eller progamleder der? Blir vel sistnevnte i så fall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at de gjør om på programmet neste år. Alle favorittene mine ryker alltid ut tidlig i sesongen, slik at jeg ikke heier på noen i finalen. Kan de ikke ha færre deltagere slik at vi blir godt kjendt med alle. Og at ingen går ut før i siste program, men heller teller poeng gjennom hele sesongen. Synes også det er litt urettferdig at så mange av konkurransene går ut på at man må ha godt språkøre.

Anonymous poster hash: 9863c...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg håper virkelig at de gjør om på programmet neste år. Alle favorittene mine ryker alltid ut tidlig i sesongen, slik at jeg ikke heier på noen i finalen. Kan de ikke ha færre deltagere slik at vi blir godt kjendt med alle. Og at ingen går ut før i siste program, men heller teller poeng gjennom hele sesongen. Synes også det er litt urettferdig at så mange av konkurransene går ut på at man må ha godt språkøre.

Anonymous poster hash: 9863c...f54

Det eneste jeg synes burde bli forandret til neste år er at de fjerner The Norwegian Spirit award.

Jeg greier virkelig ikke å se hva som er poenget med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian spirit award er teit. Det er jo basiclly bare at de freder en person (som de selv velger) i en uke?!

Jeg heier på Breyanna og Beth i finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det eneste jeg synes burde bli forandret til neste år er at de fjerner The Norwegian Spirit award.

Jeg greier virkelig ikke å se hva som er poenget med den.

Det er vel kanskje for at de skal få noe oppløftende å se frem mot resten av den dagen som de har kastet ut en annen person fra serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra :hoppe:

Alt for Norge er så koselig!

ja superkoselig program og søt programleder. neste bedre underholdning enn tvnorges ÅNDENES MAAAKT. det er gøy det. har dere sett parodien? den var også litt småvittig. men åndenes makt ingen over ingen ved siden. GØY PROGRAM også det som gikk på fem da; den andre siden. det var bra stuff ass. kJEMPESØT programleder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...