Gå til innhold

Utesteder i London for oss 40 +?


Thomasine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Jeg aner ikke hva slags folk som går der, men Maggie's spiller bare 80-talls-musikk, så kanskje det hadde vært noe? Jeg skal feire bursdagen min der, og jeg er 32 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva slags folk som går der, men Maggie's spiller bare 80-talls-musikk, så kanskje det hadde vært noe? Jeg skal feire bursdagen min der, og jeg er 32 :)

Maggie's er mest for de i tyveårene. Jeg er 24 og jeg sluttet å dra der for en tid tilbake.

TS, det er ganske blandet de fleste steder og ingen fastsatte regler, men jeg ville dratt til barer eller lounge-områder i Mayfair, Marylebone, Soho osv. der folk drar for en drink etter jobben.

Som baren i W hotel el.l.

Anonymous poster hash: ff26b...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ja, det høres gøy ut!! Lenge til du skal? Hadde vært gøy å høre hva du synes! :)

Jeg skal første helgen i november :) Har snakket med en kamerat som er 41 og han sa det var bra der. Ellers så er det mange bra puber da, spesielt irske puber er det mye liv på, ofte med live musikk etc. Jeg liker ikke å gå ut i Chelsea, er for snobbete for min del. West End f.eks har alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne tips til puber også! :Nikke:

Har skrevet mail til W-bar og spurt etter alderen på klientellet...;)

Vi reiser i oktober! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal første helgen i november :) Har snakket med en kamerat som er 41 og han sa det var bra der. Ellers så er det mange bra puber da, spesielt irske puber er det mye liv på, ofte med live musikk etc. Jeg liker ikke å gå ut i Chelsea, er for snobbete for min del. West End f.eks har alt :)

Spørs vel hvor i Chelsea som med alt annet. Med forbehold om at ting har forandret seg veldig, så var det mye rølp og moro der. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...