Gå til innhold

Baby, shopping og (litt) bryllup!


Rosenrød

Anbefalte innlegg

så flink du er med julegavene! :D Kjekt å være ferdig, det er nok å gjøre når mini kommer :fnise:

Hurra for salg av leiligheten og permstart til uka :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To dager igjen på jobb!

Jeg merker at jeg virkelig savner å kunne gå i noe annet enn gravidklær/koseklær om dagen. Derfor måtte jeg innom noen nettbutikker og handle litt. Ikke det at jeg tror at jeg skal passe alt fire dager etter at mini kommer ut, men det er kjekt å vite at det henger noen godbiter i skapet og venter på meg når kroppen nærmer seg normalen. :fnise:

Genser

Kjole

Genser

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var permisjonen min begynt, hadde siste dag på jobb i dag. Søte elevene mine hadde laget kjempeskjønne kort til meg, og i tillegg fikk jeg litt småpresanger av kollegaer. Så koselig!

Så da tenker jeg at de neste ukene skal brukes til å slappe av og pleie meg selv. Har bestilt ansiktsbehandling, vippebøy og litt annet småknask slik at jeg kan føle meg litt fresh etter fødselen. I tillegg skal jeg pynte til jul, handle de siste gavene og bare kose meg! Formen er veldig bra og selv om jeg er trøtt på kveldene, kjenner jeg at energien er der i løpet av dagen.

HERLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET! Er det alle sier til meg, at nå må jeg gjøre ting som det kanskje blir LENGE til jeg kan gjøre igjen. :fnise: Så da er det bare å sette i gang! Tenker også at jeg skal bake litt og kanskje lage litt middager som vi kan fryse ned. Sikkert greit å ha på lur i barseltiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Ser for meg at jeg de siste ukene fikser sveisen, drar og vokser, shiner meg opp litt til den våkne barselstiden. Jeg er hvertfall veldig glad i å kose meg og pynte meg litt, for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at permisjon er HERLIG! :laugh:

Ligger fremdeles i senga med macen og frokostblanding, har sett på Vanderpump rules, og nå skal jeg snart rulle inn på badet og ta en dusj med skrubb og ansiktsmaske. Yes! Solen skinner og i ettermiddag skal jeg og tre venninner møtes for å lage litt julesnop. Blir koselig!

I morgen blir det en liten bytur og lunsj med søskenbarnet mitt som jeg ikke treffer så ofte. Har litt lyst til å gå innom Nøstebarn for å handle en ullfleecedress, men har egentlig fått shoppingforbud av mannen. :fnise: Han sier at vi antakelig kommer til å få så mye fint etter fødselen, at vi ikke trenger å kjøpe mer selv, noe han antakelig har rett i. Men det finnes så mye FINT der ute!

I går fikk jeg forresten min første barselspresang, selv om lille V ikke er født ennå. En kollega hadde sydd en skjønn sparkebukse i syrinfarget fløyel, pluss sydd en slik siklesmekke som passet til. Heldige mini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt stolt av meg selv akkurat nå, for i dag GIKK jeg til byen, dvs en 45-minutters gåtur. Hehe, klapp på skulderen til meg! Fikk kjøpt meg svibler, amaryllis og noen avskårne blomster for å få LITT jul inn i stua. Vil liksom ikke starte pyntingen helt før det er desember.

Var innom Woollandbutikken i Stavanger sentrum, og der var det så mye fint til barn! Til voksne også, forresten, jeg har flere av ulljoggedressene deres, pluss et skjørt og en kjole i kasjmir. Virkelig å anbefale! Tror nok at noen av klærne deres havner på ønskelista til mini til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle julegavene i boks, med unntak av en pose biscotti som skal i kurven til Moster og onkel S! Superkoselig bytur i julepyntede Stavangergater i dag, gav skikkelig julestemning. :tree:

Jeg fikk også kommet med noen gavetips til meg selv, samboer og lille V, så får vi se hva som kommer til å ligge under treet i år. Juleglede! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom nettbutikken til Woolland, det var jammen meg mye fint der! Ser du anbefaler dem :) Hvordan er kjolene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare en av kjolene deres, og den har jeg ikke fått brukt da jeg kjøpte den midt i graviditeten. Får den jo på meg, men er litt redd for å strekke kasjmirstoffet for mye, slik at fasongen blir rar. Kvaliteten virker i alle fall super, så jeg gleder meg til gravidmagen er på vei bort, slik at den kan prøves skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart avgårde til (siste?) jordmortime. Håper at alt er bra med mini, og at hun kanskje kan si noe om hvor lang tid det ser ut som om det er igjen. :danse:

I går tok vi opp vognen og laget den til med RisaRosa vognposen og vognpynt, den ble SÅ fin! Gleder meg STORT til å trille den for første gang med baby oppi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt gikk slimproppen her, noe som vel tyder på at det ikke er så VELDIG lenge igjen..! Blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt gikk slimproppen her, noe som vel tyder på at det ikke er så VELDIG lenge igjen..! Blir spennende å se!

min gikk dagen før :danse: deler av en hvert fall. Så gikk resten dagen etter, og samme kveld startet riene!

Spennenndeeeeeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...