Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

På onsdag denne uken fant jeg ut at jeg er gravid. M og jeg gleder oss veldig. Dette blir en veldig spennende tid.

Litt om oss: 1.juli har vi vært sammen i 2,5 år og samboere i nesten 2 år. I august i fjor kjøpte vi leilighet sammen. Godt vi har et ekstra soverom, som pr. i dag er gutterommet til M men som må gjøres om til barnerom.

Kun M og ei venninne som vet det. Vi har lyst til å fortelle det til foreldrene våre men prøver å holde det hemmelig litt til.

I dag er jeg 5+4 på vei.

GRATULERER så mye, MissStiles!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Det er vel ikke noe farlig å fly når man er gravid? :klo: Som KaDust sier er det jo mange som flyr flere ganger i uka på jobb helt frem til grensa, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. :)

På slutten av svangerskapet må man unngå det så vidt jeg husker i tilfelle fødselen skulle skje tidligere enn termindato, og i tilfelle man ikke skulle ha legepersonell rundt seg når det skjer i tilfelle det skulle oppstå komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min sendte meg følgende sms i dag: "Bestemor har handlet". Da måtte jeg le. Visste at det ikke kom til å ta lang tid før hun begynte å kjøpe babyklær. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye mulig at jeg sporer av heeelt nå! Men HEY! Nicket ditt "MissStiles" handler det om Stilinski gutten?? :fnise: Hvis det er tilfellet, så er jeg helt betatt av han!! haha.. skikkelig fjortiss men kanke no for det. Herlig fyr på alle måter! :wow:

Men ellers: Grattis med preggis! Woho! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye mulig at jeg sporer av heeelt nå! Men HEY! Nicket ditt "MissStiles" handler det om Stilinski gutten?? :fnise: Hvis det er tilfellet, så er jeg helt betatt av han!! haha.. skikkelig fjortiss men kanke no for det. Herlig fyr på alle måter! :wow:

Men ellers: Grattis med preggis! Woho! :danse:

Hehe, nei.. Når jeg skulle velge brukernavn, kom jeg på skuespilleren Julia Stiles. Så da ble det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi på middag hos moren til M. Vi hadde vel ikke satt oss en gang, før hun lurte på hva vi kom for å fortelle. Skal vi gifte oss? Skal vi ha barn? Eller hva?! Da måtte vi bare le. Der gikk den planen i vasken. M hadde tenkt til å tulle litt mer med henne. Høre om hun orker et barnebarn til osv.. Vi spiste og pratet litt. Også sa vi det. Hun sa at hun ante det. Hun kunne ikke forklare hvorfor fordi vi har ikke sett henne på en måned. Men hun ble veldig glad. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig digg å bade idag. Tok med en grill og da ble det pølser på oss. Bare koste oss og snakket om fremtiden. Hyggelig dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var vi i byen og da klarte jeg ikke å la være og gå innom Name It butikken siden jeg så de hadde salg. Jeg falt for en body med følgende tekst: "Får jeg ikke viljen min, ringer jeg bestemor". :fnise: Er den til meg, sa moren min, når jeg ringte henne.

Moren til M ringte også for litt siden. Hun fortalte at hun synes det var vanskelig å holde det hemmelig men at også hun hadde kjøpt en liten ting til babyen allerede nå. :fnise:

Tror jeg trekker meg tilbake mens samboeren ser på fotballkamp. Gleder meg til VM er over i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg på café med ei venninne. Hun er den eneste som vet at jeg er gravid. Blir hyggelig!

Lurer på om ei annen venninne vet det men skjønner ikke helt hvordan siden jeg ikke har sett henne siden før jeg fant ut av det. Jaja...

Også skal jeg til frisøren. Det skal bli godt å få klipt seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var koselig på kafé! :)

Rart at hun vet om det allerede, kan det være at noen har fortalt henne det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skulle jeg egentlig besøke bestevenninna mi men hun avlyste. Litt kjedelig siden jeg ikke har sett henne siden mars. Hun er og besøker familien sin i Østfold og vanligvis så bor hun i Trondheim. Vi sees ikke så ofte så når hun først er på Østlandet så hadde det vært hyggelig å møtes. Også ville jeg gjerne fortelle henne den gode nyheten. Men da fortalte jeg det på sms i stedet. Hun ble kjempeglad. "Da får jeg sette i gang med å strikke babyklær." Utrolig koselig!

Regnvær i dag. Se hva vi finner på i dag. Jeg har nettopp støvsugd og vasket gulvet i leiligheten. Godt med en ren leilighet. Spesielt når vi reiser bort i morgen. Da starter del 1 av ferien vår.

8 uker i dag!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer missStiles! Jeg melder meg inn her 😊 jeg snikleste prøverdagboka de, så nå lover jeg å følge med hele tiden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...