Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Ikm kan være mellom 20-25, usikker. Spørs hvordan syklus er denne mnd. Skal teste i midten av den kommende uken. Går liksom i bølger. Når kvalmen er der så er alt utenkelig å spise..

Et tidlig symptom ihvertfall :)

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å slapp av og kose deg! å du? kos deg og nyt det vinglasset, uten dårlig samvittighet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å slapp av og kose deg! å du? kos deg og nyt det vinglasset, uten dårlig samvittighet :klem:

Takk! Det har jeg gjort også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Helga snart over! Masse kos med lille niese på snart 7 mnd :-) merker kvalmen er borte i dag, men murringen består. Som om nedre delen av magen ikke hører til resten av kroppen. Merkelig følelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med påskeferie! Nydelig vær så vi sitter ute i sola ☀️

I dag er det vondt i venstre siden av nedre delen av magen. Tror det nok bare er en øm livmor.. Vil ikke ha noen forhåpninger, så prøver og slappe av og tenke jeg ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute med mannen i mitt liv og spist en deilig treretters! Har testa noe nytt i dag: Brunost-is! Hadde jeg hatt ismaskin hadde jeg lett lagd det her hjemme. Overraskende godt!

Ellers har både familie og niese reist hjem, så er rimelig tomt her nå :/

Testet før jeg skulle drikke cava: negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du har fått kost deg litt de siste dagene :klem: det var nok deilig kan jeg tenke meg! :)

Brunost-is.. hmmm hørtes ikke så veldig godt ut :fnise:

For å se positivt på at du fikk negativ test : CAVAA :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, oh yes! Det som skjer det skjer. Har slått meg til ro med at jeg ikke er gravid, så kommer ikke skuffelsen :) Isen var mild i smak, så om du liker brunost så liker du nok denne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt :P Brunost-is??! :sjokkert: Jaja.. så finnes det også nå!

Hvor mange dpo er du? Kan hende det er litt for tidlig å teste seg enda vettu! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest 8 dager nå, men mistenker mindre. Venter til helga :) i går kom det plutselig skikkelige menssmerter på venstre siden igjen. Var sikker på at TR var på vei. Men er jo tidlig 1 uke til det, med mindre syklusen denne mnd også er rar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Elsker påskeferie! Sittet i sola og lest bok! Vil forresten anbefale dere alle å se på en nettside som heter innerbody.com - fantastiske illustrasjoner av kroppen! Jeg lærer om kvinnens reproduksjonssystem for tiden. Mye interessant :)

Skal nevne at jeg fremdeles har magemurring og at det igjen er økt utflod. Lurer på om det kanskje kan være en betennelse? Forsøker å legge alle svar over på at jeg hvertfall ikke er gravid. Noe logisk må det altså være!! hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Elsker påskeferie! Sittet i sola og lest bok! Vil forresten anbefale dere alle å se på en nettside som heter innerbody.com - fantastiske illustrasjoner av kroppen! Jeg lærer om kvinnens reproduksjonssystem for tiden. Mye interessant :)

Skal nevne at jeg fremdeles har magemurring og at det igjen er økt utflod. Lurer på om det kanskje kan være en betennelse? Forsøker å legge alle svar over på at jeg hvertfall ikke er gravid. Noe logisk må det altså være!! hihi.

Tror nok ikke det er betennelse :P Har også magemurring og litt utflod... Er vel enten mensen eller graviditet. Krysser og håper på sistnevnte selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg er så lei av å vente på TR!! Hvertfall en uke igjen! Tida går altfor sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha I know. Akkurat nå er jeg inne i en sånn "faen. vi er ikke fruktbare i det hele tatt!" Merker jeg er sur og har skikkelig mensmurringer i magen, sånn "det kommer i DAG!" Skal ikke ha TR før tidligst kommende mandag. Så mellom mandag - fredag neste uke. Har testet negativt idag, så nå er jeg bare litt lei meg fordi kroppen min lurer meg. Haha :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanlig at det går opp og ned i prøvetider også ;-) noen dager har man skikkelig god følelse mens andre dager helt ræva. :-P

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen merkelige to dager. Har ikke vært i noe godt humør i det hele tatt. Har sovet mye, spist lite og mest junk. Typen har gutta på besøk og de spiller dataspill, så er for meg selv nå. Merker det på humøret altså. Så i morgen reiser jeg hjem til mamma og pappa, for å bli tatt litt vare på :)

Typen var nedom nå (vi bor i kjelleren til hans foreldre, og de er borte, så de er oppe) og han var litt lei seg og hadde dårlig samvittighet. Snille gode gutten min blir en helt annen person når han blir litt lei seg. Han sa noe sånt som "Du, jeg ville bare at du skal vite at om du er gravid, så blir jeg glad" ,så spurte han om hvordan magen føltes og om jeg følte meg gravid. Haha.

Før han gikk opp igjen så ble det litt sengekos, og akkurat.. ehm, sorry for detaljer, var inn i meg, så sier han "Du har rett. Dette er så mye diggere enn å bruke kondom", så det ble ubeskyttet sex denne gangen også. Virker som om han har helt snudd. For ikke lenge siden kunne han gå med på "innimellom", men nå har det vært 3 på rad!

Forventet mens på meg er alt fra mandag - fredag neste uke. Tok en test for morroskyld tidligere i dag, negativ som bare det, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen merkelige to dager. Har ikke vært i noe godt humør i det hele tatt. Har sovet mye, spist lite og mest junk. Typen har gutta på besøk og de spiller dataspill, så er for meg selv nå. Merker det på humøret altså. Så i morgen reiser jeg hjem til mamma og pappa, for å bli tatt litt vare på :)

Typen var nedom nå (vi bor i kjelleren til hans foreldre, og de er borte, så de er oppe) og han var litt lei seg og hadde dårlig samvittighet. Snille gode gutten min blir en helt annen person når han blir litt lei seg. Han sa noe sånt som "Du, jeg ville bare at du skal vite at om du er gravid, så blir jeg glad" ,så spurte han om hvordan magen føltes og om jeg følte meg gravid. Haha.

Før han gikk opp igjen så ble det litt sengekos, og akkurat.. ehm, sorry for detaljer, var inn i meg, så sier han "Du har rett. Dette er så mye diggere enn å bruke kondom", så det ble ubeskyttet sex denne gangen også. Virker som om han har helt snudd. For ikke lenge siden kunne han gå med på "innimellom", men nå har det vært 3 på rad!

Forventet mens på meg er alt fra mandag - fredag neste uke. Tok en test for morroskyld tidligere i dag, negativ som bare det, gitt.

Hadde dere sex mens kompisene var ovenpå? :P Det hadde typen min ALDRI gjort. Haha, men jeg ville det da... jeg syns det er helt greit om ikke litt pirrende. Men der ser du, det tar litt lenger tid for gutta å face situasjonen, men tilslutt syns de det også er greit og begynner å glede sæ. Tok vel et par uker før typen min kunne si "gleder meg til å bli pappa" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere sex mens kompisene var ovenpå? :P Det hadde typen min ALDRI gjort. Haha, men jeg ville det da... jeg syns det er helt greit om ikke litt pirrende. Men der ser du, det tar litt lenger tid for gutta å face situasjonen, men tilslutt syns de det også er greit og begynner å glede sæ. Tok vel et par uker før typen min kunne si "gleder meg til å bli pappa" :P

Haha oh yes, vi peisa på! Ingen problemer med det ;) de var jo i etasjen over, men ikke i rommet over oss, om du skjønner :)

Snakket masse med mamma i dag om barn, åpent forhold kan du si ;) hatt stikking midt i magen i dag, pluss litt mensmurring. Tror ikm blir torsdag til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag!

Snakk om påskevær!! Har sittet i sola hele dagen og bare kost meg :) solbrent i ansiktet selv med solkrem. Snakk om sar hud! Hva gjør dere i påsken? Sånn rent bort fra å vente på IKM/ eggløsning osv?

😊☀️🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...