Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ligger våken nå. Tenker på pappa. Fikk melding etter jeg hadde sovnet i går kveld, oppdatering om hvordan det gikk med han. Han har prostatakreft med spredning, og går på en ny type cellegiftbehandling. Det var noe med ordlyden i meldingen som gjorde med bekymret. Han begynte med å si at han ville bare si det gikk bra og at han var optimistisk, men at vi kunne ringes og snakke sammen senere. Og at stemoren min nok tar det tyngre enn han. Så nå ligger jeg her og muligens krisemaksimerer. Håper jeg bare overtolker nå. Er jo naturlig at alt blir mer skremmende for de som ser han daglig nå når han begynner å vise preg av cellegiftbehandling, den O store kreftbehandling.. Pappa er ikke 50 en gang, så jeg er livredd for å miste han for tidlig.

Så nå ligger jeg her da, og tenker på andre ting enn ultralyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noen kjekke tanker. Forstår tankene dine på grunnlag av hva som ble sagt i mekdingen, og håper med deg at det er overtolki g fra din side..:) som du sier så er det jo en utrolig tøff prosess, og ofte er det nesten værre for de nærmeste. Håper du sovnet til slutt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen kjekke tanker. Forstår tankene dine på grunnlag av hva som ble sagt i mekdingen, og håper med deg at det er overtolki g fra din side..:) som du sier så er det jo en utrolig tøff prosess, og ofte er det nesten værre for de nærmeste. Håper du sovnet til slutt :klem:

Går håpe det. Regner med han hadde sagt noe før dersom det var nye mer alvorlig enn jeg og min søster har fått inntrykk av. :)

Sovnet halv seks, så er rimelig trøtt nå. :P våknet to ganger fra da til nå også. Jeg får slumre litt på flyet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dravle? Aldri hørt om! :P

Hva i alle dager er dravle? :klo::fnise:

Dravle:

1322767-8-1392378006120.jpg

Etter hva jeg har klart å finne ut, så er faktisk dravle og gomme det samme, kanskje? :klo:

Det smaker karamell- eller brunostaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dravle:

1322767-8-1392378006120.jpg

Etter hva jeg har klart å finne ut, så er faktisk dravle og gomme det samme, kanskje? :klo:

Det smaker karamell- eller brunostaktig.

Æææsj, det ligner i alle fall ikke :ler: gomme skal ikke ligge i et sånt brunt vann. Det skal enten få koke helt ut, eller siles av, også skal det drysses kanel på. :) Beskrivelse av smak høres kjent ut da! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, skjønner godt at du ble litt bekymret etter en sånn melding, men som du sier så hadde han kanskje sagt noe før hvis det var noe alvorlig? (Det er det jo i utgangspunktet, da, selvfølgelig..)

Håper du greier å glede deg litt til i dag også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haaaater å ta fly! Kjenner pulsen stiger nå når jeg sitter på flyet og venter på take of!

Off, jeg er alltid kjempenervøs under takeoff og landing :sjokkert: Og så hvis det er turbulens, så klart :P Men det går sikkert bare bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns turbulens er moro jeg! :P

Syns det er helt greit å fly, selv etter å ha opplevd røykutvikling og nødlanding med et av propellflyene til Widerøe :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men wtf, dravle!??!?! :lol: Jeg har fått "gommebasics" av besta, så jeg skal koke gomme snart! Er litt som en surdeig kan man si, man tilsetter bare melk og mel og kanel og sukker, er en ferdig base som er fryst. Fikk i fjor også, suuupergodt! Blir ikke like god som besta sin da :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Får oppdatere litt :)

Først og fremst: Det er definitivt en liten gutt :hjerte:

Fikk elendige bilder. Han ligger i akkurat samme merkelige og ifølge både jordmor og gynekolog uvanlige ball/yogastilling som for 10 uker siden på OUL. Han har altså en klar, tydelig favorittstilling, så at han enda ligger i sete kan tyde på at han faktisk blir sittende sånn. Så selv om hun sa at han enda kan snu seg, så sa hun også at jeg må være forberedt på at han blir værende i seteleie.

I så fall blir det setefødsel på meg da. Så... Ja.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da god tid på å snu seg ennå :)

Ville ikke tatt sorgene på forskudd i hvert fall!

Dumt at bildene ble dårlige da, en liten luring han i magen din høres det ut som ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for enda en bekreftelse på at det er en lillebror i magen :hoppe:

Håper han snur seg før fødselen da, så du slipper setefødsel, evt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...