Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ææ tiden går så fort! Synes du akkurat ble gravid jeg, og nå er du over 26 uker og har DEN fine babymagen! :laugh:

Ja, tiden flyr når man har det gøy, er det ikke det man sier? ;) Akkurat nå syns jeg det går både fort og sakte på samme tid. Jeg syns gjerne jeg kunne ha vært nærmere mars, men samtidig er det så mye jeg må få gjort ferdig før lillemor kommer. :hjerte:

Så fin babymage ❤️

Takk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på flybussen nå. Flyet til London går ikke før 19:45, men vi skal ordne noen greier på flyplassen, og så ville vi ha god tid til mat.

Veldig rar natt, for jeg våknet én gang i timen. Var bare to av gangene jeg måtte opp for å tisse, og jeg har ikke tenkt noe særlig på at jeg skulle ut på reise i dag heller. Jaja, blir nok en god natts søvn på hotellet! :biggrin:

I morgen er det Black Friday, og tilbud overalt! Anbefaler folk å shoppe i morgen, altså, både i norske og utenlandske butikker! Tror jeg leste at Amazon pleide å ha en del gode tilbud, blant annet. Julegaver ftw!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk, alle sammen, jeg kan love dere at vi koser oss! ;) Faktisk så mye at jeg glemte å legge inn oppdatering i går: 27 uker og 1 kg! :hoppe:

god tur!!!! si i fra om du skal innom disney store... :sjenert:

Hotellet vårt er 10 meter fra Disney store ;) Hva er det du ønsker deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen, jeg kan love dere at vi koser oss! ;) Faktisk så mye at jeg glemte å legge inn oppdatering i går: 27 uker og 1 kg! :hoppe:

Hotellet vårt er 10 meter fra Disney store ;) Hva er det du ønsker deg?

Nehei???? :bond: 2014edition av "The Nightmare Before Christmas" - julekulene... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke lenge til! :bolledeig:

Nå sitter vi på Heathrow og venter på flyet hjem. Hadde med oss en bag nedi vår felles trillekoffert da vi kom hit, nå er begge deler i bruk. Bagen var halvfull, men jeg gikk innom Primark på veien til toget. Nå er det ikke plass til meroppi der :P

Gleder meg til å sove i egen seng igjen! 💤 Og norsk frokost...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...