Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle tipse om litt koselig lesestoff mens vi venter på spiren: svangerskapet fra uke til uke! Denne linken er fra babyverden, og denne er fra klikk. Har lest gjennom den fra klikk et par ganger før i alle fall - superkoselig! :D :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fremdeles sykt ømme brystvorter. Kan ikke huske å ha opplevd det før jeg begynte på p-piller, men det er samtidig ganske mange år siden. Har ikke opplevd det i tidligere perioder uten p-piller, da, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Mensen har ikke kommet ennå, så jeg lurer på om den kommer en gang mellom onsdag og fredag. Har pleid å få den på onsdager med spotting, og siden sterkere torsdagen, men det betyr i så fall at jeg har tidligere EL enn jeg trodde. Har klart å la være å teste meg, da! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles sykt ømme brystvorter. Kan ikke huske å ha opplevd det før jeg begynte på p-piller, men det er samtidig ganske mange år siden. Har ikke opplevd det i tidligere perioder uten p-piller, da, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Mensen har ikke kommet ennå, så jeg lurer på om den kommer en gang mellom onsdag og fredag. Har pleid å få den på onsdager med spotting, og siden sterkere torsdagen, men det betyr i så fall at jeg har tidligere EL enn jeg trodde. Har klart å la være å teste meg, da! *stolt*

:hoppe: dette ser bra ut!!!

når skal du starte testingen da? START NÅ DA.... Imorgen, gjøøøør det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt fram kopp og test for å teste i dag tidlig. Men så oppdaget jeg et typisk mensentegn: superoppblåst mage. Ser ut som om jeg har lagt på meg igjen de 5 kg jeg har fått ned, pluss litt til :( Så jeg tvang meg selv til å legge bort testingen til i alle fall torsdag, helst fredag/lørdag. Får jeg mensen som egentlig forventet, bør jeg spotte i morgen. Men de brystvortene mine, altså - au! :P

Har prøvd å holde håpet på et lavt nivå, ettersom jeg ikke forventer å bli gravid på første forsøk etter å aldri før ha vært gravid. Samtidig har jeg ikke kjent på sånne tegn som de jeg har hatt denne mnd før. Så dersom det kommer TR blir jeg nok skuffet uansett.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt fram kopp og test for å teste i dag tidlig. Men så oppdaget jeg et typisk mensentegn: superoppblåst mage. Ser ut som om jeg har lagt på meg igjen de 5 kg jeg har fått ned, pluss litt til :( Så jeg tvang meg selv til å legge bort testingen til i alle fall torsdag, helst fredag/lørdag. Får jeg mensen som egentlig forventet, bør jeg spotte i morgen. Men de brystvortene mine, altså - au! :P

Har prøvd å holde håpet på et lavt nivå, ettersom jeg ikke forventer å bli gravid på første forsøk etter å aldri før ha vært gravid. Samtidig har jeg ikke kjent på sånne tegn som de jeg har hatt denne mnd før. Så dersom det kommer TR blir jeg nok skuffet uansett.. :sukk:

Ikke gi opp helt før TR kommer da :klem: skal krysse fingre og tær for deg!

Ah, dette er 1 pp? Da må man bare holde mote oppe, men skjønner hva du mener. er i pp2 etter BO'en. Men dette er 1 pp vi vet vi traff på EL, så det føles som 1 pp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp helt før TR kommer da :klem: skal krysse fingre og tær for deg!

Ah, dette er 1 pp? Da må man bare holde mote oppe, men skjønner hva du mener. er i pp2 etter BO'en. Men dette er 1 pp vi vet vi traff på EL, så det føles som 1 pp.. :)

Takk for :klem:, samme til deg!

Ja, førstegangsprøver her. Så det er litt tidlig å "freake ut", har ikke tatt helt av ennå, heldigvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for :klem:, samme til deg!

Ja, førstegangsprøver her. Så det er litt tidlig å "freake ut", har ikke tatt helt av ennå, heldigvis :P

førstegangs her også :) mannen har ei lita fra før av da, men det er mitt og vårt første! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Er jo superspennende når man bare går og venter på at noe skal skje! Føler meg superflink som ikke har testet ennå :Nikke: (I alle fall ikke siden..torsdag :P )

Det høres ut som om dere har fått øvd dere litt med lillemor, så dere vet i alle fall hva dere går til når lille spire kommer ut. For deg blir det jo sikkert noe litt annet når det er ditt eget kjøtt og blod, selv om jeg regner med du anser henne som nær familie, kanskje tilogmed en ekstradatter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spottet i det hele tatt i dag. Enten er syklusen min ute å kjøre etter pilleslutt (det jeg tenker selv i alle fall), tr er bittelitt forsinket eller jeg er *gisp* gravid. Klarer ikke engang tenke den siste tanken der som et reelt alternativ. Det er jo min første pp! Likevel har jo alt av symptomer vært ute å kjøre, så man vet jo aldri :P

Hmm, teste i morgen tidlig eller ei? Føker det er veldig tidlig, og med de seneste beregningene mine er fredag ikm. Kan være feil, da.. Vente med test til lørdags morgen, kanskje? Klarer jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke noen spotting. Tenker at i morgen skulle det ha vært full pupp med tr, men da burde jeg ha spottet i alle fall i går. Har lyst til å teste i morgen tidlig, men livredd for å jinxe det hele! Er jo mest sannsynlig bare fordi jeg har sluttet på pillen at ting ikke går helt etter normaø syklus.. eller? Tror jeg tester i morgen tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Er jo superspennende når man bare går og venter på at noe skal skje! Føler meg superflink som ikke har testet ennå :Nikke: (I alle fall ikke siden..torsdag :P )

Det høres ut som om dere har fått øvd dere litt med lillemor, så dere vet i alle fall hva dere går til når lille spire kommer ut. For deg blir det jo sikkert noe litt annet når det er ditt eget kjøtt og blod, selv om jeg regner med du anser henne som nær familie, kanskje tilogmed en ekstradatter? :)

Ja. Jeg har et par søsken som har barn også, så jeg er godt vant med barn helt fra nyfødtalder :) Vi gleder oss masse!! :) Håper den sitter denne måneden her!

Ja, har kjent henne hele livet, så hun er bonusjenta mi :hjertesmil::hjertesmil: verdens nydeligste, prikk lik sin far :hjerte:

Fremdeles ikke noen spotting. Tenker at i morgen skulle det ha vært full pupp med tr, men da burde jeg ha spottet i alle fall i går. Har lyst til å teste i morgen tidlig, men livredd for å jinxe det hele! Er jo mest sannsynlig bare fordi jeg har sluttet på pillen at ting ikke går helt etter normaø syklus.. eller? Tror jeg tester i morgen tidlig :P

TEST I MORGEN TIDLIG :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet nå. Kritthvitt resultat. Tok en el-test etter det, bare for moro skyld. Den var svakt positiv. Begynner jeg å få el igjen? Hadde jo el tidligere denne mnd, bevist med en positiv test etterfulgt av negativ :/ Skjønner ingenting. Får sjekke el igjen i morgen. Er jo første periode etter pilleslutt, så mye rart kan skje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket igjen i går morges, blendahvitt da også. Fremdeles ingen tegn til TR. Ifølge egne beregninger for normal syklus skulle jeg ha fått TR 19.02 (onsdag), men foreløpig har jeg ikke engang spottet. Og jeg er selvsagt tom for graviditetstester :P

Flere er bestilt, men det står at leveringstidspunkt blir mellom 7. mars og 4. april..! :O Burde kanskje ikke ha bestilt fra Kina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh spennende :popcorn:

Ha ha, nei du må jo bestille fra England, det går litt raskere. Her for eksempel :)
Positiv test i dag 12dpo :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye!!! :-D Det er fantastisk! Får bestille fra "din" leverandør neste gang, det bringer visst lykke ;) Du må drysse litt babystøv her, da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :-D Det er fantastisk! Får bestille fra "din" leverandør neste gang, det bringer visst lykke ;) Du må drysse litt babystøv her, da! :P

Drysser masse masse masse :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingenting i syne mtp TR. I morgen er det en uke siden IKM. Går bare og venter på TR ettersom jeg fikk to negative tester på dagen for IKM og dagen etter. Samtidig så skulle jeg ønske at de testene jeg bestilte fra ebay hadde vært framme alt, så jeg kunne testet enda en gang :P Regner med at det bare er fordi jeg sluttet på p-piller, men det er første gangen noensinne at kroppen har vært sånn i et pilleopphold.

De ømme brystene forsvant for noen dager siden, kanskje så lenge siden som IKM. Nå er de tilbake til normalen omtrent. Ingen andre tegn på verken graviditet eller TR annet enn litt oppblåsthet (som jo kan være begge deler og også ingenting). Jaja, får bare komme meg i seng og anta at det bare er å vente på TR så jeg kan starte ny PP med en mer normal syklus (forhåpentligvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...