Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Har følt meg litt bedre de siste dagene, men det er litt opp og ned. Fatter bare ikke hvordan vi skal få arbeidshverdagen til å gå opp... Trenger ikke å være gravid for å bli stressa av jobben min for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har dagen blitt tilbrakt med noen timer på legevakta. Smerter i ryggen og i magen, delvis sterke kynnere og kvalme, sengeliggende i flere timer. Litt utslag på forskjellige ting, men ikke sånn at de kunne finne akkurat hva det var. Legen fant et sted i mageregionen som var ekstremt ømt, kanskje ligamenter?. Frykter spysjuka er på vei også.. Men fikk høre hjertelyd da <3 Så bra at alt var bra med den lille hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dagen blitt tilbrakt med noen timer på legevakta. Smerter i ryggen og i magen, delvis sterke kynnere og kvalme, sengeliggende i flere timer. Litt utslag på forskjellige ting, men ikke sånn at de kunne finne akkurat hva det var. Legen fant et sted i mageregionen som var ekstremt ømt, kanskje ligamenter?. Frykter spysjuka er på vei også.. Men fikk høre hjertelyd da <3 Så bra at alt var bra med den lille hvertfall.

Du får bruke resten av helgen på å slappe av masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bruke resten av helgen på å slappe av masse :klem:

Vi driver og pakker før flytting, men hittil har mannen gjort det praktiske og jeg har delegert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er heldigvis bedre i dag, men har ikke kjent noe særlig liv i dag, etter en liten rakettopptreden i magen i går. Vil se det litt an, har sovet lenge og vært i aktivitet store deler av dagen, så kan være lille er sliten etter gårdagen :P Kjente bl.a. spark utenpå magen for første gang i går.. Kjenner det fortsatt i rygg og i magen, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tenker å prøve meg på jobb i morgen, og så får vi heller se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg hjemme med dundrende hodepine igjen. Helt j******, men nå prøver jeg å se om det hjelper å ta det med ro i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Klarte å krype til jobb, og det var tydeligvis kuren jeg trengte. Hodepinen er borte! :D Feires med hmm.. kanskje en Munkholm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Klarte å krype til jobb, og det var tydeligvis kuren jeg trengte. Hodepinen er borte! :D Feires med hmm.. kanskje en Munkholm ;)

Så godt å høre! Får håpe det holder seg bra videre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra? :)

Akkurat nå ligger jeg utslått på sofaen, har pakket og driver nå og vasker og støvsuger, siste flyttelasset går i ettermiddag og snart sitter jeg i nytt hus :) Var hos manuell terapeut i går, og de knakk opp nakkeledd som de mente var låst. Har ikke vært plaget i dag med hodepine, men er bare veldig sliten :) Mini er ikke veldig aktiv akkurat nå, men tar seg nok opp utover dagen :)

Håper alt er bra med deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ligger jeg utslått på sofaen, har pakket og driver nå og vasker og støvsuger, siste flyttelasset går i ettermiddag og snart sitter jeg i nytt hus :) Var hos manuell terapeut i går, og de knakk opp nakkeledd som de mente var låst. Har ikke vært plaget i dag med hodepine, men er bare veldig sliten :) Mini er ikke veldig aktiv akkurat nå, men tar seg nok opp utover dagen :)

Håper alt er bra med deg og!

Godt å høre! Tar en dag av gangen som gravid har jeg lært! :) vi har arbeidshelg med oppussing og jeg får ikke gjort noe av de tingene jeg ønsker fordi kroppen ikke orker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg visst ikke vært før, men vil gjerne følge deg! :)

Gratulerer med halvveis! :hjerte:

Takk for det :) Deilig å være halvveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UOL og der var det (som jeg allerede visste) en liten gutt som ventet! Alt var bra, men han var litt trøtt og sprellet ikke så voldsomt når vi var der :) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor nevnte på UOL at jeg hverken kan få føde på ordinær fødestue og ikke får lov til å gå til overtid pga. en litt tøff fødsel og mistenkt svangerskapsforgiftning sist gang. Jeg vil virkelig ikke bli satt i gang, kommer til å kjempe så hardt i mot! Og ønsker å føde så naturlig som mulig, så fram det ikke er medisinske grunner til det. Men er redd det ikke kommer til å bli sånn :/ Tok mange uker å komme seg etter forrige fødsel og var nesten ikke på bena da mannens permisjon gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jordmor nevnte på UOL at jeg hverken kan få føde på ordinær fødestue og ikke får lov til å gå til overtid pga. en litt tøff fødsel og mistenkt svangerskapsforgiftning sist gang. Jeg vil virkelig ikke bli satt i gang, kommer til å kjempe så hardt i mot! Og ønsker å føde så naturlig som mulig, så fram det ikke er medisinske grunner til det. Men er redd det ikke kommer til å bli sånn :/ Tok mange uker å komme seg etter forrige fødsel og var nesten ikke på bena da mannens permisjon gikk ut.

Får håpe ting går som de skal denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. Flytting er overstått, vi har begynt å få opp en del møbler så nå er det egentlig bare å pakke ut det siste. Lille har begynt med julekalender og synes det er stas, men gjemmer gavene et sted jeg ikke vet hvor :/ Fikk nakken knekt opp av en manuell terapeut for noen uker siden og har ikke fått trent siden.. Men har løftet masse kasser og et utslitt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne uka har heldigvis vært bra. Ikke slitt med hodepine eller andre plager, helt fantastisk rett og slett! Håper bare det holder. Skal på behandling i morgen, men kommer nok til å trenge mindre i etterkant om dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...