Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage


Ninnin86

Anbefalte innlegg

:strix: Ninnin!! :hjerte: Gratulerer med spire i magen din!

Tenk at sist gang jeg skrev til deg var for ETT ÅR siden! :fnise: Ikke at jeg har vært så aktiv sjøl, assa, men du kommer iallfall med stoooore nyheter - dette blir moro å følge med på!

Fortell hvordan mannen tok nyheten, da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Ninnin!! :hjerte: Gratulerer med spire i magen din!

Tenk at sist gang jeg skrev til deg var for ETT ÅR siden! :fnise: Ikke at jeg har vært så aktiv sjøl, assa, men du kommer iallfall med stoooore nyheter - dette blir moro å følge med på!

Fortell hvordan mannen tok nyheten, da :popcorn:

Sååååå kos å se deg her inne igjen!! Og gratulerer med en liten spire :hoppendeglad:

Gratulerer så mye ninnin ❤

Sååå koselig å se dere alle tre!! :)

Det ble stor glede da nyheten ble fortalt! Gleder oss veldig! Synes det er så koselig å lese i dagboken fra sist jeg var gravid, så får nesten skrive nå også :rodmer:

Hvordan er det med dere da, jenter??

-----------------------------------------------------------------

3+4

"Gravid 1-2" på CB-digital i dag, så da er det vel ingen tvil :) Ømme pupper, tendenser til kvalm/svimmel og voldsomt trøtt, men i ekstase, så ikke skremt av symptomene enda ;) Er generelt mye roligere nå enn jeg var sist! Har den kvalmen fra forrige gang i minnet enda, men krysser fingrene for at det ikke blir så ille denne gangen :tommelopp:

E begynte i ny barnehage på mandag, og det går veldig bra. Sliten i kveld, ville gå og finne senga selv klokken 18:20 :fnise: "Natta, mamma" sa han da jeg gikk ut :rodme: Herlig! Da blir det litt tid utover kvelden! Mye som skal fikses nå før vi flytter IGJEN! Siste gang nå! Og flytter ikke så langt denne gangen, bare 2 km! Fikk begynt å legge gulv på E sitt soverom i dag. Jeg monterte skapene hans og malte 2. strøk på listene :) Snaaaaart innflytningsklare!!

Må vel pusse opp barnerom også da :lur::hoppendeglad:

Klem fra Ninnin :gravid:

Dagens ord fra babyverden:

MORKAKEN FORMES: Morkaken dannes i samarbeid mellom det ytre cellelaget fra det befruktede egget og morens celler. Du og barnet danner denne sammen og den har to sider, en med ditt blod, og en med barnets blod. Det er aldri kontakt, men næringsstoffer kan gå over i barnets blod fordi blodårene ligger så nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med flytting da :jepp: Vi skal flytte selv om rundt et år, har kjøpt oss inn i et nytt prosjekt så oppgraderer fra rekkehus til tomannsbolig. Ca like stort, faktisk bittelitt mindre, men bare to etasjer og mye bedre plass. Og så er det flere andre barn på lillemanns alder. Foreløpig er det tre andre som er født i år :)

Her går det veldig fint. Junior er blitt fem måneder og vokser og utvikler seg masse. Gøy å se hvor mye som skjer hver måned. Ellers har vi kost oss masse i sommer, og alle tre synes det var kjedelig når mannen begynte på jobb igjen etter tre uker. Men vi skal to uker til Mallorca om en måned, blr godt med littkvalitetstid før mannen begynner med mye jobbreiser i høst ( :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med flytting da :jepp: Vi skal flytte selv om rundt et år, har kjøpt oss inn i et nytt prosjekt så oppgraderer fra rekkehus til tomannsbolig. Ca like stort, faktisk bittelitt mindre, men bare to etasjer og mye bedre plass. Og så er det flere andre barn på lillemanns alder. Foreløpig er det tre andre som er født i år :)

Her går det veldig fint. Junior er blitt fem måneder og vokser og utvikler seg masse. Gøy å se hvor mye som skjer hver måned. Ellers har vi kost oss masse i sommer, og alle tre synes det var kjedelig når mannen begynte på jobb igjen etter tre uker. Men vi skal to uker til Mallorca om en måned, blr godt med littkvalitetstid før mannen begynner med mye jobbreiser i høst ( :( )

Oi, så moro med nytt hus! :) Gratulerer! Spennende med nye prosjekter. Godt å få to plan, sikkert! Grunnflaten blir jo stor og god, da, tenker jeg :) Supert med lekekompiser til Junior! 5 mnd, ja! Tiden flyr :) Så kjedelig at han må reise så mye da :( Er det langvarig? Her blir jeg en slags gressenke også, for mannen min er borte stort sett alle ukedager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro med nytt hus! :) Gratulerer! Spennende med nye prosjekter. Godt å få to plan, sikkert! Grunnflaten blir jo stor og god, da, tenker jeg :) Supert med lekekompiser til Junior! 5 mnd, ja! Tiden flyr :) Så kjedelig at han må reise så mye da :( Er det langvarig? Her blir jeg en slags gressenke også, for mannen min er borte stort sett alle ukedager....

Det er én tur som er på litt over en uke, og en som er på rett under en uke. Og så er det vel et par andre småturer i tillegg. Typisk at det er mest reising det året vi får barn, han var på to småturer før sommeren også. Mannen studerer fortsatt eller? Må være kjedelig å være så mye alene, men man venner seg kanskje til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én tur som er på litt over en uke, og en som er på rett under en uke. Og så er det vel et par andre småturer i tillegg. Typisk at det er mest reising det året vi får barn, han var på to småturer før sommeren også. Mannen studerer fortsatt eller? Må være kjedelig å være så mye alene, men man venner seg kanskje til det?

Mannen min studerer ja, men til nå har jeg ikke vært så mye alene :) Er nå sisteåret han blir endel borte, men det skal gå bra!

-----------------------------------------------------

Liten blødning og negativ cb-digital i ettermiddag. Kun svak strek på Doc Morris, så dette ligner veldig på en kjemisk graviditet :sukk: Jaja, skal ta den siste doc morris-testen min i morgen tidlig, men tipper den er svak/borte også....

Trist, men sånn kan det vel gå :sukk:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var synd :( Men glad det skjedde nå og ikke om noen uker! Så da er det bare å prøve igjen! Satser på junibarn :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Hei igjen, alle sammen! I'm back!! :hoppendeglad:

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ta opp igjen tråden her på forumet, da jeg har begynt å skrive i en annen bok, meeeeen når tiden er inne for å skrive (dvs. på kveldstid) er jeg så trøtt at jeg ikke orker... Så derfor skriver jeg her, så er det lettere å gjøre det når som helst på dagen! Bare avhengig av internett :)

Så, her er nyheten:

Jeg er i dag 18+1 uke på vei og venter en liten skatt i august :gravid: Kan ikke si annet enn at vi alle gleder oss stort til å få en liten baby i hus, inkludert sønnen på snart 2,5 år! :) Han går rundt og gleder seg til å bli storebror, selv om han nok ikke helt skjønner hva det betyr :fnise:

Formen er MYE bedre enn forrige gang! Jeg kastet opp daglig til ca uke 16, men nå er jeg stort sett helt fin :) Jeg sliter dog en del med at jeg er veldig trøtt :sleeping: Det går ikke lang tid fra guttungen legger seg på kvelden til jeg ligger og snorker på sofaen... Heldigvis legger han seg uten problemer ca klokken 19, og da kan jeg tillate meg å være trøtt etter det ;) Mannen min driver fortsatt og studerer, så han er ukependler.. Jeg er derfor i praksis alenemor mandag til fredag, men unntak av de dagene mannen min har fridager midt i uken. Da kommer han som oftest hjem :) Det hjelper VELDIG!

Ellers skal jeg på UL torsdag 26.03, og gleder meg veldig til det! Var på tidlig UL dag jeg var nesten 12 uker på vei og så at alt stod bra til! Håper det fortsatt er sånn. Håper jo selvfølgelig at de kan se kjønnet også :rodme:

Har kjent antydning til liv, men bare så vidt!

Hyggelig å være tilbake, folkens!! Håper dere stikker innom hvis dere får mulighet :velkommen::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny baby på vei :) har du noen følelse om det er jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med ny baby på vei :) har du noen følelse om det er jente eller gutt?

Tusen takk for det 😊 Jeg har nok en følelse av at det blir en gutt til, selv om både form og mage er annerledes enn sist 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Ninnin! :strix: Gratulerer!

Så deilig å være i bedre form, da! Husker den trøttheten, ja - den kan være slitsom. Men heller det enn kvalme!

Veldig gøy å se deg igjen her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...