Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Innom og titter. :) koselig å følge med. Merkelig hvordan tiden " står stille" med stor mage, mens den flyr når baby er født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: 36 uker :strix:

Uka er snart gått og nå nærmer vi oss permisjon.. Ei lita uke igjen :)

Pakket bagen min og lillemor sin i går, hadde ganske vondt på efta/kveld både mandag og tirsdag...

Skjer nok ikke noe på lenge enda, men greit å la det stå der og være klart...

Har hatt mange, hyppige kynnere som er vonde samt murringer og menssmerter nedover lår og rumpe..

Merker at jeg trenger mer hvile nå, men er fortsatt litt for mye igjen å gjøre :sjenert: Fra og med 1 des, da er det fri og avslapning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Ja, i morgen er det en måned til terminen. Blir vel godt å bli ferdig, tenker jeg. Så herlig med ei lita tulle da :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, snart permisjon allerede. Synes det har gått fort jeg. Får satse på en uke eller to med total avslapning og så kan jo lillemor komme i midten av desember, i god tid før julaften :) Hva synes storebror om ventetiden da? Er han spent eller er det ikke helt forståelig ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med permisjon snart! Kanskje ekstra deilig å ha "fri" i desember, bare være inn og kose seg, små ordne litt osv. Syns det høres kjempefint ut! Blir spennende fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P E R M I S J O N :hjerte::rodmer::lur::nigo::bolledeig::strix:

Ooooog :strix: 37 uker :strix: og fødeklar :nigo:

Gleder meg til noen rolige dager/uker hjemme før lillemor vil komme.. Formen er ok, sliter litt med de vanlige tingene men ikke værre enn at jeg koser meg med graviditeten enn så lenge :)

Håper dere har en fin torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for permisjon! :hoppendeglad: Da er det (forhåpentligvis) ikke lenge til lillemor er her. Jeg tør tippe 11. desember :)

Hehe, time will show :) håper du kan være i nærheten.. Ikke fordi det haster, men fordi jeg kunne tenke meg å være hjemme den 23..

Bare å tippe om det er flere som føler noe dato :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13.! :nigo:

Fin dato det og :lur: skal lage en liste i morgen.. Jeg har sagt at hun er velkommen fra den 10.... Mamma'n trenger noen dager å slappe av på nå først :) om formen plutselig daler er hun selvfølgelig velkommen også før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.desember ♡

Nyt permisjonstiden og pakk fødebaggen;-) jeg fikk aldri den delen av permisjonen og rakk aldri å pakke den baggen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11.desember ♡

Nyt permisjonstiden og pakk fødebaggen;-) jeg fikk aldri den delen av permisjonen og rakk aldri å pakke den baggen ;-)

Takk :) bagene er sånn ca pakket.. Står og venter :) har ikke pakket toalettsaker osv enda da men, mener jeg ventet en stund med det sist og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) bagene er sånn ca pakket.. Står og venter :) har ikke pakket toalettsaker osv enda da men, mener jeg ventet en stund med det sist og..

Du har jo erfaring :fnise:

Nyt helgen og permisjonstiden :rodmer: Slapp godt av og sov, snart kommer våkenettene :bond::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo erfaring :fnise:

Nyt helgen og permisjonstiden :rodmer: Slapp godt av og sov, snart kommer våkenettene :bond::fnise:

Hehe :fnise: jada, har vært med på dette før, men ingen som vet om det blir på samme måten denne gangen. Husker jeg tenker mange av de samme tankene... Sist opplevde jeg ingen våkenetter så og si... :sjenert: bank i bodet :sjenert: Akkurat det håper jeg at kommer i en slags reprise.. S var verdens snilleste baby.. Selvfølgelig regner jeg ikke med at lillesøster blir noen tro kopi, men det er vel lov å ønske seg at hun kan bli litt lik?! :lur:

Fant ut i sta (by the way) min oldemor (som vi har tenkt å kalle opp lillemor etter) var født 9.12... Sjansen er vel der for at de blir født i samme måned da i allefall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste - når melder lillemor sin ankomst?

11 desember - Doh og Løvsol (passert)

12 desember - La Traviata

13 desember - Sushi

17 desember - mannen tror lillemor kommer

18 desember - menstermin

20 desember - kommende mormor tror lillemor kommer

21 desember - UL termin

23 desember - Spiremor

26 desember / 2 januar - Millimani

Ingen tippet med andre ord rett.. Lillesøster kom i rakettfart 25.12.2014 :rodmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...