Gå til innhold

Forelsket i en KG bruker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres veldig teit ut, men... Jeg er så forelska i en av brukerne her inne!

hva skal jeg gjøre? :tristbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig teit ut, men... Jeg er så forelska i en av brukerne her inne!

hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Send en PM til han eller hun :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig teit ut, men... Jeg er så forelska i en av brukerne her inne!

hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Har du møtt han/hun i virkeligheten? Eller er du bare betatt av måten vedkommende er innpå her? :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt han/hun i virkeligheten? Eller er du bare betatt av måten vedkommende er innpå her? :sjenert:

betatt av en bruker her, uten å ha sett han i virkeligheten... :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert helt annerledes i virkeligheten enn du tror. Du er betatt av en illusjon ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelska i en av jentene her inne. Litt betatt i alle fall. Så du er ikke den eneste som er litt "teit" :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I all min sensasjonslyst lurer jeg selvfølgelig aller mest på hvem dette dreier seg om (og det inkluderer jenta siste AB skriver om). :popcorn:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig teit ut, men... Jeg er så forelska i en av brukerne her inne!

hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Det skjer i hvert fald ingen ting om du ikke lar vedkommende få det mindste lille hint. Send en PM til vedkommende. Om du ikke vil være helt direkte, kan du jo i hvert fald fortelle at du er lidt fascinert av ham/hende.

Å sitte og dagdrømme kan være deilig - men det leder ikke til noe. Hvis du tror dette er seriøst fra ditt eget hjerte, må du foreta deg noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er ikke alene. Det samme skjedde meg ;)

Men som en annen AB skriver her, så er det mulig det er en illusjon du er betatt av. Det er bare en måte å finne ut det på, derfor vil jeg henge meg på de som foreslår å sende en PM til den det gjelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Det skjer i hvert fald ingen ting om du ikke lar vedkommende få det mindste lille hint. Send en PM til vedkommende. Om du ikke vil være helt direkte, kan du jo i hvert fald fortelle at du er lidt fascinert av ham/hende.

Å sitte og dagdrømme kan være deilig - men det leder ikke til noe. Hvis du tror dette er seriøst fra ditt eget hjerte, må du foreta deg noe.

Jeg tror TS er forelska i måten den personen skriver på, akkurat som jeg, er forelska i innleggene til Giacomo_P, men ikke han personlig, for jeg vet jo ikke hvem han er.

Send vedkommende PM, men ikke ha for høye forhåpninger... Det er ikke ofte denne "forelskelsen" varer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Jeg tror TS er forelska i måten den personen skriver på, akkurat som jeg, er forelska i innleggene til Giacomo_P, men ikke han personlig, for jeg vet jo ikke hvem han er.

Send vedkommende PM, men ikke ha for høye forhåpninger... Det er ikke ofte denne "forelskelsen" varer.

Hvem er ikke forelsket i Giacomo, vi drikker Absint sammen og flyr på skyer. :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel, om du vil at noe skal få mulighet til å skje, så må du nesten ta det første steget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror TS er forelska i måten den personen skriver på, akkurat som jeg, er forelska i innleggene til Giacomo_P, men ikke han personlig, for jeg vet jo ikke hvem han er.

Send vedkommende PM, men ikke ha for høye forhåpninger... Det er ikke ofte denne "forelskelsen" varer.

Hvem er ikke forelsket i Giacomo, vi drikker Absint sammen og flyr på skyer. :hjerte:

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Nå må dere holde opp, da! Jeg er virkelig ikke så veldig speciell. Mere i retning av sær, tror jeg. Jeg liker din fornuftige indstilling, Purelove! Det er lett å skabe seg et indtrykk av folk på et forum - et indtrykk som kanskje bliver avkreftet hvis man treffes i det virkelige liv.

Jeg har også vært lidt mo i knærne av enkelte her inde. Men jeg erkjender at det neppe er realisme i denslags, og jeg er ikke her for å finde noen partner.

Jeg kan allikevel ikke dy meg for å postulere at Purelove nok har større chanser end deg, Carnage (var jeg mannediskriminerende nå???)

Dog er en smule absinth slett ikke å forakte i denne verdens jammerdal!

Og forøvrig:

JEG er ikke forelsket i Giacomo!

Endret av Giacomo_P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt forelska i Cosette. Ikke si det til noen :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Nå må dere holde opp, da! Jeg er virkelig ikke så veldig speciell. Mere i retning av sær, tror jeg. Jeg liker din fornuftige indstilling, Purelove! Det er lett å skabe seg et indtrykk av folk på et forum - et indtrykk som kanskje bliver avkreftet hvis man treffes i det virkelige liv.

Jeg har også vært lidt mo i knærne av enkelte her inde. Men jeg erkjender at det neppe er realisme i denslags, og jeg er ikke her for å finde noen partner.

Jeg kan allikevel ikke dy meg for å postulere at Purelove nok har større chanser end deg, Carnage (var jeg mannediskriminerende nå???)

Dog er en smule absinth slett ikke å forakte i denne verdens jammerdal!

Og forøvrig:

JEG er ikke forelsket i Giacomo!

Giacomo jeg liger det at du prater dæææænsk. Eller er det dansk? Vet ikke jeg.Men det er sjarmerende. Jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å angre om du velger å ta en øl med meg :) Hva sier du ? I'm waiting for you my love.

GOD 17 mai alle romeoer og julier. Skal lalle nå. :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Giacomo jeg liger det at du prater dæææænsk. Eller er det dansk? Vet ikke jeg.Men det er sjarmerende. Jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å angre om du velger å ta en øl med meg :) Hva sier du ? I'm waiting for you my love.

GOD 17 mai alle romeoer og julier. Skal lalle nå. :natti:

En øl med deg - eller kanskje heller en flaske med Laurent-Perrier - hadde sikkert vært en skjellsettende opplevelse - men jeg tror ikke jeg våger å møde KG'ere udenfor forumet. Dessuden vil jeg ikke skuffe dine forventninger med min lugubre fremtoning. Men jeg er smigret langt opp i hårrøttene!

Nu er det vel på tide å vende nesen tilbake til trådens tema! 17. mai er en fin dag for å sende en flirtende PM. Synes du ikke, TS?

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Send en PM til han eller hun :)

Har du møtt han/hun i virkeligheten? Eller er du bare betatt av måten vedkommende er innpå her? :sjenert:

Ham og henne, ikke han og hun!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JosefK78

Ham og henne, ikke han og hun!

Ingen blir foralska i deg om du retter på gramatikken deres

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...