Gå til innhold

Anbefalinger til ny mobil..


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Hei,
Skal bestille ny tlf, og lurer på om dere her på KG kan komme med noen anbefalinger?
Har hatt iphone tidligere, som jeg var fornøyd med, men ville prøve noe nytt og kjøpte Samsung Galaxy S4 Active som er helt OK, men har gått dunken nå.
Så.. hvilke har dere og er dere fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Samsung Galaxy S5 og er veldig fornøyd. Om jeg skulle kjøpt ny (som ikke skjer på en stund) ville jeg gått for den nye S6 eller Sony Xperia Z3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Samsung Galaxy S5 og er veldig fornøyd. Om jeg skulle kjøpt ny (som ikke skjer på en stund) ville jeg gått for den nye S6 eller Sony Xperia Z3.

Takk for svar :) Nye S6 ? Samsung liksom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Nye S6 ? Samsung liksom? :P

Ja, Samsung Galaxy S6 som kommer nå i april :) Kommer også i Edge-variant, men det er ikke jeg så interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Samsung Galaxy S6 som kommer nå i april :) Kommer også i Edge-variant, men det er ikke jeg så interessert i.

Den er jo svindyr?

Anonymous poster hash: 25663...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke? S6´en? :)

Ja! Den var helt insane dyr..

Anonymous poster hash: 25663...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Den var helt insane dyr..

Anonymous poster hash: 25663...1f6

Oki, må sjekke litt rundtom merker jeg. Ser ikke poenget i å betale haugevis for en tlf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Z3 for ikke så altfor lenge siden. Veldig fornøyd og elsker at den tåler vann.

Liker spesielt hvor lenge batteriet varer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo svindyr?

Anonymous poster hash: 25663...1f6

Den har da samme pris som andre nylanserte toppmodeller. Såvidt jeg kan se koster den det samme som iPhone 6 16gb, som både har vært ute en stund (i teknologiverdenen, i hvert fall...) og har halvparten så mye lagringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Samsung Galaxy S5. Sier en ting: Beste mobilen jeg noen gang har hatt :). Så kan på det sterkeste anbefale den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...