Gå til innhold

Hvordan gjøre klar kjøleskap som skal selges?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, emnet sier egentlig sitt. Men jeg lurer på hvordan og hva jeg bør gjøre for å få klar kjøleskapet før jeg selger den? Den har fryser også..

Tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: a4eec...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tømmer det for alt innhold og kobler fra strømmen, iser det av, vasker det innvendig og utvendig med litt oppvaskmiddel, når all frost og is har forlatt skapet, og tar bilde av skapet og legger det ut for salg.

Kan noe være glemt?

Anonymous poster hash: 6c21f...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tømmer det for alt innhold og kobler fra strømmen, iser det av, vasker det innvendig og utvendig med litt oppvaskmiddel, når all frost og is har forlatt skapet, og tar bilde av skapet og legger det ut for salg.

Kan noe være glemt?

Anonymous poster hash: 6c21f...e35

Okei, skjønner. Men vet du hvor lang tid sånn ca det vil ta før all isen smelter?

Anonymous poster hash: a4eec...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønner. Men vet du hvor lang tid sånn ca det vil ta før all isen smelter?

Anonymous poster hash: a4eec...e04

Prøv og du vil finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gjennomsnitt ca tolv til tjuefire timer, alt ettersom hvor kaldt skapet var da kontakten ble tatt ut, hvor mye is det var i det, og hvor stort det er.

Godt forslag; legg en bråte gamle håndklær i bunnen av kjøleskapet når du trekker ut kontakten og la døra enten stå på gløtt eller vid åpen alt ettersom hvor god plass du har. Bytt håndklær etter behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...