Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står på Kinguin at jeg ikke får koden før 2.april :sur:

HVA!? Jeg har vært innstilt i over en uke nå på at jeg får den nå klokken 00.00 :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA!? Jeg har vært innstilt i over en uke nå på at jeg får den nå klokken 00.00 :grine:

Er jo en grunn for at det er nedtelling på origin da? som går ut om 6 minutter :)

Krysser fingrene!

Finner det ut om 6 min :) Men får jo ikke lastet ned til Origin før jeg får koden fra Kinguin, så hjelper ikke om Origin åpner for nedlasting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt spill driver å laster ned nå :danse::danse:

Mitt og! *gjeeesp* jeg er trøtt og har en 3 åring som våkner klokken 6 i morgen :fnise: Men jeg måå bare prøve litt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laster ned her og :danse: men var nesten ferdig nedlastet i sted, så begynte den å laste ned på nytt?!? Så må vente enda lenger :vetikke: står 30 min nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med support på Kinguin, må vente til 2.april da de holder seg til amerikansk dato.

Nesten så jeg er fristet til å avlyse påskeferien, bli "syk" eller noe :fnise:

Kos dere masse med spillet, og post gjerne om hva dere synes!

Endret av Poppie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med support på Kinguin, må vente til 2.april da de holder seg til amerikansk dato.

Nesten så jeg er fristet til å avlyse påskeferien, bli "syk" eller noe :fnise:

Kos dere masse med spillet, og post gjerne om hva dere synes!

Så kjedelig da :/ Ja, skjønner det frister :fnise: er glad jeg ikke har planer før til helgen, og mannen er bortreist :fnise: så får jeg spilt sims i ro og fred! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oii, bra jeg leste her!! :) Var sikker på at det kom den 2. jeg!

Laster ned nå! Heldigvis er nettet her såpass kjapt at det kun tar rundt 5-10 minutter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt å se dere glede dere så til sims 4, og like å spille det så godt - Enda dere gjerne har familie, er 10 år eldre enn meg også videre :D



Anonymous poster hash: ed70d...822
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp beskjeden: "The sims 4 har sluttet å virke" også måtte jeg lukke programmet.. Dette har aldri kommet opp før, men etter jeg kjøpte denne utvidelsespakken så kom den nesten med engang.. Dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Nå går jeg og legger meg etter over tre timer med Sims! :fnise: Får fortsette med forskersimmen min i morra.

Er fornøyd så langt, bortsett fra at jeg synes det er litt kjedelig med så få tomter. Synes kanskje Magnolia Promenade burde hatt flere tomter å bruke. Men ellers ser det bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg og legger meg etter over tre timer med Sims! :fnise: Får fortsette med forskersimmen min i morra.

Er fornøyd så langt, bortsett fra at jeg synes det er litt kjedelig med så få tomter. Synes kanskje Magnolia Promenade burde hatt flere tomter å bruke. Men ellers ser det bra ut.

Jeg forstår ikke helt det med at det alltid er så få tomter. Må si at dem har gjort en bra jobb med å lage et fint nytt nabolag og at det er fine detaljer og områder rundt tomtene, men ville heller hatt et par til tomter. Det finnes jo plass til det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke starte butikk i eget hus? Fikk ordnet et eget rom i huset jeg tenkte å selge malerier, men det går ikke?

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker utvidelses pakken! :) Har til nå bare fått prøvd meg litt på legeyrket, men er veldig fornøyd så langt. Liker også at man kan velge om man vil bli med eller ikke! Men stort minus er lasteskjermen, til og fra jobb..
Gleder meg til å forske videre i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...