Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Fra Rema 1000:

Enten så har æ blitt blaut med åran, eller så har dåkker et parti med feilprodusert innhold a den hær typen tacokrydder i butikkan dåkkers. La mæ presiser at æ har vært ihugga tacomann sia æ bei kvitt den påtvunga hockeysveisen æ hadd på tidlig 90 tallet og fredagstacoen har vært en tradisjon i mange år i voksen alder.

Æ og kjærringa mi lå på sofaen å glana på tv for et par uke sia, da det dukka opp en "tacotest". Testpanelet bestod a 4 mannfolk som sku gi oss andre ei solid pekepinne på ka som smaka best!

Etter mye knasing og momsing, kom dem entydig fram tell at Rema 1000 sin tex Mex va den beste. Go smak, ikke for sterk og billig.

Ungan rigga sæ klar igår ettermiddag og kappa grønnsaker ita helvete, raspa ost og venta spent på at æ sku bi ferdig med kjøttdeigen.

Dem satt å trippa rundt bordet da æ kom bæranes med kaserollen full a nystekt tacokjøttdeig. Æ klaska rømmen på læfsa, smekka på alt dem vil ha og klaska på ei god klype med kjøttdeig på før æ brætta jævelskapet etter beste evne.

Resultatet igår : Minstemannen på 4 år begynt å skrik fordi den va for sterk mens dattera mi på 6 hosta og harka og va nødt te å sjøll heile ansiktet og ta på lypsyl for at leppen hold på å brenn opp. Nu snakka æ om onga som e så gla i taco at dem te vanlig spis 2-3 forvokste læfse HVER!

Sjøl hadd æ store problem med å hold væskebalansen min ajour. Æ satt å tygd og slafsa mens æ iherdig satt med kjøkkenpapir limt fast i panna så æ ikke sku drøpp saltvann ned på maten.
Vi voksne trompa i oss førr vi va sulten, men ongan klart ikke å spis d...å d si litt når dem har spist taco sia dem va 2 år gammel.
Æ mått gå resten a kvelden å pass på at æ ikke rapa, førr den osen som kom da va nok te æ ta drepen på alt elektrisk i huset.

Resultat i natt og idag : Ongan går rundt å fis så d buldra i alle væggan, æ har halsbrann for andre gang i mitt 34 år gamle liv og æ går rund å smågulpa Tex Mex når æ prata. Badet lukta som om nån har åpna en 2 kubikks fettutskiller fra ett a byens mindre lovlydige kebabsjappe.

Simringen gløda og hadd uten tvil hatt det mye bedre med tigerbalsam akkurat nu.

Æ har ingen tru på at det e sånn d ska vær, så det partiet vi fikk i oss igår, har fått en trippel dose med nåkka som send signala fra hjernebarken tell tarmen om å smekk ut ei t-skje bløtt i hver metanutslæpp di neste 24 timan.

Vi e ikke fornøyd, vess det ikke kom klart nok fram!

Med hilsen

En pappa som må te Coopen å invester hælgebudsjettet sitt på lambipapir og potetmel

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^ hahahahahhaha HVA SKAL REMA SVARE til dette???

De har svart, og sagt det er noe galt med partiet denne familien kjøpte av. Ser at flere har klagd på styrken på tacomixen, så blir mange som får gaver fra Rema fremover!

Jeg flira så jeg skreik, selv om jeg ikke er veldig stødig i trøndersk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har svart, og sagt det er noe galt med partiet denne familien kjøpte av. Ser at flere har klagd på styrken på tacomixen, så blir mange som får gaver fra Rema fremover!

Jeg flira så jeg skreik, selv om jeg ikke er veldig stødig i trøndersk :fnise:

Hahahaha takk for at du delte denne, måtte inn på rema sine sider for å lese hele greia. Rema skal visst endre hele oppskriften på dette tacokrydderet nå. De har fått utallige klager på siden sin... Hahahaha, jeg ler!

Anonymous poster hash: e201f...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har svart, og sagt det er noe galt med partiet denne familien kjøpte av. Ser at flere har klagd på styrken på tacomixen, så blir mange som får gaver fra Rema fremover!

Jeg flira så jeg skreik, selv om jeg ikke er veldig stødig i trøndersk :fnise:

Er rimelig sikker på at det der er en nordlending som har skrevet :D

Nordlendinger<3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en nordlending som skrev til Rema 1000 ja :)

Det var ikke noe direkte feil med partiet han hadde kjøpt av, utover at Rema hadde endret oppskriften på krydderet og feilvurdert smaksløkene til folket. De skal visst endre på det igjen etter alle klagene på facebook ;)

Jeg gikk faktisk inn hit for å dele dette innlegget men så at Poppie var før meg.



Anonymous poster hash: 85fdc...1ce
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok en nordlending som skrev til Rema 1000 ja :)

Det var ikke noe direkte feil med partiet han hadde kjøpt av, utover at Rema hadde endret oppskriften på krydderet og feilvurdert smaksløkene til folket. De skal visst endre på det igjen etter alle klagene på facebook ;)

Jeg gikk faktisk inn hit for å dele dette innlegget men så at Poppie var før meg.

Anonymous poster hash: 85fdc...1ce

Beklager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ;)

Hehe, ja jeg ble skikkelig lei meg! :fnise:

Anonymous poster hash: 85fdc...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi den statusen har fått 6339 likes 897kommentarer og delt 2380 ganger :P

btw mannen var fra tromsø :P

Endret av #Sunrise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Telenor sine sider:

Hei! Er ikke telnorkunde eller noe(vurderer å bli det!) men har dere tengt på å lage ostepop med sjokoladetrekk på!? Har tatt det opp med @nidar men ikke noen særlig respons! Fortsatt god helg!

... Jaha.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Telenor sine sider:

Hei! Er ikke telnorkunde eller noe(vurderer å bli det!) men har dere tengt på å lage ostepop med sjokoladetrekk på!? Har tatt det opp med @nidar men ikke noen særlig respons! Fortsatt god helg!

... Jaha.

Jeg er ganske sikker på at Telenor ikke har tenkt så mye over det nei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske sikker på at Telenor ikke har tenkt så mye over det nei.

Svaret til Telenor... :P

Dette er nok ikke noe vi hos Telenor sin facebookside har dekning eller mandat til å sette igang, men jeg skal ta med dette på avdelingsmøtet vårt senere! Sier ifra dersom jeg får signaler på at dette er noe vi ønsker å investere i :)

Tipser om mulighet for import fra utland.

http://i.imgur.com/m3Zp6NQ.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi den statusen har fått 6339 likes 897kommentarer og delt 2380 ganger :P

btw mannen var fra tromsø :P

Rettelse: Er fra Fauske (utenfor Bodø), bor i Tromsø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Rema 1000:

Enten så har æ blitt blaut med åran, eller så har dåkker et parti med feilprodusert innhold a den hær typen tacokrydder i butikkan dåkkers. La mæ presiser at æ har vært ihugga tacomann sia æ bei kvitt den påtvunga hockeysveisen æ hadd på tidlig 90 tallet og fredagstacoen har vært en tradisjon i mange år i voksen alder.

Æ og kjærringa mi lå på sofaen å glana på tv for et par uke sia, da det dukka opp en "tacotest". Testpanelet bestod a 4 mannfolk som sku gi oss andre ei solid pekepinne på ka som smaka best!

Etter mye knasing og momsing, kom dem entydig fram tell at Rema 1000 sin tex Mex va den beste. Go smak, ikke for sterk og billig.

Ungan rigga sæ klar igår ettermiddag og kappa grønnsaker ita helvete, raspa ost og venta spent på at æ sku bi ferdig med kjøttdeigen.

Dem satt å trippa rundt bordet da æ kom bæranes med kaserollen full a nystekt tacokjøttdeig. Æ klaska rømmen på læfsa, smekka på alt dem vil ha og klaska på ei god klype med kjøttdeig på før æ brætta jævelskapet etter beste evne.

Resultatet igår : Minstemannen på 4 år begynt å skrik fordi den va for sterk mens dattera mi på 6 hosta og harka og va nødt te å sjøll heile ansiktet og ta på lypsyl for at leppen hold på å brenn opp. Nu snakka æ om onga som e så gla i taco at dem te vanlig spis 2-3 forvokste læfse HVER!

Sjøl hadd æ store problem med å hold væskebalansen min ajour. Æ satt å tygd og slafsa mens æ iherdig satt med kjøkkenpapir limt fast i panna så æ ikke sku drøpp saltvann ned på maten.

Vi voksne trompa i oss førr vi va sulten, men ongan klart ikke å spis d...å d si litt når dem har spist taco sia dem va 2 år gammel.

Æ mått gå resten a kvelden å pass på at æ ikke rapa, førr den osen som kom da va nok te æ ta drepen på alt elektrisk i huset.

Resultat i natt og idag : Ongan går rundt å fis så d buldra i alle væggan, æ har halsbrann for andre gang i mitt 34 år gamle liv og æ går rund å smågulpa Tex Mex når æ prata. Badet lukta som om nån har åpna en 2 kubikks fettutskiller fra ett a byens mindre lovlydige kebabsjappe.

Simringen gløda og hadd uten tvil hatt det mye bedre med tigerbalsam akkurat nu.

Æ har ingen tru på at det e sånn d ska vær, så det partiet vi fikk i oss igår, har fått en trippel dose med nåkka som send signala fra hjernebarken tell tarmen om å smekk ut ei t-skje bløtt i hver metanutslæpp di neste 24 timan.

Vi e ikke fornøyd, vess det ikke kom klart nok fram!

Med hilsen

En pappa som må te Coopen å invester hælgebudsjettet sitt på lambipapir og potetmel

Hahahaha! Ingenting kan toppe dette :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deler av en kommentar på en post fra Juristforbundet:

Advokatforeningen er den farligeste bande i Norge som lever av kriminalitet. Det reiret bør vingestekkes, nebb og klør bør kappes og ormeeggene deres knuses...

:overrasket:

edit:

en kommentar til fra samme fyren (om en post som handler om at dommere mottar trusler):

Norske dommerer utviser en systematisk og institusjonaliser ringeakt for det norske folket. Hva hadde disse alkoholiserte parasittene ventet seg? Å bli folkehelter?

Endret av melly666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"En snodig syrlig lukt på entrecote kjøttet fra Nordfjord kjøpt på Rema 1000 Lørenskog idag"

Okei, flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blir så uttrolig provosert over at butikkene deres omringes av gale parkeringsselskaper som legger bot på bilen til tross for at det er gratis å stå der om man bare husker å trekke lapp. Dette er min siste Rema handel for i dag klarte parkering ved butikken deres på Brattlikollen i Oslo å gi meg 710,- i påslag på kassalappen fordi jeg glemte å trekke lapp og var inne i butikken i fem min. Nå har dere mistet meg som kunde."

Ja det er vel strengt tatt din egen feil når man glemmer det da :fnise: forstår det jo, men ærlig talt :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...