Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei på vennelisten som i skrivende stund oppdaterer statusen sin med svarene til påskelabyrinten :fnise:

Endret av Poppie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men når du rapporterer det som spam, så kommer vel bare "skjul alt fra...." som alternativ? Får FB beskjed da? Det er så dårlige rapporteringsalternativ synes jeg. Jeg valgte en annen som kom under "irriterende/hører ikke hjemme på FB", men nå når jeg fikk beskjed om at de hadde gjennomgått rapporten stod det at jeg hadde rapportert for dårlig humor. Og ingenting har skjedd. Irriterende! :P

Så folk fortsetter å spamme ned veggen.

Anonymous poster hash: 94c7d...4c4

Aner ikke, får ikke noe rapportgjennomgang. Vet ikke om det har blitt tatt hensyn til, men i mitt stille sinn liker jeg å tro det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Ikke oversharing, men såpass tragiskmorsomthysterisk at jeg nesten må poste det alikevell :skratte:

524698_649324331760940_861742918_n.jpg

Hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine beste venninner la ut detaljert rapport om den gynekologiske undersøkelsen hun hadde gjennomgått. komplett med beskrivelse av lengde, bredde og generell fasong på diverse instrumenter som ble ført langt opp i huttetua, og hvordan det hadde føltes ut, samt lydene det lagde da de ble dradd ut igjen.... For å si det slik, blir lenge til jeg spiser spagetti igjen etter den alt for grafiske beskrivelsen av hva legen hadde gjort med den dingsen som så ut som en spagettiskje...



Anonymous poster hash: c53a4...ef1
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S: *Føler seg sår* Når det er SÅ vondt å vokse øyenbrynene, lurer jeg på hva jenter som vokser bikinilinja tenker med.

R: Tapte et veddemål for noen år siden jeg og måtte ta brazilian wax mens kompisene filma.. ikke kult.

S: Må jo være verre for dere mannfolk så mye hår som dere har!

R: Hadde :/

S: Aldri vokst ut igjen? :P

R: Hadde vel gjort det om jeg hadde latt det gro ;)

Javel

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En person på lista mi har delt 25 forskjellige "vinn påskeegg - lik og del" statuser i løpet av den siste uka.... Og hun er ikke den eneste som spammer facebook med påskeegg.. Jeg blir sprø, og ønsker meg et antipåskeeggpost - filter.... :bond:

Anonymous poster hash: 9f2e5...a6d

En på min facebook la ut bilde av et påskeegg og teksten :

Lik og del...

Nei, kjøp heller ditt eget jævla påskeegg

Det kan jo funke?

Anonymous poster hash: 02db3...906

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing kanskje, men jeg kjenner jeg ble litt irritert.

Anonymous poster hash: 1056a...e19

post-37809-0-30479400-1427762588_thumb.p

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken har ikke begynt på ordentlig ennå, og jeg er allerede drittlei av bilder av snødekte landskap og blå himmel i feeden min. Noen legger ut opptil flere hver eneste dag, og det er damer 50 + som er aller verst. Jeg er også innmari lei av å se bikkjene deres på sin daglige tur, de fine skyformasjonene og sollyset på morgenen og ved solnedgang, samt det sedvanlige stettglasset, fylt med enten rødt eller hvitt, på fredagskvelden. Gah!!! :klaske:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som hver eneste kveld skriver en slik status: "God natt til mine venner og ikke venner" (og masse smileys, selvsagt) :fnise:



Anonymous poster hash: bfea8...e5a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som hver eneste kveld skriver en slik status: "God natt til mine venner og ikke venner" (og masse smileys, selvsagt) :fnise:

Anonymous poster hash: bfea8...e5a

Kjenner til ei jeg også, men hun er utviklingshemmet, så da blir det jo egentlig bare søtt :) Smilefjes og god morgen og god natt. Hun ser verden som et lite barn, er bare glad, kjenner ikke til den "virkelige" voksenverden.

Anonymous poster hash: 6523c...804

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos påskeegg. En venninne av meg har skrevet dette:

"Om du delar denne statusen og spammar ned alle vennane dine vinner du hundre påskeegg."

Tusen poeng til henne! :D



Anonymous poster hash: 35612...83d
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange som er gravide i morgen (i dag) jeg :laugh:

Jeg har tre allerede ;) Dvs egentlig fire, men hun ene vet jeg at er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har folk på vennelista som er helt syke på påskeeggdelingene.... Det toppet seg litt med ei som igår kveld delte flere fra påsken ifjor??? Hun deler sikkert ukritisk alt hun ser, men gidd å sjekk datoen i det minste da.... Det påskeegget er borte! :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har folk på vennelista som er helt syke på påskeeggdelingene.... Det toppet seg litt med ei som igår kveld delte flere fra påsken ifjor??? Hun deler sikkert ukritisk alt hun ser, men gidd å sjekk datoen i det minste da.... Det påskeegget er borte! :P

:ler:

Opplever det samme! Folk deler alt hele tiden nå om dagen, det er til å bli sprø av. Ble så lei, at jeg laget en status med bilde av et påskeegg fullt av godis med teksten: "Lik og del - nei, forresten, kjøp ditt eget j**vla påskeegg!"

Har fått dårlig med respons på den, så nå er sikkert 90% av vennelista mi sure på meg :fnise:

Anonymous poster hash: b1bfa...c19

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har folk på vennelista som er helt syke på påskeeggdelingene.... Det toppet seg litt med ei som igår kveld delte flere fra påsken ifjor??? Hun deler sikkert ukritisk alt hun ser, men gidd å sjekk datoen i det minste da.... Det påskeegget er borte! :P

Haha! 😂 Jeg har en på vennelisten som driver å deler "sjokkerende" artikler fra flere år siden. Selvfølgelig med påfølgende sjokkerte venkommentarfeltet. Altså, den artikkelen ble skrevet i 2009, har det ikke skjedd enda er faren helt sikkert over :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig lyst til å legge ut følgende status, men fant ut at den antagelig ville havnet her :fnise: :

Du vet du gleder deg til Game of Thrones-sesongstart når du drømmer at du blir pult av en dverg.

(Faens psyko graviddrømmer ass... våknet og bare tenkte WTF)

Anonymous poster hash: dfe33...99d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeeggkonkurranser = :sinnatagg::rasende:

Seriøst jeg så gjennom feeden min for noen dager siden og 34 AV fuc***s 45 innlegg var delinger av de j**la konkurransene! Jeg har ei/hadde i på facebook som delte 17 poster etter hverandre med disse konkurransene... Gleder meg til påska er over for i år på facebook og instagram... Og i forhold til at folk deler påskekonkurranser fra i fjor viser hvor desperat folk er....

Endret av Snorkfrøken_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre allerede ;) Dvs egentlig fire, men hun ene vet jeg at er gravid :)

Hos meg er det bare èn, og det er en mann :eeeh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...