Gå til innhold

Fleshlight


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om menn som går til anskaffelse av en type Fleshlight egentlig? Hva ville dere jenter/damer sagt hvis typen deres hadde en sånn?



Anonymous poster hash: d0e0d...8cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir satt ut av enkeltes holdninger her inne, så er spent på denne. Sikkert noen som klarer å lire av seg at det er motbydelig eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort meg noe som helst.

Hvorfor skulle jeg følt meg truet av et leketøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det, men ville gjerne sett ham brukt den en gang :P

Jeg har da brukt dildoer og vibratorer på jenter tidligere, så hvorfor ikke bruke den på han istedenfor å se på? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Jeg har da brukt dildoer og vibratorer på jenter tidligere, så hvorfor ikke bruke den på han istedenfor å se på? ^^

Det kunne jeg også gjort, men sambo ønsker visst ikke å prøve ut fleshlight dessverre :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jeg også gjort, men sambo ønsker visst ikke å prøve ut fleshlight dessverre :glare:

Det sier han kun pga han vil værne om deg. Jeg har aldri prøvd en slik en før, men jeg er uansett nyskjerrig. På samme måte som at jeg var nyskjerrig på hvordan anal-sex føltes ut.

Jeg hadde syntes det hadde vært "awesome" om dama plutselig hadde overrasket meg med en slik en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt jeg da men



Anonymous poster hash: 90a4f...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt jeg da men

Anonymous poster hash: 90a4f...fb9

Da regner jeg med du ikke eier en dildo selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Nå er du vel ikke ute etter å høre fra menns om har prøvd den så det skal du får slippe... men heller hva jenter/kvinner syns om gutter/menn som har en ? - Altså "menn og sexleketøy" debatten.....

Mitt inntrykk er at jenter/kvinner er positivt til gutter og sexleketøy dersom de selv bruker sexleketøy. Det er i hvert fall ikke noe creepy eller sleazy dersom en gutt har sexleketøy. Jenter som syns dette er "ekkelt " av en eller annen grunn har gjerne litt andre problemer når det kommer til sex og samliv.

Litt på siden av spørsmålet ditt så vil jeg si at det er flere andre gode og bedre alternativer til sexleketøy for menn enn fleshlight. Spør om du vil ha anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot sexleketøy, men i vårt forhold har vi liksom bare aldri brukt det, så jeg hadde nok hevet et øyebryn om han kom hjem med en fleshlight. Jeg kan ikke se for meg at han er "typen" til det heller, har inntrykk av at han koser seg ed bare oss to i senga. :ler:

Jeg har heller ikke sexleketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...