Gå til innhold

Jeg squirtet for første gang i mitt liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen hadde jeg sex, men det var når jeg ble fingret jeg squirtet. Dette har aldri skjedd før, og jeg fikk HELT sjokk. Sengen var kjempevåt etterpå, det var ganske vilt egentlig. :P Jeg kjente ikke at det skjedde engang. Først ble jeg livredd for at jeg hadde tisset på meg, for jeg måtte egentlig litt på do. Men jeg luktet på det, og det var definitivt ikke urin. Luktet ingenting.

Når man squirter, kommer man? Eller henger ikke dette sammen? Det var godt, men det føltes ikke ut som om jeg kom. Jeg har aldri fått vaginalorgasme, men jeg nyter alle mulige former for sex likevel. Kanskje jeg er på rett vei mot vaginalorgasme. :P

Flere her som har opplevd dette eller som opplever dette regelmessig? Det er sikkert ingen stor ting, men jeg ble utrolig overrasket og var i sjokk etterpå. :fnise:



Anonymous poster hash: b6391...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også opplevd ved fingering. Spesielt også sammen med klitoris stimulering for eksempel med en vibrator. Sykt godt, men kan bli intenst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dette rett som det er. Kan skje flere ganger etter hverandre. Da ved fingring, skjer aldri ellers. Det er godt, men jeg klarer ikke helt å slappe av, for jeg er redd for å tisse på meg. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke tissing, så dere må for all del bare nyyyyte det :)

Selv elsker jeg damer som spruter, men det er jo ikke alltid det skjer. Kommer vel an på setting/kåthet tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...