Gå til innhold

Hvis typen din lot deg knulle hvem du ville...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dude91

Nå må du bestemme deg, var dette noe du og eksen gjorde flere ganger eller var dette noe din nåværende foreslo til deg? I hovedinnlegget sier du at du ble paff og at dette er noe du ikke har gjort før, og i innlegget jeg siterte er dette noe du har gjort flere ganger.

Du har forresten samme AB kode i hovedinnlegget og det siterte innlegget...sånn, om du ikke var klar over det.

Haha, den gikk meg hus forbi. Slikt støtter egentlig opp om det som har blitt sagt om slike tråder – det er vanligvis troll som oppretter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, den gikk meg hus forbi. Slikt støtter egentlig opp om det som har blitt sagt om slike tråder – det er vanligvis troll som oppretter dem.

Yupp, han trengte vel en runketråd tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi gå ut fra at det er en gammel gris som runker og troller bak en annen pc her..

Nei, bak samme pc :P

Anonymous poster hash: a612f...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du han tenner sånn på det? Har du fortalt ham at du tenner på store pikker? At du har hatt store før eller noe lignende? Jeg tenner på tanken selv, men vet ikke om jeg hadde turt. Tror heller ikke partneren min vil la seg pule av en annen.

Jeg har sagt det ja, og han har selv sagt at han synes det virker pirrende å se på.

TS

Syns du det er greit å bli "brukt"? For meg er dette så i grenseland for voldtekt at det ville aldri blitt aktuelt. Å fantasere det er en ting, å virkelig gjennomføre det er en helt annen ting. Og du vet aldri hvordan du vil reagere på det, og du kan fort miste kontroll over situasjonen.

Jeg har ikke akkurat tenkt til å bare ligge der og bli "brukt", så å sammenlikne dette med voldtekt blir helt feil for meg. Selv om han vil se meg bli brukt, så mente han ikke det i den forstand. Dette er noe jeg vil for spenningens skyld først og fremst. Man blir jo like mye brukt på en ONS :)

TS

Anonymous poster hash: cd939...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det ja, og han har selv sagt at han synes det virker pirrende å se på.

TS

Jeg har ikke akkurat tenkt til å bare ligge der og bli "brukt", så å sammenlikne dette med voldtekt blir helt feil for meg. Selv om han vil se meg bli brukt, så mente han ikke det i den forstand. Dette er noe jeg vil for spenningens skyld først og fremst. Man blir jo like mye brukt på en ONS :)

TS

Anonymous poster hash: cd939...10c

Du kan slutte å late som nå, vi kan se at det er du som har skrevet både innlegg #1 og #12 i tråden.

Anonymous poster hash: 3bd93...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, bortsett fra velutstyrt og muskuløs så passer dette innlegget godt til meg, jeg har en liten ostepop av en tissemann og tynne hvite armer og ben, men jeg er mann ! Lets do it !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slutte å late som nå, vi kan se at det er du som har skrevet både innlegg #1 og #12 i tråden.

Det stemmer at det er meg, men det var som sagt noe jeg gjorde med eksen for snart 9 år siden. Grunnen til at jeg ble paff denne gangen var at min nåværende type ikke har hintet om dette før i det siste, mens min forrige kjæreste og jeg hadde et slikt forhold fra starten.

Men jeg ser at det kan virke litt suspekt når jeg leser de to trådene nå, men det er mer en litt dårlig formulering fra min side. Jeg poster også anonymt da jeg til vanlig er aktiv i andre deler av fomumet (dvs. ikke "Seksualitet"). Så jeg håper dette retter opp i misforståelsene, selv om jeg vet at det finnes nok av gubber her som later som de er jenter :)

TS

Anonymous poster hash: cd939...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at det er meg, men det var som sagt noe jeg gjorde med eksen for snart 9 år siden. Grunnen til at jeg ble paff denne gangen var at min nåværende type ikke har hintet om dette før i det siste, mens min forrige kjæreste og jeg hadde et slikt forhold fra starten.

Men jeg ser at det kan virke litt suspekt når jeg leser de to trådene nå, men det er mer en litt dårlig formulering fra min side. Jeg poster også anonymt da jeg til vanlig er aktiv i andre deler av fomumet (dvs. ikke "Seksualitet"). Så jeg håper dette retter opp i misforståelsene, selv om jeg vet at det finnes nok av gubber her som later som de er jenter :)

TS

Anonymous poster hash: cd939...10c

yeah, right...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det ja, og han har selv sagt at han synes det virker pirrende å se på.

TS

Jeg har ikke akkurat tenkt til å bare ligge der og bli "brukt", så å sammenlikne dette med voldtekt blir helt feil for meg. Selv om han vil se meg bli brukt, så mente han ikke det i den forstand. Dette er noe jeg vil for spenningens skyld først og fremst. Man blir jo like mye brukt på en ONS :)

TS

Anonymous poster hash: cd939...10c

Nei det kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det er greit å bli "brukt"? For meg er dette så i grenseland for voldtekt at det ville aldri blitt aktuelt.

Er det ikke grenser for hva som i det hele tatt er mulig å kalle voldtekt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg ville ikke knullet en annen deilig mann mens kjæresten min så på. Kun uten kjæresten min til stedet! Neida.......! joda :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare ha kjæresten :-)

og meg? :)

Anonymous poster hash: 95038...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...