Gå til innhold

Hvis typen din lot deg knulle hvem du ville...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...mens han så på, ville du gjort det?

For et par måneder siden sa han til meg (etter noen glass vin) at han kunne tenke seg å sett meg blitt knullet av en veldutstyrt muskuløs mann mens han selv så på.

Jeg ble litt paff med en gang og vi tullet og fantaserte litt om det der og da, men dagen etter snakket vi ikke noe særlig mer om det. Men jeg har likevel tenkt litt på dette for meg selv, og da jeg for noen dager siden nevnte det til han og spurte om det bare var fylleprat eller om han faktisk mente det, sa at at dette var en fantasi han hadde. Men som meg hadde han vært litt for flau til å ta opp temaet igjen.

Jeg vet fortsatt ikke om jeg 100% vil gjøre dette, selv om jeg merker at jeg har inderlig lyst dersom vi finner rett mann (btw, dette er IKKE en kontaktannonse, så ikke spør her :)). Typen min er ganske gjennomsnittlig utstyrt med ca 14 cm, så å ligge med en som kanskje har 17-18 cm virker spennende.

Bør jeg gripe sjansen? Selv var han ikke så interessert i å ligge med en annen jente, han vil helst bare se meg bli "brukt". Men om han i fremtiden vil gjøre det, vil jeg nok la han få lov, så lenge jeg får se på.

Jeg får avslutte med å si at vi har vært sammen i snart 7 og har et trygt og solid forhold, så jeg tror nok ikke det skal oppstå noe sjalusi dersom vi gjennomfører dette. Men jeg skal nok bruke litt tid på å finne "den perfekte elskeren" dersom vi gjennomfører dette, slik at opplevelsen blir optimal.

Hilsen nysjerrig jente på 32 :)



Anonymous poster hash: cd939...10c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sagt han var jævlig ekkel og at han tror jeg hadde vært villig til å gjøre noe sånt så kjenner han meg overhodet ikke og jeg ville sagt at jeg var utrulig lei meg for at han i det hele tatt tenkte noe sånt. Så ville jeg nok blitt ganske sint.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig ut som en kontaktannonse selv om du sier det ikke er det.

Jeg har rett i overkant av 17 cm, faktisk. Hva slags andre krav har du? :vin:



Anonymous poster hash: 289d0...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, du er syykt heldig... Hadde lett gjort det, ingen tvil! Hadde vært en drøm å kunne pule en annen mens typen så på



Anonymous poster hash: 5df09...ccb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis typen min lot meg knulle hvem jeg ville mens han så på ville jeg gjort det. For jeg vil knulle han. :rodmer:



Anonymous poster hash: 245db...adc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes veldig ut som en kontaktannonse selv om du sier det ikke er det.

Jeg har rett i overkant av 17 cm, faktisk. Hva slags andre krav har du? :vin:

Man må ikke være medlem av Kvinneguiden ;)

TS

Anonymous poster hash: cd939...10c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er 32??

Jfr. overskrift, og det at du i det hele tatt oppretter en tråd om dette... :roll:



Anonymous poster hash: abb6a...078
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis typen min lot meg knulle hvem jeg ville mens han så på ville jeg gjort det. For jeg vil knulle han. :rodmer:

Anonymous poster hash: 245db...adc

Så knull han da?

Anonymous poster hash: 5df09...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feig og svarer "anonymt" her. Men jeg og eksen min gjorde dette noen ganger og det var faktisk utrolig opphissende.

Vi var begge enige om at dette kun skulle handle om sex og ingen følelser, og eksen var med å "plukke ut" hvem som skulle knulle meg, og vi snakket egentlig ikke mye med han da vi møttes. Leide kun et hotellrom og bestilte et par flasker vin og lot det bare skje for å si det sånn.

Har en venninne som som nå har en type som fantaserer om dette, selv om de ennå ikke har tatt steget ut og gjort det ennå. Men inntrykket mitt er at dette faktisk er vanligere enn man skulle tro.

Ifølge denne uformelle undersøkelsen, er dette på menns Topp 10 liste :)

http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article461703.ece



Anonymous poster hash: cd939...10c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos... "5. Yngre mann. Samme som på på mennenes liste."

Dette er litt rart med tanke på at mange jenter her inne angivelig ikke liker unge menn. :)

Unge menn er jo ikke akkurat stygge å se på. Er nok utrolig mange kvinner som ville tatt en ung fyr, men ikke føler de kan, fordi det blir sett ned på.

Anonymous poster hash: 5df09...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mens han så på, ville du gjort det?

For et par måneder siden sa han til meg (etter noen glass vin) at han kunne tenke seg å sett meg blitt knullet av en veldutstyrt muskuløs mann mens han selv så på.

Jeg ble litt paff med en gang og vi tullet og fantaserte litt om det der og da, men dagen etter snakket vi ikke noe særlig mer om det. Men jeg har likevel tenkt litt på dette for meg selv, og da jeg for noen dager siden nevnte det til han og spurte om det bare var fylleprat eller om han faktisk mente det, sa at at dette var en fantasi han hadde. Men som meg hadde han vært litt for flau til å ta opp temaet igjen.

Jeg vet fortsatt ikke om jeg 100% vil gjøre dette, selv om jeg merker at jeg har inderlig lyst dersom vi finner rett mann (btw, dette er IKKE en kontaktannonse, så ikke spør her :)). Typen min er ganske gjennomsnittlig utstyrt med ca 14 cm, så å ligge med en som kanskje har 17-18 cm virker spennende.

Bør jeg gripe sjansen? Selv var han ikke så interessert i å ligge med en annen jente, han vil helst bare se meg bli "brukt". Men om han i fremtiden vil gjøre det, vil jeg nok la han få lov, så lenge jeg får se på.

Jeg får avslutte med å si at vi har vært sammen i snart 7 og har et trygt og solid forhold, så jeg tror nok ikke det skal oppstå noe sjalusi dersom vi gjennomfører dette. Men jeg skal nok bruke litt tid på å finne "den perfekte elskeren" dersom vi gjennomfører dette, slik at opplevelsen blir optimal.

Hilsen nysjerrig jente på 32 :)

Anonymous poster hash: cd939...10c

Hvorfor tror du han tenner sånn på det? Har du fortalt ham at du tenner på store pikker? At du har hatt store før eller noe lignende? Jeg tenner på tanken selv, men vet ikke om jeg hadde turt. Tror heller ikke partneren min vil la seg pule av en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det er greit å bli "brukt"? For meg er dette så i grenseland for voldtekt at det ville aldri blitt aktuelt. Å fantasere det er en ting, å virkelig gjennomføre det er en helt annen ting. Og du vet aldri hvordan du vil reagere på det, og du kan fort miste kontroll over situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Det er mange menn som tenner på dette.

Jeg og min mann har også pratet om det, men selv om jeg også finner det opphissende, så har vi begge blitt enige om at det får bli med fantasien. Iallefall enn så lenge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feig og svarer "anonymt" her. Men jeg og eksen min gjorde dette noen ganger og det var faktisk utrolig opphissende.

Vi var begge enige om at dette kun skulle handle om sex og ingen følelser, og eksen var med å "plukke ut" hvem som skulle knulle meg, og vi snakket egentlig ikke mye med han da vi møttes. Leide kun et hotellrom og bestilte et par flasker vin og lot det bare skje for å si det sånn.

Har en venninne som som nå har en type som fantaserer om dette, selv om de ennå ikke har tatt steget ut og gjort det ennå. Men inntrykket mitt er at dette faktisk er vanligere enn man skulle tro.

Ifølge denne uformelle undersøkelsen, er dette på menns Topp 10 liste :)

http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article461703.ece

Anonymous poster hash: cd939...10c

Nå må du bestemme deg, var dette noe du og eksen gjorde flere ganger eller var dette noe din nåværende foreslo til deg? I hovedinnlegget sier du at du ble paff og at dette er noe du ikke har gjort før, og i innlegget jeg siterte er dette noe du har gjort flere ganger.

Du har forresten samme AB kode i hovedinnlegget og det siterte innlegget...sånn, om du ikke var klar over det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...