Gå til innhold

Hvordan få typen til å foreslå analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

syns det er rart at hun tør å være naken foran han når hun ikke tør å spørre om det.

Hun er vell ung da. Er jo ganske vanlig å være sjenert og usikker da. Alle har jo vært det engang de også.

Til TS:

Hopp i det. Si det. Er ingenting mer sexy enn ei jente som ønsker å ta litt initiativ til å prøve litt nye og spennende ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

T.r.o.l.l.e.t.r.å.d.

Anonymous poster hash: cd178...f9f

Absolutt ikke. Jeg er bare sjenert. Synes det er flaut å prate om grisete ting. Har vokst opp med en religiøs familie (er ikke religiøs selv), så å ta opp slike ting er ikke helt enkelt.

syns det er rart at hun tør å være naken foran han når hun ikke tør å spørre om det.

Fordi det å være naken sammen er mer naturlig. Det har vi vært mange mange ganger før. Nå er det snakk om noe som er litt tabu, og da er det litt vanskeligere.

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta det opp når du har drukket litt da? Er jo litt enklere. Ikke at du skal være full,men om du virkelig vil si det til ham,og ikke tørr gjøre det edru,sååå why not når du har kvinnet deg opp på litt vin?:P så sier du bare at du gjerne kunne tenkt deg å prøve det i edru tilstand. Jeg vet ikke, men jeg har en tendens til å lettere klare å snakke om sånne ting når jeg har drukket litt. Jeg skjønner deg nemlig godt! Man kan ha kjempegod kommunikasjon i et forhold,men det er ikke dermed sagt at alt er like LETT å snakke om! Ting som har med sex å gjøre er vanskelig for meg også å snakke om,rett og slett litt flaut. Å jeg vet at det er mange menn som blir litt satt ut når dama er veldig direkte...En venninne av meg er det, og mannen hennes blir alt annet enn kåt når hun begynner å snakke om sexlivet deres. Han liker det ikke...! Hun hadde på en rolig og fin måte spurt han rett ut om det var noe nytt de kanskje skulle ha prøvd. Hun var gira på 69. Det var forsåvidt han også,men han følte seg litt inneklemt av spørsmålet. Selv min man er litt sånn. Han gikk i mange år og mente at han var den eneste som tok initiativ, at han var den som styrte showet og bestemte hva vi skulle gjøre osv.. Han savna at jeg tok litt ansvar. Så gjorde jeg det. Spurte han om det var noe han kunne tenke seg, om han ville være med på det eller det eller det osv. Han ble plutselig en liten 5åring som ikke turte å svare på spørmålet... Så, ikke ALLE menn tåler at man er rett på sak og sier ifra om hva man vil. Om man viser dem derimot,da er det plutselig greit. Sånn er min.

Anonymous poster hash: 0ac0c...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er redd møkk på tissen.

Kjøp en anal-renser på nettet til 100-200. Drit ut det du kan. Fyll den opp med lunkent vann.

Press den opp i rumpa. Med glidekrem. Og spyl ut vannet. La det renne ut igjen i toalettet. 3-4 ganger,

så er du renn. Vask og barber. Så er du så fristende du kan bli.

SI at du har gjort det. Han blir overrasket av at den beskjedne jenta hans endelig er litt kåt.

Det liker alle gutter. Ellers blir det nesten som litt "overgrep". Ikke helt da, men..



Anonymous poster hash: df851...816
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å ha analsex med kjæresten i dag. Men jeg er ganske sjenert, og i tillegg liker jeg ikke å foreslå seksuelle ting. Er det noe jeg kan si eller hinte med som kan få han til å ville ha det? Jeg vet at han liker det og tenner på det, men vi har det ikke så ofte siden jeg ikke har gjort det edru før. Nå har jeg lyst til å prøve edru, men tørr ikke si det rett ut.

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Opprett gruppen "Vi som tar den i toer`n" på FB og inviter ham som støttemedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Noen er redd møkk på tissen.

Kjøp en anal-renser på nettet til 100-200. Drit ut det du kan. Fyll den opp med lunkent vann.

Press den opp i rumpa. Med glidekrem. Og spyl ut vannet. La det renne ut igjen i toalettet. 3-4 ganger,

så er du renn. Vask og barber. Så er du så fristende du kan bli.

SI at du har gjort det. Han blir overrasket av at den beskjedne jenta hans endelig er litt kåt.

Det liker alle gutter. Ellers blir det nesten som litt "overgrep". Ikke helt da, men..

Anonymous poster hash: df851...816

du får virkelig analsex til å høres fristende ut.... grøss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er redd møkk på tissen.

Kjøp en anal-renser på nettet til 100-200. Drit ut det du kan. Fyll den opp med lunkent vann.

Press den opp i rumpa. Med glidekrem. Og spyl ut vannet. La det renne ut igjen i toalettet. 3-4 ganger,

så er du renn. Vask og barber. Så er du så fristende du kan bli.

SI at du har gjort det. Han blir overrasket av at den beskjedne jenta hans endelig er litt kåt.

Det liker alle gutter. Ellers blir det nesten som litt "overgrep". Ikke helt da, men..

Anonymous poster hash: df851...816

Kjæresten min er ikke redd for det. Problemet er ikke å få han til å ville ha det, men det var å få han til å foreslå det. Men nå er problemet løst, for vi skal nok drikke i dag uansett.

Anonymous poster hash: f4f4f...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...