Gå til innhold

Jenter - Kan dere bli støl av sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, men nå trener jeg på regelmessig basis og blir dermed ikke støl av hverken sengegymnastikk eller trening

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spill med da.. :(

...Jeg trodde faktisk du mente det, haha!! Til mitt forsvar så vet man jo aldri med folk på internett ;)

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støl og sår fordi dere er trange i musa og fyren har monsterpenis? Anonymous poster hash: 6c120...3a4

Nei, fordi når man har sex om man ikke er godt trent så bruker man muskler og strekker seg på måter man vanligvis ikke gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag var jeg faktisk så støl at jeg sleit med å reise meg opp. Til mitt forsvar har jeg hatt kun kjappiser i 9 år, ca. 1 gang i mnd/hver annen mnd, og på fredag/lørdag hadde jeg alt annet enn kjappiser 5 ganger :P



Anonymous poster hash: 84926...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter heftig sex hender det jeg går i jelly-man stil til badet :fnise: Men det er ikke kun pga. penetrering da, har jo som regel beina i en ganske rar stilling, f.eks. rett opp, så er noe pga. det også. Pluss at jeg kan få "etterskjelv" der nede:P



Anonymous poster hash: 6d87b...55b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh. Denne greia med "kan knapt gå" etter sex sitter vel mer i menns hode, eller fantasi.

Jeg kan merke det i lårmusklene hvis jeg har strukket dem veldig mye, eller ellers hvis jeg har sittet mye på topp. Ellers kan man bli sår etter å ha hatt sex lenge.

At musklene verker litt etter sex er mest et tegn på at jeg har tatt styringen for det meste. Ikke at han har stor penis.

Anonymous poster hash: 814ee...f6a

Jeg har da så absolutt kjent det på kroppen, så det sitter ikke bare i menns hode eller fantasi, nei.

Når man går rundt med blåmerker der nede (får veldig lett blåmerker, men ikke hver dag jeg får det på musa) og har strukket bena så langt ut til siden at hvert skritt er vondt å ta.. da sitter det ikke bare i noens hode altså.

Sår og øm blir man jo fort også.

Anonymous poster hash: 12cad...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da så absolutt kjent det på kroppen, så det sitter ikke bare i menns hode eller fantasi, nei.

Når man går rundt med blåmerker der nede (får veldig lett blåmerker, men ikke hver dag jeg får det på musa) og har strukket bena så langt ut til siden at hvert skritt er vondt å ta.. da sitter det ikke bare i noens hode altså.

Sår og øm blir man jo fort også.

Anonymous poster hash: 12cad...1dc

Rimelig godt trent vil jeg også si at jeg er. Så det er ikke grunnen. Heller ikke monsterpenis. Ikke noen miniatyr heller.

Anonymous poster hash: 12cad...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning om at man ikke har hatt skikkelig sex med mindre det kjennes godt dagen etter. Jeg har ofte blitt sår og øm nedentil og har iblant hatt litt problemer med dette dagen etter, men ikke så ille at jeg må være sengeliggende eller lignende.

Stiv og støl i andre muskler blir jeg sjeldent, men det har hendt dersom jeg rir veldig mye og lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes.

Som oftest hvis det har vært litt rare stillinger eller jeg har gjort mye av jobben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan fort bli støl eller øm i lårmusklene hvis vi har hatt mye sex, eller jeg har fått mange orgasmer (får kramper i låra). Ellers blir jeg nesten alltid sår, fordi kjæresten holder ut så lenge. Jeg kommer fort både 2 og 3 ganger før han kommer



Anonymous poster hash: ba03e...8cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Blir kun støl dersom jeg har vært den aktive, altså ikke noe pga om jeg har blitt pult hardt eller ikke.

Men om jeg blir knullet hardt så skjelver jeg ofte i benene noen minutter og går ganske .. Rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.

Og det der med kan knapt gå stemmer jo det, har for eksempel opplevd å være såpass støl i låra at det å gå ned trapper er en prøvelse dagen derpå. Men det er jo verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke støl i fitta. Men har blitt veldig støl i for eksempel lårene. Støl blir jeg når jeg er mest aktiv, for da bruker jeg mer muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightwich

Jeg kan bli støl i lårene når jeg rir også hender det jeg får så kraftige orgasmer at jeg går i høy bue og det kjenner jeg i hoftene.

Sår blir jeg ofte fordi han er så stor.

Deilig å kjenne seg sår og øm etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...