Gå til innhold

Kunne du tatt på deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er denne fetisjen veldig utbredt? Har ikke vært med noen som har likt å gå i bleier. Kanskje de har holdt det hemmelig...lurer egentlig selv på hvordan det er å ha på en sånn stor bleie, haha :P



Anonymous poster hash: 40849...7c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei

hvis man har så syke fantasier, så synes jeg det ens eget ansvar å oppsøke hjelp for det og ikke utsette andre mennesker for det



Anonymous poster hash: 5baab...485
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei

hvis man har så syke fantasier, så synes jeg det ens eget ansvar å oppsøke hjelp for det og ikke utsette andre mennesker for det

Anonymous poster hash: 5baab...485

Synes det er frekt å si at de som har denne fetisjen må søke hjelp osv..de kan jo ikke noe for at de har denne fetisjen. Har ikke den selv, men respektere de som har bleiefetisj. Akkurat som jeg respekterer de som har fotfetisj, regnklærfetisj og kilefetisj :)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

For de fleste mennesker eksisterer det jo en assosiasjon mellom bleier og barn. Så og tenne på bleier virker en smule pedo. Når det er sagt så betyr det jo slettes ikke at en person som liker bleier har noe som helst ønske om og forgripe seg på noen. Kanskje vedkommende lengter tilbake til bleiestadiet på et underbevist nivå eller noe. :P

Finns sikkert masse forklaringer på hvorfor man kan ha en bleiefetisj.

Men for de fleste mennesker som ikke har denne fetisjen vil det og ta på seg en bleie virke pedo fordi det er det hjernen deres kobler det til. Pee Pee i bleia og gyh gyh gyh lyder liksom?

Sorry men det vil nok bare være fullstendig turn off for de aller fleste, og de som har denne fetisjen burde virkelig forstå dette og ikke forvente at partner skal være med på deres fantasi.

Og nei jeg hadde aldri i verden tatt på meg en bleie og gjort fra meg i den eller lignende. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg gjort - selv om jeg absolutt ikke tenner på det selv.

Om det tenner han kunne jeg også tisset i den, blitt stelt o.l, men jeg hadde ikke bæsjet i den - ikke under noen omstendigheter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår et slag for likegyldigheten... Dette angår kun de det gjelder og eventuelt deres partnere. Selvfølgelig vil mange mene mye rart om slike fetisjer osv., men det fine er at de ikke trenger å "tolerere" det (det er dessverre helt urealistisk å forvente av alle)... Det angår dem rett og slett ikke!

Kunne selv strekke meg ganske langt for den rette personen, men har helt sikkert også mine grenser for hva jeg ville være med på, bare vanskelig å si noe generelt og absolutt om det...



Anonymous poster hash: 6c503...4cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ja, det kunne jeg gjort - selv om jeg absolutt ikke tenner på det selv.

Om det tenner han kunne jeg også tisset i den, blitt stelt o.l, men jeg hadde ikke bæsjet i den - ikke under noen omstendigheter!

Marry me? :fnise:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva er greia med å si at det er din kjærestes fetisj, for så å kritisere alle som ikke liker det, foreslå å gifte deg med en som kunne brukt slike ting (- det er jo ikke din fetisj..?), legge ut bilde for så å kommentere ''wtf'' på det selv... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

en bleie, viss kjæresten din hadde en fetisj for det? :)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Aldri i livet om jeg hadde gjort det.

Funfact: Bleie er faktisk et etternavn i Norge :)

NB: Et bleie fetish forum: http://www.network54.com/Forum/150797/message/1139827120/Tissa+p%C3%A5+meg+i+sn%C3%B8en+med+bleie+nog+oljebukse+-+minner

Endret av Ung tøff mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke :)

Hvorfor ikke? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Du er klar over at du har en Anonymbruker kode som gjør at vi faktisk kan se at du har skrevet flere ganger? Blant annet så har du svart deg selv, du har også latt som om du er "en annen" som svarer i tråden. Skjer med det, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...