Gå til innhold

Kunne du tatt på deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan godt gjøre ting jeg ikke nødvendigvis tenner på for å glede partneren, så lenge det ikke er direkte avtennende. Dette er så absolutt avtennende, så svaret er nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg kan godt gjøre ting jeg ikke nødvendigvis tenner på for å glede partneren, så lenge det ikke er direkte avtennende. Dette er så absolutt avtennende, så svaret er nei.

Enig, jeg har gjort og prøvd ting som jeg i utgangspunktet ikke tente på for å glede mannen, men dette er så turn-off som det kan få blitt for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i prinsippet for åpenhet og respekt. Så dersom min kjæreste fortalte meg at dette var noe som virkelig tent ham, og noe han ønsket i vårt forhold, hadde jeg tatt det opp til vurdering.

Jeg hadde sett på det som et pluss at han hadde tillit, og mot til å fortelle meg om det.

Jeg aner ikke hva utfallet hadde blitt, jeg tenner ikke på tanken selv i det hele tatt, men det er ikke umulig at jeg hadde gjort det, av kjærlighet til min partner, om det var noe som gav ham glede, og det var noe han følte behov for . Kanskje det hadde blitt en fin opplevelse.



Anonymous poster hash: 4e05b...d3e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler VELDIG sterkt på det.. Jeg kan gjøre mye for kjæresten min, og er villig til å prøve mye, men det her går helt utenfor min komfortsone



Anonymous poster hash: 216ef...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok vært litt usikker og måtte kanskje ha blitt overtalt. Men det kan hende jeg hadde prøvd det for hans skyld. Det finnes værre fetisjer der ute, så jeg ville vært glad han ikke hadde noe særere! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han mener voksenbleier/for inkontinens? Du kan teste det ut :fnise:



Anonymous poster hash: 971da...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor nesten alle hadde sagt nei til dette..det finnes da værre fetisjer? Det er jo litt søtt på en måte :babysmokk:



Anonymous poster hash: 40849...7c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Skjønner ikke hvorfor nesten alle hadde sagt nei til dette..det finnes da værre fetisjer? Det er jo litt søtt på en måte :babysmokk:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Overhodet ikke søtt. Og ja, det finnes verre ting. Jeg blir ikke med på de heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor normal er denne fetisjen egentlig? :glare:

Ca 40 % av alle i Norge har den.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor nesten alle hadde sagt nei til dette..det finnes da værre fetisjer? Det er jo litt søtt på en måte :babysmokk:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Hva er søtt med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er søtt med den?

Hadde vært litt søtt å sett kjæresten i bleier, haha. Kunne gitt litt ris på bleierumpa om han ikke hadde spist opp maten sin feks :fnise:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært litt søtt å sett kjæresten i bleier, haha. Kunne gitt litt ris på bleierumpa om han ikke hadde spist opp maten sin feks :fnise:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Aha, hver sin lyst. :)

Selv tenner jeg overhodet ikke på å spille mamma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nei. Minner meg om pedofili..

Pedofili? Har jo ingenting med det å gjøre...

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedofili? Har jo ingenting med det å gjøre...

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Å nei. Så å tenne på ting som har noe med barn å gjøre, og verst av alt BLEIER, har ingenting med pedofili å gjøre? Neida.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...