Gå til innhold

brukte truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 41828...468

???

Anonymous poster hash: 07907...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har registrert med i Brønnøysundregisteret med egen bedrift, Gudveigs brukte truser. Legger dem ut på Finn og prisen justerer jeg etter type truse og hvor brukt den er. En lett brukt Sloggi går for 250 + porto og embalasje, en godt brukt blondetruse tar jeg 400 for. Kunden kan også komme med ønsker, f.eks. bremsespor, mensen, dandert med kjønnshår osv. Da koster det litt ekstra.

Innimellom kjører jeg tilbud ala 3 for 2 og jeg tilbyr også gaveinnpakning med silkepapir og sløyfe.

Jeg kjører også budrunder på Ebay.

Anonymous poster hash: 07907...e71

Morsomt :)

Men et oppslag i brønnøysundregistrene gir ingen treff på gudveigs brukte truser. Eller truser i hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer man i gang med å selge brukte truser da? Haha jeg kunne trengt litt ekstra penger og det er jo ikke en vanskelig arbeidsoppgave ;)



Anonymous poster hash: fd664...cb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan kommer man i gang med å selge brukte truser da? Haha jeg kunne trengt litt ekstra penger og det er jo ikke en vanskelig arbeidsoppgave ;)

Bare å sende meg en PM det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt flaut men jeg er ivrig leser her inne og har så klart lest flere av trådene om dette temaet, uten egentlig å ha noen mening om det.

Men så overnattet jeg hos en veldig pen venninne av meg, bare så det er klart så er jeg ikke lesbisk men ser på meg selv som bi-light da jeg tenner på enkelte jenter. (Aldri gjort annet enn å kysse en jente).

I hvert fall, jeg våknet på natta og gikk på do. Når jeg sitter der ser jeg det ligger en string øverst i skittentøyskurven, da kommer alle tankene i hodet. Noe som ender med at jeg lukter på den :sjokkert:

Lukten? Vet ikke hvordan jeg skal beskrive den MEN det som sjokkerer er at jeg ble tent av det :sukk:

Syns det er så utrolig flaut!

Seriøst! Omg så HOT!

Anonymous poster hash: a2f2c...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selger du dem da? Hvor mye pr truse? Kunne godt tenkt meg å selge brukte truser, kjekk ekstrainntekt :)

Anonymous poster hash: 4352c...8cc

Nakenprat f eks

Anonymous poster hash: 04679...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...