Gå til innhold

Kjæresten maser om å få slikke


Nanami

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

jeg hadde nå ikke villet at en fyr skulle gjort noe med meg som han syns var ekkelt. Hadde ikke kart å nyte det jeg da.

Det skal være vanskelig å få frem poenget sitt her ja :( ....

Det er masse her i verden som jeg i utgangspunktet syntes er skummelt og ekkelt. Jeg kunne ALDRI tenke meg å hoppe i fallskjerm, men da jeg fikk spandert på meg et tandemhopp, var det en av mine livs beste opplevelser! Har alltid syntes lukta av fisk er dritekkel, men når jeg nå har spist mye fisk de seneste årene, ELSKER jeg det!

Du skjønner hvor jeg vil hen? Ta Analsex som eksempel igjen. Tanken tenner meg ikke, og jeg syntes konseptet er litt ekkelt egentlig. Å dytte pikken inn i det hullet som bare er ment som lagringsplass for dritt er ikke noe som tenner meg. MEN om dama tar forhåndsregler og gjør det "riktig" (Vasker seg godt) så la oss PRØVE iallefall!

+ Hullet er trangt og jeg får friksjonen som kan gi meg orgasme.

+ Dette er dama`s fetish og jeg merker at hun ELSKER det! (største plusset!)

- Fortsatt dette med "lagringsplassen for dritt" konseptet friskt i minne

For meg blir minuset ved dette glatt tilsidesatt pga alle plussene. Dama skal IKKE ligge å føle på at jeg "kjeder" meg og syntes dette er "ekkelt". Jeg "kjeder" meg ikke UANSETT. Jeg har jo sex med dama (Som jeg forhåpentlig elsker over allt)!!!

Er logikken min noenlunde forståelig? :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

+ en milliard!

Hvordan er det mulig å skrive det på en så perfekt måte??

Og til deg Pompom....Vær så snill å ikke se på det jeg skriver som hetsing av det du liker og ikke liker :blomst: . Det høres ut som du er en fornuftig og gøyal dame. har du og typa det topp sammen så er det det viktigste. Jeg ønsker bare å provosere frem "hvorfor" det er så motvilje mot nettopp noe som kan være så FANTASTISK godt!

Håper å få svaret her inne en dag :fnise:

Jeg har aldri sagt jeg synes det er ekkel, og har jo forsøkt det noen ganger med kjæresten allerede. Så synes ikke det er noen motvilje fra min side sånn sett. Jeg synes rett og slett det ikke er noe godt. Det er alt for intenst og er superubehagelig. Kjennes ut som jeg skal brenne opp, og det er bare vondt. Jeg synes det blir dumt om jeg skal tvinge meg gjennom noe som jeg virkelig ikke synes er noe godt, kun for å tilfredsstille at typen min synes det er spennende. Jeg ville ikke tvingt ham til å bli brukt strap-on på dersom dette var noe han absolutt ikke ville.

Når det er sagt så har vi hvertfall prøvd. Og jeg får fortsatt null nytelse av det. Men kanskje vi kan gjøre det på fylla, da kjenner man jo ikke like mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor insistere på å ville få jenta til å nyte noe hun synes er ubehagelig? Kan man ikke få jenta til å nyte noe hun faktisk liker istedenfor?

Jeg er ekstremt nysgjerrig. Hva består dette ubehaget i? Er det fysisk eller mentalt? Hvis det er fysisk, så er det fordi han ikke gjør det riktig. Hvis det er mentalt... Da har du antakelig noe å tenke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt jeg synes det er ekkel, og har jo forsøkt det noen ganger med kjæresten allerede. Så synes ikke det er noen motvilje fra min side sånn sett. Jeg synes rett og slett det ikke er noe godt. Det er alt for intenst og er superubehagelig. Kjennes ut som jeg skal brenne opp, og det er bare vondt. Jeg synes det blir dumt om jeg skal tvinge meg gjennom noe som jeg virkelig ikke synes er noe godt, kun for å tilfredsstille at typen min synes det er spennende. Jeg ville ikke tvingt ham til å bli brukt strap-on på dersom dette var noe han absolutt ikke ville.

Når det er sagt så har vi hvertfall prøvd. Og jeg får fortsatt null nytelse av det. Men kanskje vi kan gjøre det på fylla, da kjenner man jo ikke like mye :P

Vel, da er det nok han som gjør det en smule for intenst, med for mye direkte stimulering. Jeg tipper at dere kunne finne ut av det med litt eksperimentering. Det er mange måter å gjøre det på.

Jeg hadde en kjæreste som muligens var litt som du, og hvis hun skulle slikkes til orgasme, så måtte den siste biten skje med at jeg beveget tunga i små sirkler rundt, men ikke PÅ klitoris, og med veldig lett kontakt. Opp til et visst punkt kunne jeg gjøre hva som helst, men hun ble ganske følsom på slutten, og da var det bare en måte som funket. Det funket til gjengjeld veldig bra, akkurat for henne. For meg ser det ut til at det er like mange varianter som det er jenter, og hvis man ikke knekker koden der, så blir det enten for intenst, eller fullstendig uinteressant. Noen vil både suges og runkes og gnis, andre vil at det skal være lett og indirekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ville gitt jenta et ultimatum. " Gjør noe seksuelt med meg som du synes er ubehagelig og vondt, ellers så blir det slutt." Ganske egoistisk tanke spør du meg.

Jeg elsker å slikke.

Men jeg tror det er fordi jentene jeg har vært sammen med elsket det.

Jeg blir mest kåt av at jenta blir opphisset.

Hadde det gått for henne av at jeg suttet på stortåa hennes, hadde jeg synes det var like opphissende.

Jeg ser derfor ikke helt vitsen med med å slikke på tissen til en jente hvis hun ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt nysgjerrig. Hva består dette ubehaget i? Er det fysisk eller mentalt? Hvis det er fysisk, så er det fordi han ikke gjør det riktig. Hvis det er mentalt... Da har du antakelig noe å tenke over.

Er det virkelig så vanskelig å forstå at jenters kropp ikke fungerer på nøyaktig samme måte? Han gjør ikke noe galt. Akkurat som de andre som har prøvd heller ikke har gjort noe galt. Jeg synes bare det er fysisk ubehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig så vanskelig å forstå at jenters kropp ikke fungerer på nøyaktig samme måte? Han gjør ikke noe galt. Akkurat som de andre som har prøvd heller ikke har gjort noe galt. Jeg synes bare det er fysisk ubehagelig.

For all del. Du er oralsexens svar på prinsessen som ingen kunne målbinde :) Da er det bare å vente på Askeladden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det skal være vanskelig å få frem poenget sitt her ja :( ....

Det er masse her i verden som jeg i utgangspunktet syntes er skummelt og ekkelt. Jeg kunne ALDRI tenke meg å hoppe i fallskjerm, men da jeg fikk spandert på meg et tandemhopp, var det en av mine livs beste opplevelser! Har alltid syntes lukta av fisk er dritekkel, men når jeg nå har spist mye fisk de seneste årene, ELSKER jeg det!

Du skjønner hvor jeg vil hen? Ta Analsex som eksempel igjen. Tanken tenner meg ikke, og jeg syntes konseptet er litt ekkelt egentlig. Å dytte pikken inn i det hullet som bare er ment som lagringsplass for dritt er ikke noe som tenner meg. MEN om dama tar forhåndsregler og gjør det "riktig" (Vasker seg godt) så la oss PRØVE iallefall!

+ Hullet er trangt og jeg får friksjonen som kan gi meg orgasme.

+ Dette er dama`s fetish og jeg merker at hun ELSKER det! (største plusset!)

- Fortsatt dette med "lagringsplassen for dritt" konseptet friskt i minne

For meg blir minuset ved dette glatt tilsidesatt pga alle plussene. Dama skal IKKE ligge å føle på at jeg "kjeder" meg og syntes dette er "ekkelt". Jeg "kjeder" meg ikke UANSETT. Jeg har jo sex med dama (Som jeg forhåpentlig elsker over allt)!!!

Er logikken min noenlunde forståelig? :ol:

jojo. Men likevel om du ikke hadde klart å skjule at du egentlig syntes det var ekkelt så hadde jeg blitt avtent uansett hvor mye jeg egentlig hadde likt det i utg punktet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...